Εισέβαλλε με θράσος διακόπτοντας την τρυφερή στιγμή η γυναίκα την κοίταξε απο πάνω μέχρι κάτω με υπεροψία.
Η ηλικία της προδόθηκε με μια μονάχα ματιά ίσως είναι η μητέρα του κατέληξε ανακουφισμένη .
« Πρέπει να εισαι η Μαρίνα !» σχολίασε χαμηλόφωνα προσφέροντας το χέρι της .Συνοφρυώθηκε προτού ολοκληρώσει την χειραψία « Μάλιστα κυριά μα εσείς ποία είστε ; »
Η γυναίκα σωριάστηκε στην πολυθρόνα βγάζοντας ένα λευκό μαντήλι από την τσέπη του παντελονιού της.
Σκόυπισε πρόχειρα τα δάκρυα της καθώς η έκφραση του προσώπου της πρόδιδε ήδη τον μεγάλο πόνο που σιγόκαιγε στην ψυχη της .
« Ώστε εσένα διάλεξε ο γιος μου !» σχολίασε η μητέρα του όπως ολά έδειχναν .
Το περίμενε απο ώρα σε ώρα να εμφανιστούν οι δικοί του άνθρωποι άλλωστε η είδηση έγινε γνωστή απο ολα τα μέσα.
« Δεν νομίζω πως με επέλεξε κυρία μου απλώς έτυχε να βρίσκομαι κοντά του όταν τράκαρε !» ξεκαθαρισε την θεση της μια κι καλή .
Η γυναίκα σηκώθηκε και την πλησίασε « Επέτρεψε μου να συστηθώ. Το όνομα μου είναι Μάριον Ντίλαν»
Την παρατηρούσε επιφυλακτικά επάνω της φαινόταν να έχει φιλικές προθέσεις προς εκείνη .
Η εμφάνιση της φώναζε απο μακριά αριστοκρατία η αυστηρή της όψη δεν σου άφηνε πολλά περιθώρια.
« Χάρηκα κυρία Ντίλαν !
Μαρίνα Άστον ονομάζομαι . Λύστε μου παρακαλώ μια απορία πως δεν.. ;» η γυναίκα την διέκοψε προτού ολοκληρώσει την ερώτηση της.Σαν να μαντευε ήδη το περιεχόμενο της 《 Ξέρω ήδη τι θες να ρωτήσεις πως κι δεν φέρω το επίθετο Μπάλτον σωστά ;》έκπληκτη με την ευστροφία της έγνεψε καταφατικά.
《Εχω χωρίσει με τον Ροδόλφο τον πατέρα του εδώ κι χρόνια ! Απο τότε.. έχω να μιλήσω στον γιο μου . Περάσαν χρόνια ώσπου να βρεθώ λίγα μέτρα έστω κοντά του .
Βλέπεις δεν επιθυμεί σχέσεις με κανέναν μας..Έχει γίνει σκληρός σαν πέτρα άλλα .. Ίσως εσυ τον άλλαξες !»Απόρησε με την ευκολία που της εκμυστηρευόταν τα οικογενειακά μυστικά της ενω ακόμη δεν είχαν συστηθεί καλά καλά.
«Λυπάμαι πολύ κυρία Ντίλαν για ολα οσα μου περιγράψατε. Θαρρώ ομως πως κάνετε λάθος ως προς την διαπίστωση σας. Εγώ δεν του είμαι τίποτα απλώς γνωριζόμαστε φιλικά δεν τρέχει κάτι ! »
KAMU SEDANG MEMBACA
Στα Άδυτα της Καρδιάς σου
Romansa《Κρίστιαν τι μυστικά φυλάς άραγε στην κλειδωμενη σου καρδιά ..》καπως ετσι ξεκίνησε το ταξίδι μου κοντά σου θέλοντας να σε εξερευνήσω..να σε σαγηνέυσω.. Στην καρδιά του Μανχάταν ενας πανίσχυρος γοητευτικός δον Ζουάν μα συνάμα ορκισμένος εργενης επιχε...