20.BÖLÜM: KIRMIZI ALARM "KAÇ KERE YIKILIR İNSAN? " 💔

76 9 2
                                    

                                         04.03.2020 ÇARŞAMBA

*Bu bölüm kısa oldu ama yarın Mucize Doktor günü ve diziye uygun harika bir bölüm gelecek :)

*****

20.BÖLÜM: KIRMIZI ALARM "KAÇ KERE YIKILIR İNSAN? "  💔

Bu sırada Ela ve Levent konuşuyordu.

"Ela! İyi misin? Hemen gidip serum takmalıyız. Sen yürüyemezsin şimdi. Ben taşırım. " dedi Levent.

"Levent, indir beni! Ben iyiyim. Her şey aynı olsun diye ufak bir şaka yaptım. " dedi Ela.

"Tamam ama bir daha böyle şakalar yapma tatlı bela hanım. " dedi Levent.

"Tamam şey kalemin. İki yıl önceki taksi olayındaki kalemin ve bugünkü taksi olayındaki kaleminin ikisi de bende kaldı. " dedi Ela.

"Kalemler sende kalsın. Hatta ikinci kaleme dikkatli bak bence. " dedi Levent.

"Kalemde Ela yazıyor. Bu çok güzel. " dedi Ela.

"Ela. " dedi Zenan.

"Zenan, hadi gidelim. " dedi Ela ve iyi akşamlar deyip gittiler.

"Zenan, Revan'ı almaya gidelim önce. Sonrasında eve gideriz. " dedi Ela.

"Gerek yok. " dedi Zenan. "Ninem, annem ve Revan'a yedek anahtarı verdim. Çoktan senin evine varmışlardır. " diye devam etti Zenan.

"Ne? Zenan off. Neden söylemedin bana? " dedi Ela.

"Ela, sabah sen ninemi çağırmamı söyleyince ben de sana tekrar sormadım. " dedi Zenan.

"Zeynep ve Duygu hatta Hasan da gelsin demiştim ya, ben onlara bugün söyledim. Hatta anahtar verdim. Onlar erken çıkmıştı. Çoktan gitmiştirler. " dedi Ela.

"Olamaz! Ben Hasan'ı arıyorum. " dedi Zenan.

"Ben de kızları arayayım. " dedi Ela.

"Açmıyor deli. Kızlar da açmıyor herhalde. " dedi Zenan.

"Kızlar da açmıyor ama Mira'yı arayayım. Onu da davet etmiştim. " dedi Ela.

"Alo Mira. " deyip her şeyi anlattı Ela.

"Biz evdeyiz. Olamaz. Kapının önünde bir taksi durdu. Geldiler galiba. " dedi Mira.

"Sen hemen sakla Hasan'ı. Kızlar da sana yardım etsin. " dedi Ela.

"Tamam. " dedi Mira.

"Zenan, galiba yine bir kırmızı alarm vakasıyla karşı karşıyayız. " dedi Ela.

"Ben çıkayım da siz konuşmaya devam edin. " dedi Açelya.

"Hayır Açelya. " dedi Nazlı ama Açelya dinlemeden gitti.

Geçiyor, bitiyor derken
Yeni baştan başlıyor.
Bağlasam da şarkılarla,
Bu yara kapanmıyor.

Kaç kere yıkılır?
Kaç kere bükülür?
Kaç kere ölür insan?

Ben bin kere, yüz bin kere
Milyon kere, öldüm.
Ben bin kere, yüz bin kere
Milyon kere, öldüm.

diye tekrarladı şarkının sözlerini Nazlı.

*****

AŞAĞIDAKİ NOTLARI OKURSANIZ AKLINIZDA KALAN SORU İŞARETLERİNE CEVAP BULURSUNUZ... OKUDUYSANIZ TEŞEKKÜR EDERİM :)

MUCİZE DOKTORLAR🩺👩‍⚕️👨‍⚕️😷🥼 İKİNCİ ŞANS🌙💫 KALBİNİ DİNLE❤️🦋💖 İSTANBUL🦋 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin