KoreanNews :
Kim Namjoon ve Hwasa ilk çekimlerini gerçekleştirdi. Çekim sırasında orada bulunan bir çalışan " Onlar birbirlerine farklı bakıyordu , sanki yılların hasretini o fotoğraflarda buluyorlardı." açıklamasını yaptı. Sizce bu ikilinin arasında neler var? Yeni haberler için takipte kalın.
⚘
* Çekimler yapılırken *
" Bu su gerçekten çok soğuk , Namjoon Bey bu çekimi atlasak?" Namjoon ona iki saattir bu çekimi yapmamalarını söyleyen adama baktı. Daha sonra kafasını olumsuz manada salladı " Fotoğrafçı benim ve ben ne dersem o olur Bay Park."
Tam o sırada içeri bornozu ile duran Hwasa girdi , " Jimin çekimleri yapacağım sorun olmaz. " Namjoon sevdiği kadının sesini duyduğu an kafasını ona çevirdi. Özlemişti bu sesi , bu görüntüyü çok özlemişti.
Hwasa bornozunu çıkardı ve çalışanlardan birine verdi , beyaz parıltılı bikinisi ile fazla ihtişamlı duruyordu. Yutkundu Namjoon , o an bu çekimi yaptığı için küfür etti kendine. Etrafta fazla erkek çalışan vardı , hepsinin gözlerini oymamak için zor tutuyordu kendini.
Hwasa bir çalışanın yardımı ile küçük havuzun içine girdi . Namjoon kamerasını asistanına verdi ve Hwasa'nın yanına ilerledi. Onunla göz teması kurabilmek için dizlerinin üzerine çöktü.
" Şimdi senden bu mermere başını koymanı ve ellerini " ellerinden tuttu kızın ve pozunu verdirdi. " Evet bu şekilde tut sadece." Namjoon Hwasa'nın saçlarını da aldı ve havuzun dışına doğru bıraktı.
Namjoon kamerasını asistanının elinden aldı ve fotoğrafları çekmeye başladı.
Kadın profesyonelce kameraya bakmaya çalışıyordu. " Şimdi sanki erkek arkadaşın tarafından terk edilmiş ve ağladıktan sonra yavaş yavaş uykun gelmeye başlamış gibi bak kameraya."
Hwasa güldü , " Bu benim için zor olmasa gerek." Namjoon yutkundu , etraftaki çalışanlar onları izliyordu. Bazıları aralarında bir şey mi olmuş gibisinden konuşurken , geri kalanı sadece işlerini yapıyorlardı . Namjoon umursamaz bir tavırla konuşmaya devam etti , " Daha önce terk mi edildiniz ?" Namjoon kamerasını gözünden indirdi ve resimlere bakmaya başladı.
Hwasa'dan küçük bir kıkırdama geldi , " Evet , bir fotoğrafçı ile ilişkim vardı ama o benim fotoğraflarım yerine başka kadınların fotoğraflarını çekmeye gitti."
Namjoon gözlerini Hwasa'nın gözlerine dikti. Kadının gözlerinde üzüntü ya da kırgınlık yoktu. Nefret vardı gözlerinde , saf nefret. Elinde olsa oracıkta boğabilirdi Namjoon'u.
Namjoon gözlerini kaçırdı , " Sizin adınıza üzüldüm , bir sonraki çekimler için üstünüzü değiştirebilirsiniz."
Hwasa havuzdan çalışanların yardımı ile çıkmaya çalışıyordu . O sırada Namjoon Hwasa'ya yaklaştı , ceketini çıkardı ve Hwasa'nın omuzlarına bıraktı.
" Belki de , gitmesi gerekmiştir. Terk etmek zorunda kalmıştır kim bilir."
Bu cümleyi kurduktan sonra Namjoon kendine ayrılan odaya doğru hızla ilerledi , Hwasa ise arkasından şaşkınca baktı.
Bu cümleyi beklemiyordu , bu cümlenin altında yatan gerçekleri bilmek istiyordu , bir neden gerekiyordu. Namjoon'un ondan gitmesinin nedenlerini bilmek istiyordu...
Lütfen sizi beklettiğim için çok kızmayın bana , okullar tatile girdi bu yüzden bölümler daha hızlı gelecek size söz veriyorum ^^
⚘ instagram imyournesb ⚘
50 oy 100 yorum sınırı!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
better than breathless | namsa
Fanfiction" Fakat bu sektör çiftleri ayırmaya yeminli gibiydi , ben de ondan vazgeçtim." 020121 | imyournesb Wattpad deki ilk Hwajoon kitabı. 2k 220321 #1 Hwajoon 220421 #1 photographer 240421 #1 Hwasa 190721 © imyournesb [ Hikayenin benzeri ya da aynısına ra...