მე და ჩემი მეგობარი მის აგარაკზე ვართ.
მხოლოდ ჩვენ ორნი.იმიტომ ,რომ დავისვენოთ,აქ მშვიდად ვართ იმას ვაკეთებთ რაც გვინდა მთაზე მხოლოდ ეს ერთი სახლია ამიტომაც თუ ვინმე ხმაურობს ეს ჩვენ ვართ.
ერთი თვე გავიდა, მაგრამ აქედან წასვლა არ მინდა რაც ჩემს სირ შეყვარებულს დავშორდი მთელი ზაფხულის გატარება აქ მინდა,ლუსი ქალაქში დაბრუნდა რო პროდუქტები მოიტანოს, თითქმის ამოგვეწურა.სასმელი წყალიც გვაქვს, ყოველდღე ჩანჩქერზე ვართ ხოლმე ამიტომაც ტანის დაბანაზე არ გვეხარჯება წვეთი.
ახლა სახლში მარტო ვარ, მაგრამ მკიდია, ტელევიზორს ვუყურებ და პოპკორნს მივირთმევ.უეცრად კარის ფხაკუნი მომესმა ,თავი დივნიდან წამოვყავი. შემეშინდა,სამზარეულოში შევედი ჩუმად და ტაფა ავიღე,მალევე ფეხის ხმაც გავიგონე,მძიმედ მიაბიჯებდა.მივხვდი,რომ კიბეებზე ადიოდა შეშინებული უკან გავყევი ჩემს ოთახში შევიდა,მისი ღრმა სუნთქვაც კი მესმის,უკან ამოვუდექი, ალბათ ეს შეამჩნია, როდესაც უკან გამოიხედა შეშინებულმა ტაფა მოვიქნიე და სახეში შემოვარტყი,ის ძირს უგონოდ დაეცა,მეც ამოვიოხრე და "რაპუნცელის ტაფა" ხელიდან გავაგდე მასთან ჩავიმუხლე და პულსი შევუმოწმე საბედნიეროდ ცოცხალია.
სასწრაფოდ პირველ სართულზე ჩავირბინე და საკუჭნაოში ქექვა დავიწყე ,საკმაოდ სქელი თოკი ვიპოვე,ავიღე და ისევ მაღლა ავირბინე, ეს მძიმე მასა ჩემს საწოლზე დავაგდე, მივაბი ფეხები და ხელები კარგად დავუბი. მეთვითონაც მიკვირდა ამდენი ძალა საიდან მქონდა.
პოლიციაში ვერ დავრეკავ სახლში არ იჭერს ,რომც იჭერდეს აქ მოგნება რთულია ,ლუსისაც ვერ დავურეკავ ინერვიულებს და არ მინდა.საკმაოდ ბნელოდა გარეთ ,თვალი ვერ მოვხუჭე იმის შიშით რო ის ტიპი გაითავისუფლებდა თავს და მომკლავდა.
-რა ჯანდაბაა....ამის დედაც.-გავიგონე ღრიალის ხმა და დივნიდან წამოვფრინდი,ჩუმად ავედი და შევიჭყიტე ოთახში რა წამსაც ჩემსკენ გამოიხედა,გაკვირვებული მიყურებდა.
-გამარჯობა თოჯინავ აქედან ამხსენი.- მშივი ტონით მომმართა.
-ნაბიჭვარო შენ ჩემი დაქალის სახლში შემოიჭერი და მიიღე კიდეც!
-ვაიმე ,მომისმინე გოგო! გამათავისუფლე თორემ, თუ აქედან გამოვძვერი მაგ ლამაზ მუცელს გამოგფატრავ.-გამაჟრიალა მის სიტყვებზე ,მაგრამ მაინც არ მინდოდა ხელ-ფეხი გამეხსნა ამ იდიოტისთვის.
-გამბედავი ხარ, მაგრამ როცა საკუთარ სისხლში იცურავებ მერე ეგ გამბედაობა ვერ გიშველის.-მშვიდი და გამაფრთხილებელი ტონით მითხრა.
-მოკეტე და იწექი თორემ მაგ ენას ამოგაგლეჯ!-ისეთი ტონით ვუთხარი მეთვითონაც კი დავიჯერე ჩემი სიტყვების,ამის მერე ხმა არ ამოუღია,მეც იქვე სკამდე ჩამოვჯექი და ვყარაულობდი,საათს, რომ დავხედე ჯერ პირველი საათი იყო,მეღადავებით ხომ,ამოვიხვნეშე და მას გავხედე მომშტერებია.ისე, რომ ვუკვირდები ასეთი სიმპატიური ბიჭი რატომ არის ასეთი ნაბიჭვარი,ნუთუ მართლა სერიული მკვლელია?
-ჰეი. -ფიქრებიდან გამომიყვანა.
-რა ჯანდაბა გინდა?
-აქ დიდხანს უნდა გყავდე?
-სიცოცხლის ბოლომდე.გაიცინა და ისევ შემომხედა.
-მოვიწყინე...მაინც დაბმული ვარ და იქნებ ჩემს ზემოდან გემუშავა ჰა?
-მაცდურია, მაგრამ არა მადლობა.-გავუცინე ძალით.გარყვნილი ფსიქოპატი.
-ქალიშვილი ხარ?.-კითხვაზე პასუხი არ გავეცი. მაგრამ ხო არ ვარ ქალიშვილი და ეს იმას არ ნიშნავს, რომ მასთან რამე მინდა.
ცოტახნის შემდეგ რო გავხედე ეძინა,რაზეც ამოვიხვნეშე და სამზარეულოში ჩავედი ,წყლის ბოთლი ავიღე და უკან ავბრუნდი,კარების ხმაზე გამოფხიზლდა, ამის დედაც!
-ოჰ იგრძენი,რომ მწყუროდა?-ცინიკურად მითხრა მეკიდევ ამოვიხვნეშე და ბოთლი მოვიყუდე,შემდეგ მას მივუახლოვდი.
-დალიე სირო.-ბოთლი ტუჩებთან მივუახლოვე და ცოტა დავალევინე, შედმეგ იქვე ჩამოვდგი და სკამზე ჩამოვჯექი.
-პოლიცია გამოიძახე?
-დიახ.
-სად არიან აქამდე?-ხმა ჭამიწყდა მის კითხვაზე.
-ჰაჰ...იცი აქ კაი ჩანჩქერია ამის გამო ამოვედი აქ,მაგრამ როდესაც გავიგე, რომ აქ ორი ძუკნა იყო ვიფიქრე შევუვლი თქო.-ტცინში ამასხა, მაგრამ თავს ვიკავებდი.
-მოკეტე.
-მოიცა რა,კარგად ვსაუბრობთ.-წამოვდექი და უჯრებში ქექვა დავიწყე,რომ რაიმე მენახა რასაც პირში ჩავთხრიდი.
-რა კაი საცვლები გაქვს.
-მოკეტე მეთქი.-ძლივს ვიპოვე ავიღე და მასთან მივედი,ძლივს პირში ჩავთხარე და გავაჩუმე.
ჩამთვლიმა,მაგრამ მაინც ფხიზლად ვიყავი,მისი აუტანელი ღიღინი მესმოდა, ცოტაცანში
გავხედე, თვალები აატრიალა თან რაღაცის თქმას ცდილობდა, მაგრამ პირში ნაჭერი ჰქონდა, ავდექი და ამოვაცალე.
-რა ჯანდაბა გინდა სირო?
-ჰარი დამიძახე, ასე მირჩევნია
-რა ჯანდაბა გინდა სირო ჰარი?-თვალები სიმწრისგან აუწითლდა-
-მეფსია თოჯინავ
-მერე მე რა გიყო ბოთლი მოგიტანო?
-კარგს იზამ თუ დამეხმარები.ტუჩზე იკბინა.
-მოითმინე სანამ პოლიცია მოვა.
-კაი რა საკუთარ თავს ატყუებ, რომ აქ ვინმე მოვა?-ცინიკურად თქვა და ჩაიცინა.
-მიდი თორემ შენს საწოლს დავასველებ.-ამოვიოხრე და დიდი ბოთლი ავიღე, სააბაზანოში გავედი წყლისგან დავცალე და ისევ ოთახში დავბრუნდი.
-შენ იზამ ამ ყველაფერს?-თვალები ავატრიალე და ცალი ხელი გავუხსენი.
-ბარემ მეორეც
-მოკეტე და მოფსი.იქიდან გამოვედი,სამზარეულოში ჩავედი და მეორე წყლის ბოთლი ავიღე, დავლიე ცოტა და ისევ მაღლა ავედი,როდესაც ოთახში შევედი გაშტერებული დავრჩი საწოლზე აღარ იწვა ,ტანში გამაჟრიალა, ვინანე, რომ ცალი ხელი გავუხსენი.
უკნიდან ძლიერად ამაფარა ხელი პირზე,მეკიდე ფართხალი დავიწყე.
-რაიყო ისეთი გამბედავი აღარ ხარ, როგორც წეღან?-ვცდილობდი მისგან გავთავისუფლებულიყავი, მაგრამ დანა გახსნა ჩემს თვალწინ.
-მოისვენე თოჯინავ, ჩვენ ხომ არ გვინდა,რომ ამ ლამაზ სხეულს რამე დავუშავოთ?
-გთხოვ.-ამოვილუღლუღე.
-ნუ მთხოვ მაინც არ გაგიშვებ.ყურში ჩამჩურჩულა და ბიბილოზე მწარედ მიკბინა,ამოვიკვნესე რაზეც გაეცინა,საწოლზე დამახეთქა და ზემოდან დამაჯდა,რომ ვერ მემოძრავა.
-კაია სხვის ჯიბეებში არ აფათურებ ხელებს, თორემ ახლა ეს დანა და ხელბორკილები არ მექნებოდა.-ჩაიცინა და საწოლზე მიმაბა პირში კიდევ ის ნაჭერი ჩამთხარა რაც მე მას,ტირიკი დავიწყე, რასაც ვიცი აზრი არ ჰქონდა.
-ტყუილად ტირი იცი?-გვერდზე მომიწვა თავი ხელზე დააყრდნო და მეორე ხელით დანას ზევით-ქვევით მიტრიალებდა.
-რა კარგი სურნელი გაქვს, სიამოვნებით გაგისინჯავდი გემოს.ღიმილს არ იშორებდა სახიდან, ჩემთან ახლოს დაიხარა და კისერზე მისი ბინძური ენა ამატარა,ვიცი ეს არანორმალურად ჟღერს მაგრამ მესიამოვნა.
-მჰჰ.-უეცრად ამოვიკვნესე რაზეც ზემოდან მომაშტერდა.
-მოგეწონა..ხომ ასეა.-თვალი ავარიდე,ის კი განაგრძობდა ჩემი კისრის წოვას,იმდენად სასიამოვნო იყო ვერ ვაკონტროლებდი თავს.
-მიდი იკვნესე ნუ იტოვებ შენში.-პირიდან ნაჭერი მომაშორა,კისერზე სადაც კოცნის კვალი დამიტოვა ,,ზასოსი" ენა ამატარა შემდეგ ადგილი შეიცვალა და მეორე მხარეს დამიწყო კვალის დამჩნევა, მოულოდნელად მისი ხელი ჩემი შორტის ქვეშ ჩააცურა რაზეც ავფართხალდი.
-ჩშშ..ყოველგვარი შეწინააღმდეგების გარეშე თორემ გატკენ. გაიგე?-ცრემლებისგან დასველებული მქონდა მთლიანი სახე, მხოლოდ თავი დავუქნიე მან კი თვალები შემიმშრალა და ისევ განაგრძო.
-ააჰ.-მისი თითები ჩემს საშოში შეასრიალა რაზეც ღრმად ამოვიკვნესე.
-თოჯინა დავასველე.-ისევ მიკბინა ბიბილოზე და თითები ჩემგან გამოიღო,ერთი თითი პირში მოითავსა და გალოკა, მეორე მე ჩამთხარა პირში.
-კარგი ხარ ძალიან
ჩაიცინა და ჩემი მაიკა გადაფლითა,ამოიხვნეშა ჩემი დიდი მკერდის დანახვისას.
-ეს ნაწილი ძალიან მომწონს.-თქვა და იმ წამსვე ძუძუს თავემზე დამიწყო ენით თამაში,სიამოვნებისგან ვცქმუტავდი,მალევე იმ ადგილას ამეწვა და წამოვიკივლე.
-შენი დედაც.-ბოლო ხმაზე დავიკივლე,ახლა მეორე მკერდზე გადავიდა და ძუძუს თავი კბილებ ქვეშ მოიქცია და ოდნავ გაქაჩა, ისევ ამოვიკვნესე.
როდესაც მკერდს მოეშვა მუხლებზე დადგა,მაიკა გადაიძრო.
პირი დავაღე როცა მისი ტატუებით გადაჭედილი სხეული დავინახე იმ წამსვე ტუჩზე ვიკბინე.
-მომწონს მაგას რო აკეთებ.-მითხრა და ჩემს ზემოდან მოექცა, შემდეგ თავისი ტუჩები ჩემსას შეახო,ძალიან სწრაფად ამოძრავებდა ენას ჩემს პირში,კოცნის შემდეგ ისევ წამოიწია და შორტი გამაძრო, ზედვე საცვლებიც მიაყოლა,შემდეგ თავისი შარვალი გაიხადა, გული სწრაფად მიცემდა,მისი ასოს დანახვისას თავი უკან გაადვაგდე,ის მოიწია და ყელის წოვა დამიწყო ქვემოთ კი ვიგრძენი, როგორ შემოასრიალა მისი ღირსება ჩემში ,წამით სუნთქვა შემეკრა და ძლივს ამოვისუნთქე,ძალიან სწრაფი ბიძგებით მაწვებოდა, ბარძაყებზე ხელები მომიჭირა, მთელი ძალით შემოდიოდა ჩემში.
-ჰ..აა..რიი.-ძლივს წამოვიძახე მისი სახელი.
-მიდი თოჯინავ, იკივლე!.-ხელი სახეზე მომიჭირა და მხეცივით მაკოცა.
ცოტახანში ჩემგან გამოვიდა, მეწვოდა ქვედა ადგილი სასტიკად,ის მოულოდნელად დაბლა დაიხარა და კლიტორზე ამატარა ენა.
-აჰჰ...ჯანდაბა ჰარიი.-ხელები მიბმული მქონდა, რის გამოც სასტიკად მეწვოდა.
-ჰარი გთხოვ..-ძლივს ამოვიკვნესე.
-რას მთხოვ თოჯინავ
-ხე..ხელები გამიხ...სენი.-თითები ჩემში შემოასრიალა და სწრაფად ამოძრავებდა.
-როგორც ახლა ხარ მე მასე მოწონს.- გამიცინა და თავისი საქმე განაგრძო,მალევე გაჩერდა, რადგანაც პიკს ვაღწევდი,კლიტორზე პენისის თავს მატარებდა მეკიდევ სიამოვნებისგან ვიკლაკნებოდი.
-გინდა ხელები გაგითავისუფლო? თავი დავუქნიე.
-ჰმმ...-ჩემს თავთან ახლოს მოვიდა,მისი პენისი სახესთან ახლოს მომიშვირა.
-მოძალადე ნაბიჭვარი ხარ.-შევუღრინე რაზეც გადაიხარხარა.
-აბაა?-ჯანდაბა!არ მჯერა ვიღაც ჰარის ძუკნა გავხდი,პირი შევხსენი მანაც მისი ასო შემომიასრიალა და იმწამსვე ახვნეშდა,თმებზე მომქაჩა და ეცადა ღრმად ჩაედო რაც ძალიან ამაზრზენია.
-მიდი თოჯინავ..აჰჰ.-თმებზე ძლიერად მომქაჩა და მალევე მომშორდა,ღრმად ხვნეშდა.
-მომაშორე ეს ბორკილები!-გაიცინა და შარვლის ჯიბიდან გასაღები ამოიღო,ბორკილები მომხსნა თუ არა მაჯის ზელვა დავიწყე, მაგრამ ვინ გაცდის,ისევ შემოვიდა ჩემში,ამჯერად უფრო სწრაფი და მტკივნეული ბიძგებით, ხელები ზურგზე მოვხვიე და გრძელი ფრჩხილები ჩავასე კანში,რაზეც ხმამაღლა ამოიკვნესა.
-ააჰ.-ბოლოჯერ ამოვიკვნესე და უკვე გავათავე მანაც რამოდენიმე ბიძგის შემდეგ ჩემს ზემოდან გაათავა.
-ამის დედაც.-ამოიხვნეშა და ჩემს გვერდით გადაგორდა,ორივე ღრმად ვსუნთქავდით,მე მისი სპერმა მუცლიდან მოვიწმინდე და მკვდარივით მივესვენე საწოლს.
-ძალიან კარგი იყავი თოჯინავ.-ისევ მკერდზე მომიჭირა რაზეც ამოვიხვნეშე.ძუძუს თავებს მიზელდა და ხანდახან ენით მისველებდა ხოლმე,ურეაქციოთ ძალაგამოცლილი ვიწექი მის გვერდით, მალევე ჰარის მკლავებში ჩამეძინა._____________________________________________________________
ესეც პირველი თავი,იმედია მოგეწონებათ ❤️🤗
ჩემი თხოვნაა, რომ დამაFოლოვოთ ინსტაგრამზე.🙏
YOU ARE READING
Dirty Love(H.S)(დასრულებულია)
Fanfictionივი მილსი,გოგონა , რომლის ცხოვრებაც მას შემდეგ იცვლება რაც მოძალადე და გარყვნილი ჰარი სტაილსი დაისაკუთრებს მას. *ეს ფიკი დაწერილია 2017 წლის 10 ოქტომბერს*