Capitolu 1 . Amintiri care dor !!

269 10 1
                                    

1.Amintiri care dor

Dupa cun spuneam viata mea a fost roz pana cand......l-am cunoscut pe el.....baiatul acesta Zayn ....eram indragostita de el pana peste cap , dar nu a durat totu prea mult ....Dupa 4 luni ma despartisem de el , pentru ca incepuse sa dea in mine sa ma urasca complet ....asa am inceput si eu sa il urasc pentru ca ia intors impotriva mea si a lui Hanry pe parinti nostri ....Cum ziceam ma cheama Amalia , am 16 ani dar pot sa bat bine si sa indur multe pana la fratele meu .....am inaltime 1.67-68 cam asa ..sunt roscata facut la varfuri albastru deschis, am ochii verzi ca fratele meu suntem gemeni pot zice chiar daca e mai mare . Locuiesc acum cu fratele meu in Londra dar in alt cartier departe de nenorociti aia , nu ii pot jumi parinti , ce fel de parinte isi da copii afara pe strazi . Am avut noroc ca mama ne-a dat inainte sa se intoarca impotriva noastra un apartament aici avem de platit doar lumina si apa si caldura atat nu ne costa prea mult ....Hanry ..1-90 inaltime ,are 18 ani , carliontat , ochi verzi si lucram impreuna ne-am facut cunoscuti in toata lumea si ne stie lumea de frica inafara de prieteni nostri ....

Elenor , o fata desteapta cu capu pe umeri , inalta 1.60 mai micuta decat mine...tupeista pot zice dar nush ce mas face fara ea e vacuta mea ....are parul saten deschis , ochii verzi :-D iubit il are pe Louis !

Louis , un baiat de treaba ..mare golan dar stie sa iubeasca, are 1-70 inaltime , ochi caprui , parul castaniu :-) !

Nail , un baiat tare mancacios , nare frica de nimic pot zice , are 1-79 inaltime , ochii albastri , parul blond .

Liam , tare fricos de linguri zice dar ai mancacios de morcovi :-)) nici el nuvare frica de nimeni din moment ca si toti ca doar sunte toti frati DINAMITAA!!! osa aflati de ce ni se zice asa :-)) ! Are 1-90 inaltime ca si fratimiu desigur :-) , bine facut ( toti baieti au muschi louis , liam , nail si hanry) , ochii caprui deschis foarte deschis , parul il are saten .

Perri , alta vaca de a mea :-)) e nebuna total fata ..are 1.59-60 cam asa :-)) , parul il are brunet facut cu blond la varfuri , ochii turcoaz cam asa ciudata culoare :-))!!

Deocamdata eu Hazz stam intrun apartament dar osa cumparam o casa sa stam cu toti :-) osa fie o nebunie totala :-)

Stai asa k am sarit .....cu Zayn ......pai pot spune ca il iubeam am aflat ce e aia iubire , ura , suferinta , timiditate , sensibilitate toate sentimnetele :-( din cauza lui ...cu cateva luni in urma eram impreuna pana cand a devenit agesiv intr-o zi la-am chemat pe fratele meu vina sa ma ia . Atunci sau luat la bataie si am scapat de el pana cand i-a intors pe parinti noatri importiva noastra . Cum a reusit nu pot sa inteleg .. Ne-au dat afara , am avut noroc cu apartamentu , de aici eu cu hazz si prieteni nostri am inceput sa ne face renumiti prin frati DINAMITA .. Am inceput sa ne ocupam cu fete la trimis in afara , droguri , trafic de arme si detoate . Am devenit frica la toti , toti absolut toti ne stiu de frica ! Liceu ce e ala :-)) mam lasat de el din moment ce nu imi mai trebuie ! Sa va arat viata mea !

Dimineata isi simtea prezenta , mam dat lenesa jos din bat mam dus in baie mam schimbat cu o pereche de pantaloni scurti un tricou care este pana la burta mi-am luat in picioare niste balerini negri cu fundita in fata , mi-am dat cu niste rimel , puti tus si mi-am prins parul intr-o coada de cal :-)! Si mam dus in bucatarie :-)

Cand am deschis usa la bucatarie zici k era incendiu !!

Eu:-Hazzaaa te omorrr ieri am facut curat aici !!

RAZBUNAREA!!!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum