Hoofdstuk14

2.1K 46 0
                                    

Pov.Celeste
Wooooooooh! De jongens vliegen op elkaar en onze tribunes gaan helemaal uit hun dak. We hebben gewonnen kan je dat nu geloven! Het andere team en hun supporters druppelen zachtjes aan weg terwijl dat wij nog steeds uit ons dak gaan, nadat het wat rustiger werd zijn we gaan douchen en hebben Lilly en ik ons klaargemaakt voor het feestje. Nu sta ik te wachten op de parking van onze school, ik wil me net omdraaien als er twee handen voor mijn ogen worden geplaatst en iemand fluistert " wie denk je dat ik ben?" Ik doe alsof ik aan het nadenken ben en zeg dan " wel ik hoop dat het de jongen is die mijn date is anders heb ik nu een probleempje" .Laurens grinnikt en doet zijn auto deur voor me open, ik stap in en zo rijden we naar het feest.

Easton zijn voortuin staat al vol met dronken tieners als Laurens en ik toekomen, de muziek wordt luid door de kamer gedraait en allerlei mensen staan te dansen of drinken. Het huis van Easton is reusachtig en heel extravagant, het schreeuwt gewoon geld. Laurens pakt mijn hand vast en sleurt me mee naar de keuken waar er algauw een bekertje in mijn handen wordt geduwd. Ik kijk naar het blauwe goedje en buig naar hem toe zodat ik boven de muziek kan uit roepen " wat is dit?". Hij haalt zijn schouders op en roept terug " weet niet drinken gewoon, dan relax je wat". Ik kijk wat twijfelachtig naar de inhoud van mijn beker maar kap die dan toch naar achter. Laurens lacht en maakt een lucht vuistje, ik giechel en stap dan samen met hem door naar de dansvloer. We dansen wat maar ik zie dat Laurens het niet echt naar zijn zij heeft " alles oké?!" Roep ik boven de muziek. "Ja hoor, het is gewoon en vriend van me heeft het tuinhuis open gekregen en hij is daar met een paar vrienden kom je anders mee naar daar?". Och wat kan het kwaad het is niet dat we daar alleen gaan zijn dus knik ik.

We duwen ons door de menigte en gaan naar de achtertuin met zwembad! Er liggen twee koppels te vozen op de tuinstoelen maar voor de rest gaat het feestje hier ook door. Plots zie ik het huisje en begin ik te twijfelen of dit wel zo'n goed idee is " Laurens zeker dat we niet gewoon hier kunnen blijven?" Zeg ik aarzelend. " komaan, ik beloof dat het leuk wordt" zegt hij zonder me ook maar één blik te gunnen. Hij doet het tuinhuis open en duwt me naar binnen. Er zit een gespierde jongen op de bank met drie meisje rondom hem, dan gaat met een klap de deur van het huisje dicht. Laurens komt achter me staan en stelt iedereen voor, ik weet al niet zo goed meer hoe de meisje heten maar de gespierde jongen zijn naam is thomas, hij zit ook in Easton zijn football team. Ik krijg nog een bekertje met deze keer een rode vloeistof van Laurens, och wat kan het kwaad Easton zal toch wel bezig zijn met zijn sletten. Ik neem vlug een paar grote slokken, nog geen twee seconden later voel ik hoe mijn hele lichaam het heet krijgt en het wat licht wordt in mijn hoofd. Ik wil gaan zitten maar struikel over mijn voeten, Laurens pakt me vast bij mijn heupen " alles oké schoonheid?". Ik begin van alles te brabbelen. Thomas lacht en zegt "dat rode spul werkt snel man" en klapt Laurens op zijn schouder. " ha ik weet het nu kan ik alles doen met er wat ik wil" zegt Laurens dan. Ik probeer nog iets te zeggen maar het komt er weer niet zo goed uit. Laurens lacht en pakt me vast " shhhh schatje, het komt goed. Je krijgt de avond van je leven" dan ,dan kust hij me. Ik probeer hem van me af te duwen maar hij heeft mijn polsen zo hard vast gepakt dat het pijn doet, met zijn andere hand begint hij mijn jurkje open te ritsen. Ik probeer me te verzetten maar het lukt niet hij is te sterk dus ga ik over naar planB.

"EAWSTON" EAWSTON" roep ik zo luid als ik kan. Laurens pakt plots mijn kleedje vast en scheurt hem langs de zij kant open " dat kut kleed kwam maar niet af". Ik gil nog maals "EAWSTON!" "EAWSTON!". Laurens geeft me een klap in mijn gezicht en ik val op de grond. "hou je bek b*tch". De tranen staan in mijn ogen maar toch pakt hij me vast aan mijn enkels. Ik begin weer te gillen, net wanneer hij me nog een een klap in mijn gezicht wil geven vliegt de deur van het tuin huis open. Ik kijk van op de grond met betraand ogen op en zie Easton staan met daarachter Brian en Jack. "Easton" fluister ik met een klein gebroken stemmetje. Zijn blik land even op mij en hij wordt alleen maar woester. Ik wil net nog iets zeggen als de vuist van Easton recht in het gezicht van Laurens beland, die valt met zo'n  kracht achteruit dat zijn hoofd op de grond komt. " ALS ER OOIT NOG IEMAND WAAGT AAN HAAR TE KOMEN DAN KOM IK JE EIGEN HANDIG VERPULVEREN" roept Easton zodat alle toeschouwers en filmende mensen het goed horen. De tranen biggelen over mijn wangen en ik strek mijn armen naar Easton uit, die denkt er nog geen twee seconden over na en pakt me op. Hij drukt me dicht tegen zich aan en duwt mijn hoofd in zijn nek " shhhh" "shhhh" is het enige wat hij nog zegt wanneer hij me naar boven brengt.

De jongens volgens ons op de voet. Net wanneer we een kamer op de tweede verdieping willen binnen gaan zegt hij tegen hun op een gedempte toon " bedankt jongens maar vanaf hier lukt het wel" aangezien dat ik ze niet meer hoor denk ik dat ze weg zijn. Hij stapt verder met mij in zijn armen tot wanneer ik een douche hoor aangaan. Hij stapt de warme inloop douche in en gaat met mij onder de stralen zitten. Zijn handen gaan door mijn haar en dan fluistert hij " kijk me aan". Ik haal mijn gezicht uit zijn nek en kijk hem met betraande ogen aan " alles oké?" Vraagt hij. Ik schud nee en begin dan weer te huilen. Zijn grip om mij verstevigd en ik druk mezelf nog steviger tegen hem aan. Ik tril helemaal van mijn ijskoude en doordrenkte kleed, langzaam aan haalt hij de bandjes van mij kleed van mijn schouders en ik laat het toe, Easton zou me nooit iets doen. Hij staat terug recht en zet me voorzichtig met beide voeten op de grond, mijn kleed tuimelt niet veel later ook naar beneden. Hij doet zijn hemd uit en drukt me dan tegen zijn warme borst. Zo staan we zeker een kwartier gewoon tegen elkaar aangeplakt, hij drukt een kus op mijn kruin en zegt dan " kom we gaan gaan slapen". Ik knik te moe om iets te zeggen. De kraan gaat uit en er wordt een handdoek rond mij gewikkeld, we gaan naar wat er uit ziet als zijn kamer. Hij laat me op het grote bed zitten en komt dan even later omgekleed en al terug met een boxer en een shirt voor mij om aan te doen . Hij overhandigd me de spullen en doet dan zijn ogen dicht.

Ik trek mijn natte ondergoed uit en trek zijn kleren aan. Als teken dat hij terug mag kijken trek ik aan zijn hand dat losjes naast zijn lichaam hing. Zijn ogen gaan open en hij bekijkt me van kop tot teen ,dan komt er een warme glimlach op zijn gezicht en pakt hij mijn hand vast. " kom we gaan slapen, de jongens hebben er voor gezorgd dat iedereen naar huis is dus maak je geen zorgen" zegt hij terwijl hij me zowat in bed duwt. Hij wilt net in de richting van zijn zetel stappen die ra ra ra ook in zijn kamer staat als ik zijn hand vast pakt. Easton draait zich om " blijf bij me" zeg ik zo stil dat je zou denken dat hij het niet heeft gehoord maar hij heeft me wel degelijk gehoord en kruipt bij mij in bed. Na een paar minuten muisstil naast elkaar gelegen te hebben voel ik hoe hij zijn arm rond me legt en me naar zich toe schuift. Het gevoel van zijn warmte rond me is het laatste wat ik nog voel voor ik in slaap val.

"Do I need to be afraid of the badboy ?"Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu