8. kapitola

1.1K 79 55
                                    

Na konci kapitoly naleznete odpovědi na případné otázky ohledně techniky mučení, jíž jsem teď zvolila. Tak jen ať víte. :P


„– e, ne, ne, ne, nech to na mě, prosím, chci mít superpadoušský úvod!" Petera slyšeli ještě před tím, než naskočil obraz, a když se tak stalo, shledali, že pořád sedí připoutaný k židli. Měl na sobě ty samé černé tepláky jako předtím, takže ve spoře osvětlené místnosti, v níž se nacházel, zcela jasně viděli jeho trup hrající všemi barvami, až se May při pohledu na tělo svého synovce, jež bylo doslova poseto modřinami, lehce zachvěla.

Peter si odkašlal, dramaticky pohodil hlavou, upřel pohled do kamery a komicky hlubokým vážným hlasem prohlásil: „Jede to? Výborně. Tony Starku, tak se zase potkáváme. Přišel čas, abys zjistil, jakou pomstu jsem si pro tebe připra –"

„Měl jsem tě radši, když jsi byl sjetý a mlčel," vzdychl zpoza kamery Hammer. „Vážně, Tony, netušil jsem, že někdy potkám někoho, kdo mluví víc než ty."

„Hej!" křikl Peter a škubl rukama, aby si je zkřížil na hrudi v naštvaném gestu, ale pevná pouta mu zabraňovala končetinami pohnout o více než centimetr. „To bylo neslušné, vedl jsem padoušskou řeč."

„Petere," vzdychla May. Zvedla ruku a unaveně si promnula čelo, vědouc, že tohle je teprve začátek. Došlo jí, že se Peter radši schoval za humor a popichování, než aby dal najevo strach. Přeci jen, znala svého synovce a dokázala si vyvodit, proč Spider-Man ve většině svých bitek tak moc mluví.

Justin vystoupil zpoza kamery. Stál natočený z profilu, takže mu neviděli do tváře úplně. „Buď zticha, nebo tě umlčím vlastníma rukama."

„To mě hodláte škrtit, dokud neomdlím? Um, omlouvám se, pane Hammere, ale nejste můj typ. Na tyhle hrátky já nejsem."

May nevěřícně pootevřela pusu, protože si nikdy nemyslela, že by od svého synovce slyšela něco takového, a Rhodes se navzdory situaci uchechtl: „Tráví s tebou až moc času, Tones, teď je to potvrzené."

„Už i ta vibraniová pouta jsou trochu moc," dodal ještě Peter s pohledem těkajícím mezi kamerou a kov obepínající jeho tělo.

Celý Stevův tým se napjal a narovnal. Friday instinktivně pozastavila video stejně jako předtím, když kdokoli promluvil, a rázem všichni věnovali větší pozornost Peterovým poutům. „Vibranium?" zamračila se Natasha. „Kde by Hammer získal vibranium?"

„Nemám nejmenší ponětí," Tony zavrtěl hlavou, oči upřené na projekci. „Ale vysvětlovalo by to, proč ta pouta ještě nepřetrhl." Přinutil se odtrhnout od Petera pohled a podíval se na Rogerse. „Navzdory obchodní otevřenosti Wakandy si nemyslím, že by král T'Challa prodal vibranium někomu jako je Justin Hammer."

Byl to Bucky, kdo zavrtěl hlavou. „To rozhodně ne. Obchodní partnery si důkladně vybírá. Takže mají únik na černém trhu."

Steve přikývl. „Dám mu vědět, jakmile to půjde. Ale nejdřív..." Kývl na projekci a Friday video znova pustila.

„Stark se na tobě rozhodně podepsal," zamumlal Hammer.

Peter po něm blýskl nadšeným stowattovým úsměvem. „To je poklona, abyste věděl. Pan Stark je génius, takže můžu být jen rád, když od něj něco pochytím." Oči mu zářily nadšením a hrdost z jeho slov čišela s takovou upřímností, až se celá Stevova strana týmu neklidně zavrtěla na svých židlích.

Hammer se od srdce zasmál, když se postavil vedle něj a zavrtěl hlavou. „Líbí se mi tvá naivita. Ale neboj se, brzy tě přejde."

Ozvalo se vrznutí dveří, jak do místnosti kdosi vstoupil, a Peter zaostřil kamsi nalevo od kamery. „Darby!" zvolal s falešným nadšením předstíraným překvapivě skvěle na tak špatného lháře, jakým je Peter, ale Tony si povšiml, že mu oči nervozitou ztmavly a těkaly sem a tam. „Čekal jsem, jak dlouho ti to bude trvat."

To hrdinové dělají (Iron Dad & Spiderson)Kde žijí příběhy. Začni objevovat