Louis' p.o.v.
Ik ben net terug van het weekendje weg met mijn vriendin, Femke. 'T was leuk op Ibiza. Mooie, witte stranden en een heldere, blauwe zee. Het was er echt heel leuk. Jammer genoeg zit ze niet bij mij op school, en zie ik haar alleen in de weekenden en vakanties. ik heb van Niall gehoord dat het slechter gaat tussen Zayn en Carlijn. Ik vind het best zielig voor ze, maar ja ik kon er ook niets aan doen in Ibiza. Ook al wil ik ze best helpen. Ik grinnik in mezelf en denk aan: Louis the love master.
Liam's p.o.v.
Ik gooi alles van mijn bureau en gooi en sla nog wat dingen kapot. Mijn handen doen pijn maar ik blijf door slaan. Aangezien ik met de jongens in 1 huis woon maakt het me niet zoveel uit wie me wel en niet hoort. Ineens zwaait men deur open en staat louis in de deur opening. Ik probeer me in te houden, maar stort me al snel in zijn armen. Louis probeert me te kalmeren wat best lukt. Dan vraagt Louis wat er is . Ik kijk hem geschrokken aan. Maar dan vertel ik het toch.
"je weet toch wel Carlijn de 'vriendin' van Zayn, nou ja ik vind haar misschien een heel klein beetje heel erg leuk. Ik bedoel ik vind haar leuk, leuk. Alles wat ze doet hoe ze sommige dagen chagerijnig is of hoe ze met vriendinnen door de gangen loopt. het maakt me echt niet uit wat ze doet, ik vind haar leuk. Het deed me pijn toen ze hier kwam en met Zayn zat te zoenen op de bank, en samen naar boven gingen en even later weer beneden kwamen en deden alsof er niets aan de handwas. Het maakte me gefrustreerd, tuurlijk wil ik dat ze gelukkig is, maar dat wordt ze niet met Zayn. Zayn is niet goed voor haar. ze zijn te verschillend. Zayn heeft een slechte invloed op haar. Ik kan haar gelukkig maken en niet hij. Ik zie nu dat ze dingen doet die je niet van haar verwacht en die niemand van haar weet. Lou, het breekt me. Ik heb op school stiekem Carlijn's dagboek uit haar tas gepakt, en kijk
*pakt dagboek en slaat hem open*
~02-11-2014~
Lief dagboek,
Vandaag was het weer een KUTdag. Zayn negeert me nog steeds en niemand doet er iets aan. Niemand heeft nog door gehad dat ik mezelf snij en soms drugs gebruik. Gelukkig maar, ik zou niet weten hoe ik het moet uitleggen aan andere, ze zullen het toch niet begrijpen. Het leven kan me gestolen worden als ik van tevoren weet dat ik voor de trein spring, bel ik eerst een fanfare. Dan laat ik ze Happy spelen, terwijl ik mijn laatste adem uitblaas. Dan hoef ik geen pijn meer te voelen en hoef ik ook geen relaties meer te verpesten, en al dat soort shit. Ik heb nu al een aantal keer op de brug gestaan om te springen, maar ik kan het gewoon niet. IK HAAT HET LEVEN.
Veel kusjes, carlijn.
Louis kijkt me met wijd opengesperde ogen aan. En snel leg ik het dagboek weg.
Carlijn's p.o.v.
Snel pak ik het spiegeltje en het rietje.Ik pak de witte poeder, leg het langs een lineaaltje op het spiegeltje, pak het rietje en snuif het op. Ook pak ik 3 pilletjes en slik ze door. Hèhè het wordt wat lichter in mijn hoofd, geen pijn meer. Snel daarna val ik in slaap, nadat ik nog 4 bacardi cola's op heb.
louis' p.o.v.
Wat ik net heb gehoord shockeerd me, maar wat voor dingen dat kind doet is me nog niet helemaal duidelijk. Vanmiddag ga ik weer naar Femke toe OMG ik heb haar gewoon al 18 uur niet meer gezien. Ik heb iets bedacht wat we vanmiddag misschien kunnen gaan doen, ik hoop maar dat ze het leuk zal vinden. Ook heb ik een verrassing voor haar want ze is zo te merken aan alle sms'jes en telefoontjes vergeten dat we vandaag een jaar samen zijn. kun je, je dat voorstellen. Een jaar samen met het meisje waar je ziels veel van houdt, en alles voor wil doen zodat ze geen pijn lijdt. Nu ik hier zo over nadenk heb ik pas door dat Zayn dit helemaal niet voor Carlijn deed. Toch bleven ze bij elkaar, omdat Carlijn de relatie wilde verbeteren.
JE LEEST
i loved you first
Fanfictiondit boek gaat over hoe zayn een ander meisje zoent terwijl hij al een vriendin heeft hoe gaat dit aflopen lees het in dit boek!!