♦ Excursia ♦Aștept cu nerăbdare să imi vina rândul la cantina scolii , foamea pune stăpânire pe mine si răbdarea simt ca ma lasă .
Una din majoretele fitoase strâmbă din nas si nu știe ce să își aleagă , sta de 15 minute să ia fiecare fel de mâncare ca ala are nu stiu cate calorii , celelalte la fel , simt cum foamea pune stăpânire pe mine si nu îmi mai pot controla gura .- Alege dracu un morcov si carate ca alti fac foamea ! Zic cu o gura mare , mai mult țipând .
Aud cum toți din râd încep să râdă în hohote si blonda nu scoate un sunet , si vad ca acum e destul de hotărâtă ca își ia o porție de salata .
Si in sfârșit vine si randul meu . Îmi pun o lingura de piure de cartofi si un copanel de pui cu putina salata bine înțeles .
Mă uit prin cantina si observ masa unde stau prieteni mei , sau cei cinci boschetari cum îi alint eu .
Merg repede către masa lor si vad ca unul din echipa de fotbal vrea să îmi puna piedică , sar peste piciorul lui si îmi întorc privirea .- Nu si azi idiotule ! Zic scurt si ma îndepărtez .
Ajunsă la masa găști mele și mă așez lângă Spencer Johnson unul din tocilari cool ai liceului nostru , sau este cool doar în gască noastră .
Lori si May stăteau pe partea cealaltă lângă Brandon , eu Spencer si Jake în partea opusă .- Ați auzit , strigă Lori la noi .
- Ce anume ! Ii raspunde Jake plictisit .
- O să fie o excursie cu școala în week-end . Ne zice cu entuziasm Lori .
- O nu ! Eu nu merg . Se trezește Brandon vorbind.
Si uite așa începe rutina noastră , certandune ca uni nu vor merge în excursie .
*****************
Orele se termină foarte , dar foarte greu si ma duc acasă incredibil de repede .
Ajunsă în fața casei mă îndrept către ușa și bag cheia în broască răsucesc de două ori si intru în căsuța mea . Părinți mei au murit acum doi ani într-un accident de mașină și custodia mi-a luat o mătușa mea cu soțul ei bețiv .
Intru încet și îl observ pe așa zisul meu unchi leșinat pe canapea cu o sticlă de alcool pe jumătate goală în mână , atârna pe marginea canapelei.Urc în camera mea și îmi aleg niste haine mai comode , o pereche de pantaloni trening trei sferturi de culoare neagra si un tricou alb pe care scria ,, Heppy and " .
Intru în baie si îmi fac un dus scurt , în cinsprezece minute sunt gata . Mă îmbrac si cobor la bucătărie.
Încep să gătesc si m-am hotărât să prepar pentru cina o friptura de vita cu vin roșu și cartofi pe lângă .
În timp ce gateam observ că se face oră 19 si trebuie sa apară mătușa mea de la serviciu.
După ce îmi termin responsabilitățile și fac curat prin bucătărie . O văd pe mătușa mea cum intra pe ușă , merge în living se uita scurt la sotul ei si urca scările .
După o jumătate de oră apare în bucătărie și o văd obosită .- Îți fac un masaj ! Mă apropii de ea și încep să o masez ușor pe umeri .
- Ella ce mă fac cu bețivul de pe canapea. Zice dezamăgită .
- Mătușa mea frumoasa , eu cred că meriți ceva mai bun . Ii zic zâmbitoare .
O văd cum rade si inima îmi tresaltă , îmi e milă de mătușa mea , uneori bețivul când nu are băutură ii cere bani si daca nu ii da o lovește . Eu mereu ii zic ca ea nu merita sa trăiască cu un asemenea drogat , dar mereu îmi zice că îl iubește . Niciodată nu am să o înțeleg .
Pun masa si ii așez mătuși farfuria plina cu mâncare , îmi pun si mie si ma așez pe scaunul opus .
- Ella te-ai întrecut pe tine , zice si savurează din friptura de vita.
- Mulțumesc mătușa , orice ca să fi fericita. Ii arunc un zâmbet larg.
Ne terminăm cina in liniște și după strâng masa , spăl vasele si ma duc in camera mea . Mă îmbrac în pijamale sima duc la mătușa să îi povestesc despre excursie , mereu mi-am dorit să merg la munte si chiar sper sa îmi dea acordul. Ciocan în ușă și aud un intra .
- Mătușa deranjez? Intru încet în camera.
- Nu Ella intra ! Ce sa întâmplat? Zice calma .
- Mătușa în week-end este o excursie cu școala la munte , mă întrebam dacă îmi dai voie să merg .
- Ella scumpo , bineînțeles că îți dau voie . Îmi zice fericita.
- Ești cea mai tare matusica . Zic si o îmbrățișez strâns.
Radem amândouă si după fiecare se duce in pat la somn .
Gata si cu această excursie , sunt atât de nerăbdare să vină weekendul .
CITEȘTI
Pasiuni mortale 🔞
RomanceATENȚIE : ♦ Aceasta carte conține scene sexuale și limbaj neadecvat minorilor . ♦ Dacă o citiți , o citiți pe propria răspundere. ___________________________________________ ,, Mă deplasez cu greu in nămeți uriași care s-au depus acum câteva ore în...