Všichni se dopotáceli do svých stanů. David si šel taky lehnout a já zůstala sedět u břehu. Chvilku jsem tam seděla, potom jsem se zvedla a šla do stanu. Jenže jsem vlezla omylem k Davidovi🤦🏻♀️..
D: ,,Copak?" zasmál se.
M: ,,Ježiš promiň, já si spletla stan. Jsem blbá."
D: ,,Nevadí, nechceš tu zůstat? Nebo nepůjdeme ven? Sedneme si dál od nich a můžeme si povídat. Nějak nemůžu spát."
M: ,,Jasně, moc ráda." usmála jsem se na něho a on se sladce usmál na mě.David vzal deku a šli jsme asi půl kilometru od zbytku party.
Rozložil jí a lehli jsme si na ní. Koukali jsme se na hvězdy a povídali si.
D: ,,Mery?"
M: ,,No? Copak?"
D: ,,Můžu se ti s něčim svěři"
M: ,,No jasně."
D: ,,Mám rád jednu holku. Je to skvělá holka, je krásná, má krásnej úsměv. Jenže nevím jak jí to říct a bojím se odmítnutí. Jo a je z naší party."
M: ,,Normálně jí to řekni. Určitě to pochopí, jestli tě má ráda, tak bude ráda i ona. Zkus jí třeba dát jen tak jako nenápadně pusu." řekla jsem mu a tak moc jsem si přála abych to byla já...
D: ,,Tak jo." usmál se a dal mi pusu.
M: ,,Co děláš?" zasmála jsem se.
D: ,,Si říkala, že jí mám dát pusu."
M: ,,Co?" nechápala sem.
D: ,,Už ti to chci říct dlouho, ale neměl jsem odvahu, až tady, když jsme hráli tu flašku. Jak jsme si dali pusu, tak sem tě chtěl políbit."
M: ,,Vážně?"
D: ,,Jo."
Nic jsem mu neřekla, přitulila jsem se k němu.
D: ,,Jak mám tomu rozumět?" zeptal se nejistě.
M: ,,Mám to stejně."
David mě objal a přitiskl si mě co nejvíc k jeho tělu. Bože můj, tohle jsem tak moc chtěla. Bejt v jeho svalnatých rukách a aby mě jima objímal.