17.

106 4 0
                                    

Felkelek szokásosan 12:00 hallom hogy valaki zörög. Lemegyek félkómásan hogy megnézzem ki az, hát nagyot néztem anya főzni próbál!? ANYA FŐZNI KEZDETT! Hát ilyet se látni mindennap. Óvatosan megkérdezem tőle, hogy hogy elkezdett főzni. Csak óvatosan mielőtt még felidegelem.
-Sziaaa....anya
- Jó reggelt kicsim!
(Kicsim? Ez eléggé gyanus)
- Hogy hogy főzöl Anyu?
- Hát tudod megakarom mutatni Tylernek, hogy milyen jól tudok főzni. mondta
- Ááá....biztos. De ki az a Tyler?
- Hát a barátodnak az apja. mondta
-Tudod, a te Sam barátod. mondta anya
- Persze amm.....hogy ne. Mondtam szarkazmussal.
Offolom az egészet, nincs kedvem ehhez az egészhez. Annyi kedvem van ehhez mint egy másodfokú egyenlet megoldásához.(hahaha)
Na mindegy, nem lényeg. Látom hogy Liny hív felveszem.....
-Sziaaaaa! Luuuuuuu gyorsan menj fel instára!!!! mondta ,,lelkes rajongóként''
-Halii?! Miért is? kérdeztem
-Meeert nézd meg!?! mondta mint aki meghülyült.
- Jojo.mondtam nagy nehezen.
Hát megnéztem Leoék livoltak.
Néztem és mikor kiakartam lépni a livból, akkor hallottam valamit. Egy rajongója megkérdezte hogy hiányzik neki-e valaki és erre azt hogy talán.
Aztán bejött liveba a csaja és elkezdi hogy Én, én hiányzok neked Ugye Leo?
És erre azt mondtam nagy nehezen hogy igen.
Egy kicsit szomorú lettem de egyszer csak a rajongók elkezdtek utálgatni mármint a csaját. Úgy offolták a csaját, hogy elkezdett hisztizni a csaj. Sírtam a röhögéstől.
I hate u?!? (Utállak)
You are so ugly Step off!!! (Csúnya vagy! Kopás!)
You are not good each other?!!!! (Nem vagytok együtt jók!)
Szerintem megérdemli a csaj ezeket, tény hogy nem is szép a csaj. Igazat adok a rajongóknak. Miután elment a csaj, Leo visszatért az előző kérdéshez hogy Hiányzik most-e neked valaki?
És érdekes azt mondta hogy igen, mondta hogy egy lány aki nagyon szép, kedves, bolond és akivel nem rég szakított. Hát ezen elhondolkoztam hogy ,,ki is lehet''. Mondta Leo hogy úgy hiányzik neki a lány aki szívből szerette (de most is szereti a lány Leot csak nem tudja).
-miss u so much...Yo guys this is so bad. I lost my lovely girlfriend. If only we'll be each other. (Úgy hiányzol. Szóval srácok ez nagyon rossz. Bárcsak újra együtt lennék)
Megkönnyeztem mikor ezt mondta de.... az abaj hogy nem írhatok rá hogy Leo szeretlek jöjjünk újra össze (ez eléggé gáz lenne, még a végén hülyének nézni). Azért ennyire bolond nem vagyok VAGY MÉGIS? Á...nem én nem vagyok ilyen de egyszer csak eg hangszólalt meg a fejembe hogy Lucy Botos egy próbát meg èrne, ígérem nem fog balul sülni! Na innentől mondtam egy NEMet. Na mindegyis meguntam ezt az egészet és írtam egy dalt, majd felvettem és egész végig csak azt hallgattam amég el nrm aludtam....

♡《BARS AND MELODY CONCERT》♡Where stories live. Discover now