Oyun sırası bana gelmişti. Ponte ellerini bacaklarımın üzerine koyduğu anda fark etmiştim bunu.
Oyun neredeyse bitmek üzereydi ve ben bu hamleden sonra ümitten tam anlamıyla kurtulucak ve kurtlar sofrasında ki yerimi alıcaktım.
Ponte elindeki son kartı attı ve "Ben asla kaybetmem" diye ekledi.
ümit oldukça sinirli gözüküyordu ama oyunu kaybettiği için değildi bu sinir.
Bu sinir banaydı.
"Sen asla kaybetmessin"diyerek küçük bi kahkaha attım ve ponteyi öptüm.
Kuzey iğrenti sesini kulaklarımıza sokarak ponteye bi paket attı
"Ödülünüz"diye ekledi ve ümite dönüp zafer kazanmışçasına baktı.
Ponte ayağa kalkıp koluma girdi ve odadan çıkmak için hamle yaptık.
Ama birisi koluma asılmıştı bile. Arkamı döndüğümde koluma yapışan kişinin ümit olduğunu sanmıştım oysa bu delici mavinbakışları olan çocuktu.
Pontede dahil herkez bize bakıyorudu.
Maviş gözlerimden gözlerini ayırmadan ponteye hitaben konuşmuştu.
"Şimdilik.. Sadece şimdilik kazandın ponte. Tadını çıkar ben kazandığımda çok daha fazlasını alıcam"
İçime dolan huzursuzluk canımı fazlasıyla sıkmıştı.
Ponte gayet kendinden emin bir tavırla beni çekmişti.
"Tuna istersen bu oyunu sana kimin öğrettiği ni unutma "
yüzüne taktığı alaycı ifadeyle odadan çıkmıştık.
Aşşağıya doğru indik ve bardan dışarı çıktık.
Ponte sağa sola baktıktan sonra "Araban nerde "diye sordu.
"Bi sokak aşağıda
+Neden orda
"Burası güvenilir değil ondan
Yüzünde ki o ifade unutulcak gibi değildi.
+Git arabanı al bende alıcam size gidiyoruz.
Ne bize mi?
'Efendim "?
+Duydun işte hadi oyalanma
Şaşkın adımlarla arabama doğru ilerledim ve arabayı alıp pontenin yanına döndüm.
Pontenin olduğu yerde siyah mat bi range rover duruyordu.
Sinyal verip camdan elini çıkardığında pontenin arabası olduğunu anladım. Yolu göstemek için önüne geçtim.
Oldukça iddalı ve gösterişli bi arabası vardı.
Bu zamana kadar hep minik arabalar dikkatimi çekti ama şuan ciddi anlamda range iatediği mi fark ettim.
Yol boyunca bir an bile takibi şaşırmamıştı.
Mesafesini hep aynı tutmuştu. Ben olsam sürekli kaybederdim.
Aklımı kurcalayan bu saçmalıkların çok ötesindd bir düşünce vardı
"Tuna". Onu tanıdığıma emindim ama nereden? Ve o oyundaki davranışı. Çok daha fazlası derken beni mi kast ediyordu.
Evin olduğu sokağa girdiğimde pontede aynı rahatlıkla sokağa girmişti. Burası normalnbi sokak değildi Orman evi iştr sokak da doğal olarak ağaçlarla kaplıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
REHAVEYH
ChickLitMerhaba öncelikle ilk defa yazıyorum ve lütfen bir kez bile olsa göz atın belki ilginizi çeker :) Bu arada arkadaşlar "Rehaveyh akıl hocası veya Hocam "anlamına gelmektedir:)