13. Zase vše dokola

184 16 7
                                    

ANDY

"Co to" leknul jsem se že vedle mě neležel pes vlastně tam neležel nikdo. Jdu do kuchyně a tam taky není a tak volám klukům. "Kluci nevíte kde je Sally?" řeknu ustrašeně "Jo, tady spí... šlohly jsme ti jí večer ať se pobavíme" řekl Jinxx.    "Jinxx a vy všichni to si odpikáte" řeknu naštvaně a vyrazím za ním když tam dojdu tak ho srazím na zem a poběhnu za Sally "Jsi v pořádku" zeptám se jí opatrně. "Jo jsem ale ti kreténi mi daly prášek na spaní" odpoví a trochu se zasmála. Políbim jí a ona slopupracuje. Po chvíly se odtrhne "Andy co budeme dnes dělat" zeptá se mě. "Poprvé pojedeme domů a pak na koupaliště dnes máme volno" řeknu a vezmu jí do náruče a nesu jí do auta. "Hej kam ten spěch s našim vězněm" řekne Jake. "Jaku kurva co to meleš" okřiknu ho a prorazím ho ale za něho se postaví CC, Jinxx a Ashley takže nemám šanci. "Pak ten spěch" poví šibalsky Ashley. "Co asi ty tupče jdu domů s mojí láskou" odpovím a navýším se jako král. Sally se zasměje. "Andy tak si trochu zahrajem tu hru co jsme hrály s Jinxxem a Sammi" řekne CC a poplácá mě po zádech. Moje reakce byla bolhed really a odpověd "Počkat ty myslíš tu pičovinu" on se na mě jen koukne a odpoví "Ano myslím tu skvělou hru". Sallyse na mě podívá a já řeknu "Jsi rostomilá když nevíš oco se jedná" a za to co jsem řekl jsem si vysloužil malu facku a pusu na tu druhou tvář. "Tak dobrá" odpovím smutně.  Ashley si Sally vezme stranou aby jí vysvětlil princip hry. 

Ashley

"Kluci jdu si to Sally rozdat" když jsem to řekl Sally se na mě koukla jako kdyby chtěla říct SI ZE MĚ DĚLÁŠ PRDEL a já na ní jen mrknul aby to nikdo neviděl. A já se pak otočil na Andyho který přímo zuřil. Zašel jsem tedy do pokoje se Sally a začal jí vysvětlovat tu ehmm.. hru "Takže Sally ty jsi vezeň a Andy tvůj záchrance...Řeknu ti nemáš moc štěstí on moc dobře neumí rozvazovat uzly" ona mě jen přeruší "Uzly cože?" já začnu zase vysvětlovat "ano uzly co jsis myslela že to bude tak jednoduché?" zeptám se jí a ona odpoví "Doufala jsem" řekne a schová si vlasy za ucho. "Tak to jsi vlčiče myslela špatně.....No jdu zase vystvětlovat takže on tě musí zachránit a může si vybrat jednoho z nás jako ponicníka. Takže my tě přivážeme v random pokoji a on musí najít pokoj s tebou a odvázat tě a dostat se do obývaku na gauč kde máme pro vás různé otázky ale najít tě nebude pro nej tak jednoduché budeme tady mít ochranku. Když ho chytí musí vymyslet nový plán. Někdy je to nekonečná hra já byl na Andyho místě asi 1 týden no........... poté mě ona opustila jen kvůli tomu že jsem jí zachránil až za týden ale Andy to bude hrát poprvé takže mu přeju hodně štěstí a snad princip znáš alejak budete s Andym v obýváku tak vám budeme pokládat otázky ohledně toho druhého." řekl jsem jí vše nějak rychle a Andy si už v hlavě střádá plán "Andýsku koho si vybereš za pomocníka" zeptám se ho "Já si beru Jinxxe" odpoví a vede Jinxxe ven a já se CC a Jakem jdeme zase zpět za Sally jí svázat na židly a židly s ní pak někam schovat. 

Takže vím že je to pozdě ale tohle je poslední před vánoci další bude přesně 26.12 takže na Andyho narozeniny a tam se dozvíte jak hrál bude to hlavně o té hře a pak co se dělo poté takže bude delší ale přeji vám ať prožijete skvělé Vánoce a užijete si s rodinou. †Terí†

BVB FF Best Long Dream Of WoldKde žijí příběhy. Začni objevovat