25.BÖLÜM: LUNAPARK "VAZGEÇTİM" 🎠⛲️🎨💖💜💔 SEN ONA AŞIKSIN❤️💕 (ALNAZ)

76 11 2
                                    

08.03.2020 PAZAR

*****

25.BÖLÜM: LUNAPARK "VAZGEÇTİM" 🎠⛲️🎨❤️💕💖💝💜💔 SEN ONA AŞIKSIN❤️💕💔  (ALNAZ) ❤️💕

"Bu kadar eğlence yeter arkadaşlar. Akşama kadar çok sıkı çalışacağız. Herkes işinin başına. Önce kıyafetlerinizi değiştirin. Hastane kıyafetlerinizi giyin ve işinizin başına dönün. " dedi gestapo Fikret Hoca.

Nazlı ve Ali, hasta dosyalarını incelerken Nazlı gidip kahve aldı.

"Kahve aldım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Kahve aldım. Sana da aldım. " dedi Nazlı, Ali'ye kahveyi uzatırken.

"Teşekkür ederim. Vaka dosyaları üzerinde çalışırken kahve iyi gidiyor. " dedi Ali.

Dinlenme odasında hastanın dosyası üzerinde çalışan Nazlı ve Ali, çok sessizdi. Nazlı sessizliği kısık sesle söylediği İsyan şarkısıyla bozdu.

Ali, Nazlı'ya şaşkınlıkla baktı. "Tamam, sesim o kadar da güzel değil. Eğer sesim güzel olsaydı şarkıcı olurdum belki ama yine de tıptan vazgeçmeyip doktor da olurdum. " dedi Nazlı. "Ben onun için bakmadım öyle. Sen ders çalışırken de mi müzikle çalışırdın? " dedi Ali. "Hayır. Sessiz, sakin ortamda daha iyi çalışılır. Şimdi içimden geldiği için söyledim. " dedi Nazlı.

"Anladım. O zaman isyan etmeyi isteyip de edemiyorsun. " dedi Ali.

"Hayır, öyle değil. Neyse. " dedi Nazlı.

Nazlı ve Ali, küçük hasta Melisa'nın odasına gittiler.

"Her şey yolunda görünüyor küçük kız. Bu şirin kız bir daha yaramazlık yapmazsa sorun yok. " dedi Nazlı.

"Ben yaramaz değilim Nazlı abla. Öyle değil mi Ali abi? Ben sadece ayıcığımı çok sevdiğim için öyle yaptım. " dedi Melisa.

"Tamam canım. " dedi Nazlı.

"Bu gece de burada kalsın küçük kız. Yarın sizi taburcu ederiz. Bugün burada kontrol altında kalması iyi olur. " dedi Ali. Başıyla onayladı kızın annesi.

"O zaman ben çok sıkılırım. Lunaparka gitmek istiyorum. " dedi Melisa.

"Canım olmaz. Hem bizim işimiz var. Mesai saatlerinde çıkamayız hastaneden. " dedi Nazlı.

MUCİZE DOKTORLAR🩺👩‍⚕️👨‍⚕️😷🥼 İKİNCİ ŞANS🌙💫 KALBİNİ DİNLE❤️🦋💖 İSTANBUL🦋 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin