Senyuman nancy dan irene hilang serta merta bila dapat tahu yang mereka dah berbaik.
"so rasanya plan yang kedua pula"
"hem yelah geram aku bile dapat tahu diaorang dah berbaik,dahlah baru mula dah hancur pula"
"entah"
Skip
KEESOKKANNYA
"Ingat kalau nampak diaorang terus tangkap"kata irene pada pengawalnya sambil menunjukkan gambar naeh dan rina.
"baik puan"kata mereka lalu meningalkan irene di gudang itu dan bergerka ke lokasi yang ditetapkan.
Skip
"tuan"
"ye"
"rasanya itu mereka"kata salah seorang pengawal.
"ha tu lah ingat biar takde orang dulu baru culik faham"
"baik"kata mereka lalu keluar lalu keluar dari van.
Mereka mengekori naeh dan rina hinggalah masuk ke satu lorong.mereka merapati dan mengukul kepal naeh dan rina dengan sesuatu yang keras.
Selepas naeh dan rina pingsan mereka membawa diaorang ke van dan mamecut meningalkan tempat tadi dan pergi ke gudang.
Beruntung pada narh dan rina seseorang telah memberitahu kekasih mereka bahawa naeh dan rina diculik oleh orang irene dan nancy.
DI SISI LAIN
Taeh dan jungkook baru terima laporan dari orang pon terkejut dan bersiap untuk menyelamatkan kekasih mereka.
Skip
Naeh tersedar terlebeh dahulu sebelum rina.
Naeh melihat rina yang diikat di kerusi tapi tak dirinya yang diikat di katil. Posisi hanya tangan naeh diikat.
"RINA"jerit naeh
Rina yang terasa dipanggil mula membuka matanya dan melihat kearah orang yang memangilnya.
"NAEH"
"kau ok tak"tanya naeh
"aku ok tapi kau, kau kenape kat katil"
"aku tak tahu sedar-sedar je kat sini"
"kita kene culik ke"
"ahah korang kene culik"kata seseorang dari pintu.
Dia masuk dan melihat muka terkejut naeh dan rina.
"irene,nancy"kata mereka
"hai perampas"
"kau apsal hah tangkap kitaorang kalau tak puas hati hadap bulan culik"kata rina
"korang tu boleh ke nak lawan kitaorang"
"ingat kitaorang ni lemah ke ha"
"oh kalau macam kita adakan pertaruhan 2 to 2,how"
"we accept"
"baiklah lepaskan diaorang"
Seorang pengawal melepaskan tali pada rina dan naeh.
"bersiap sedialah"kata nancy lalu mereka masuk kedalam satu bilik untuk bersiap. Yelah diaorangkan pakai baju tak cukup kain jadi nak tukar pakai seluar.
Naeh sudah siap pakai seluar pendek warna hitam begitu juga baju hitam lengan pendek,baju dimasukkan dalam seluar. Rina pula seluar ketat hitam dan juga baju hitam dan dimasukkan dalam seluar.
YOU ARE READING
MAFIA LOVE (Cast:Kim Taehyung Dan Kim Naehyung)
Romancemenceritakan seorang mafia boleh jatuh cinta pada seorang yeoja anggota polis yang ditugaskan untuk menghentikannya. "aku suka kau,aku jatuh cinta pada kau,bercintalah dengan aku"-taeh "kau gile ke aku ni polis kau tu mafia mana boleh polis bercinta...