♾10♾

283 17 6
                                    

Luna
"Povedala som ti aby si zostal v aute" zavrčím naňho, keď ho ten chlap strčí vedľa mňa. "Prepáč..." povie a chce pokračovať ale Big Boss ho zastaví. "Takže tento tu patrí k tebe, Luna? To by som nečakal" povie zamyslene. "Áno, patrí a teraz doriešime obchod" poviem naštvane. "V poriadku ale tu s tvojím kamarátom bude problém" povie, čo ma vytočí ešte viac. "Aký zas?" spýtam sa podráždene. "Vie o našom úkryte. Vieš, že si nato dávam veľmi veľký pozor" povie a ja sa pozriem na ochrankára, ktorý sa začne k nám približovať. "Choď do auta, Corbyn" poviem a on sa na mňa nechápavo pozrie. "Teraz!" zvriesknem a on sa rýchlym krokom vyberie von. "Ručím zato, že bude ticho. Teraz mi daj tie papiere inak...." poviem a on sa netvári nadšene. "Keď čo i len cekne...." začne ale ja ho rukou zastavím. "Nikdy so mnou neboli problémy, že?" poviem sebaisto. "Čo nebolo môže byť" povie nedôverčivo. "Ale aj nemusí" poviem a vezmem si od neho papiere. "Radosť s tebou obchodovať"

"Čo to malo znamenať? Ty sa bavíš s mafiou?" zasype ma otázkami Corbyn cestou nazad. "Ty sa neozývaj. Mal si ostať v aute" poviem a očami prebehnem tie dokumenty. "Prepáč ale bál som sa" povie a ja sa naňho zaskočene pozriem. "O mňa?" spýtam sa ale on neodtrhne oči od cesty. "Šla si do tých tmavých uličiek.... Bolo to proste desivé" povie a poškrabe sa na zátylku. "Máš šťastie, že žiješ" poviem a odložím tie papiere. "Čo si od nich chcela? Z kade máš toľko peňazí?" spýta sa a ja nad jeho vtieravosťou len pokrútim hlavou. "Ty nikdy neprestaneš pchať nos do čoho ťa nič nieje, že?" spýtam sa a on zastaví pred ich domom. "Keď som kvôli tomu toľko riskoval...." rozhodí rukami. "Dobre, ty hysterka. Kúpila som od nich súkromné lietadlo" poviem a on vyvalí oči. "Wow! To je darček pre Rey?" spýta sa a prezrie si tie papiere. "Toto je len prvá časť"

XXX

"Zase si s ním bola, že?" spýta sa ma Lulu cestou do školy. "S kým?" spýtam sa aj keď veľmi dobre viem, že myslí Bessona. "S Corbynom predsa" rozhodí rukami. "Vravela som ti predsa, že potrebujem jeho auto" poviem ľahostajne a ďalej sa venujem ceste do školy. "Nie, Luns. Ty mu chceš ublížiť!" povie a ja sa na ňu otočím. "To je to tak vidieť?" uškrniem sa a ona sa na mňa ublížene pozrie. "Luna..." povzdychne si ale ja ju zastavim. Prehováranie do duše nepotrebujem. "Mám svoje dôvody, Lulu. Nenúť ma opakovať ti to" poviem a vojdeme do školy. "Neni taký zlý. Nezaslúži si to a nemyslel to tak" snaží sa ma presvedčiť. "To mi je jedno. Je rovnaký ako ostatní" zabuchnem skrinku a vyberiem sa do triedy. "Budeš to ľutovať" povie rezignovane. "Jediný, kto bude niečo ľutovať, je on"

"Na toto sa dá ľahko zvyknúť" poviem, keď prídem domov a na gauči leží rozvalený Daniel. Bože ale to telo? Stojí za hriech! Moje myšlienkové pochody ale preruší to, že som si kusla do pery. "Jej, čau Luna" zasmeje sa a otočí sa na mňa. Ja sa vyzujem a hodím tašku zo školy na zem. Prídem k nemu a hodím sa na gauč aj ja. "Rodičia už vedia, že si tu?" spýtam sa a on stíši telku. "Vedia. Rey im všetko nejako vysvetlila" usmeje sa. "Nato akí sú konzervatívni sa čudujem, že s tým súhlasili" odfrknem si a on sa zasmeje. "Máte úplne v pohode rodičov" povie a ja vyvalím oči. "Keď toto je v pohode tak potom chcem vedieť to, čo podľa teba v pohode neni" uchechtnem sa a jemu zamrzne úsmev na tvári. Potom si spomeniem na slová Rey: "Jeho otec je kňaz a mama je tiež farárka a zakladateľka zborov"
"Ou" poviem a on mávne rukou. "Radšej zmeňme tému" usmeje sa a ja si spomeniem na zajtrajší test z matiky. Potrebujem dostať aspoň trojku aby som prešla. "Vieš matiku?" spýtam sa a on sa na mňa prekvapene pozrie. "Tak niečo aj hej" zatvári sa nervózne. "Tak to ma ideš doučovať" zasmejem sa a donesiem si tašku z chodby. "Toto bude ešte sranda"

_________________________

itslunaxobrien

itslunaxobrien: @seaveydaniel Dobre sa bavíš natom, že neviem matiku čo? 🙄 #doučovateľseavey👥: @seaveydaniel❤️: 46k 💬:

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

itslunaxobrien: @seaveydaniel Dobre sa bavíš natom, že neviem matiku čo? 🙄 #doučovateľseavey
👥: @seaveydaniel
❤️: 46k
💬:

Zobraziť všetky komentáre (2 643)
ebenofficial: To si mala skôr poprosiť Corbyna 😂😂
anna.seavey: On ťa doučuje? To budeš vedieť ešte menej ako vieš teraz 😂😛
jackaverymusic: Odpočívaj v pokoji @seaveydaniel 🥺✝️
__________________________

"Začínajú mi chýbať chalani" povie Daniel a chytí sa za čelo. "Heeeej" zamračím sa naňho. "Ja som ti vravel, že matika neni moja silná stránka" zasmeje sa a ja rýchlo pozatváram tie blbé knihy. "Okej nechaj to tak" poviem a ľahnem si na gauč. "Počkaj, netreba ti to na zajtra vedieť?" spýta sa nechápavo. "Hej ale stiahnem si nato nejakú apku" myknem plecami. "No dobre ako chceš" povzdychne si rezignovane. "Chýba ti moja ségra, čo?" spýtam sa, keď dlho nič nehovorí. "Možno teda určite ti to príde trápne lebo spolu niesme pár hodín ale áno strašne mi chýba" povie a mňa to aj trošku ale fakt len malilinko prekvapení. Naozaj si myslí, že som taká bezcitná? "Tak to ťa asi sklamem" odfrknem si. "Šťastie mojej sestry je pre mňa na prvom mieste. Pri tebe šťastná je takže tým pádom patríš do extrémne krátkeho zoznamu ľudí, ktorí pre mňa niečo znamenajú" poviem a on zostane zaskočený. "To ma teší" usmeje sa ale úprimne. "Tiež som si ťa obľúbil, Luns. Patrí do toho zoznamu aj niekto z chalanov?" spýta sa a ja pretočím očami nadtým, že to zase pretočil k ostatným mimoňom. "Avery sa snaží preraziť si tam cestu ale zatiaľ bezúspešne" podotknem a presuniem svoj pohľad na moju manikúru. "Čo Corbyn?" spýta sa a ja sa naňho pozriem so zodvihnutým obočím. "Meno tejto ehm 'osoby' v tomto dome nespomínaj ak nechceš prísť o hlavu" zavrčím naňho. "Nepovedala si práve, že ti ja mňa záleží?" spýta sa nechápavo. "To nevylučuje možnosť, že keď na nasereš tak môžeš prísť o nejakú časť tela" poviem a ironicky sa usmejem. "Ty si šibnutá" pokrúti pobavene hlavou. "Ďakujem, vážim si to"

Who's laughing now?! {SK}Où les histoires vivent. Découvrez maintenant