Chapter 47

656 39 1
                                    

POV Owen

Ik ben een paar dagen geleden met dominique naar de dokter geweest en we hebben een hoop dingen opgelost enzo, we gaan het er niet meer over hebben en denken er niet meer aan. Wat gebeurd is dat is gebeurd en dat laten we achter ons. Natuurlijk zorgen we dat alles stopt maar we gaan het er zo min mogelijk over hebben.

POV Dominique

'Owie wil je mijn haren doen?' hij knikt en pakt mijn haarborstel, warmte spray, stijltang & haarlak. Een maandje terug heeft hij dit ook al een keer gedaan en weet dus nog precies hoe het moet.

****

'en als laatste de haarlak' hij spuit wat in mijn haar en rolt mijn bureaustoel richting de spiegel. Ik kijk vol bewondering naar mijn prachtig gestijlde haar 'omg dankje, echt supermooi gedaan wauw!' hij glimlacht naar me. 'Je bent altijd mooi Do, ik hou van je tot de maan en terug & nog veel meer!' ik kijk hem diep in zijn ogen aan en druk een kus op zijn lippen. Wat heb ik toch geluk met een vriendje als Owen!

POV Daan

Whatsapp gesprek met Janne (goede vriendin)

Janne : hey daanie

Daan : Haaa Jannie !

Janne : hoe was het bij Lisa ?

Daan : Superleuk!

Janne : Mooizoo ! heb je haar al verteld over je gevoelens ?

Daan : Ja, het is wederzijds. binnenkort ga ij haar vragen maar hoe, ik wil niet zoiets basics.

Janne : Ik heb wel een ideetje denk ik ... ;))

everything I do is wrong {MainStreet}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu