Medya:Kayra
Mertle konuşmamızın ardından üç gün geçmişti.Bir daha karşılaşmadık.Hiçbir şekilde görmedim.Görkemle aramız çok iyiydi.Annemle tanışmak istediğini söylüyordu her fırsatta ama annemlerin şirket ihale almak üzereydi ve yoğun çalışıyordu bi türlü annemle konuşamıyordum.Görkem'e bunu söylemiştim.İkimizde ihalenin geçmesini bekliyorduk.
Yine bir iş günü şirkette,odamda randevu saatlerini düzenlerken telefonumun bildirimiyle işe biraz ara verdim.Umut mesaj atmıştı.
Umut:Kanka müsait misin?Konuşmamız gereken bi konu var. Mesaji okuyunca ufak bi tırsmadım değil çünkü Umut eğer böyle ciddi bir mesaj attıysa kesin bişey olmuştur.Cevap yazmadan direk aradım.İlk çalış tamamen bitmeden açıldı telefon.
"Kayra?" dedi.Ne bu ciddiyet amına koyayım?
"Hayırdır oğlum sabah sabah ne bu ciddiyet?"
"Oğlum hayır mı,şer mı bilmiyorum ama çok acayip bisey oldu dün akşam."
"Noldu?"
"Senin bu eski çıktığın lavuk var ya Mert..." dedi ve sustu.
"Eee nolmuş ona?"
"Akşam eve giderken bunla karşılaştık.Bu beni durdurdu."
"Oha niye?"
"Görkem denen herife söyle çok sevinmesin dedi.Benim nişanlı olmam evleneceğim anlamına gelmez dedi." dedi ve ben bunu duyduktan sonra kendimi tutamayıp gülmeye başladım.
"Ne gülüyorsun amına koyayım ciddi bisey anlatıyorum burda?" dedi.Umut küfür ettiğine göre yine sinirlenmişti.Gülmemi bastırmaya çalışarak konuştum.
"Tamam sarışın bak gülmüyorum."dedim kendimi tutmaya çalışarak ama içimden kahkaha atmak geliyordu.O dediği şeyden sonra hiçbir ciddiyeti kalmamıştı konunun benim açımdan.
"Oğlum bütün ciddiyeti bozdun yaa."dedi sitem ederek.
"Tamam sarışınım anlat işte dinliyorum bak."
"Ne diyordum...Hah işte bu öyle deyince bende bana bak lan zaten sinirliyim sana kaşınma,kardeşimi de rahat bırak dedim.Omuz attım geçtim.Bunları sana dikkatli ol diye anlatıyorum kanka."
"Sağol sarışınım ama zaten geçen gün karşılaşmamızda pek bisey olmamıştı.O anca konuşur.Boşver gitsin."
"Tamam o zaman maviş sen öyle diyosan öyle olsun.Benim şimdi toplantıya girmem lazım."
"Hadi kolay gelsin.Görüşürüz."
"Görüşürüz." dedi ve kapattık.Aklıma takılmıştı Mertin bu halleri.Başımı sağa sola sallayarak düşünceleri dağıttım kafamdan.O sırada odama günümü güzelleştiren sevgilim girdi.
"Günaydın aşkım." diyerek geldi yanıma.Yine her zamanki hareketini yaptı.Kalçasını masama dayadı,ellerimi tutup avuç içlerimi öptü eridigimden habersizce...
"Günaydın hayatım." dedim bende avuç içlerini öptüm.Ellerimizi kenetledik birbirine.Diğer eliyle yanağımı okşayarak konuşmaya başladı.
"Akşam çıktıktan sonra biseyler yapalım mı?"
"Mesela?"
"Meselaaaa...Önce yemek yeriz,sonra bişeyler içeriz.Beraber,başbaşa takılırız.Olmaz mı?"
"Sen bana böyle bakarken benim hayır deme gibi bi seçeneğim yok ki?" dedim ve sevimli gülüşlerimden yolladım.Aynı şekilde karşılık aldım.
"Tamam o zaman akşam birlikteyiz."
"Hı hım."dedim.Dudaklarıma öpücük kondurup gitmek üzere kapıya yöneldi."Bu arada saat 1 de toplantı var.Ben gerekli dosyaları alıp geliyorum.Beraber göz atalım."dedim."Olur bebeğim." dedi ve çapkınca gülümseyip göz kırptı,öpücük yollayıp çıktı odadan.Bu benim gülümsememe sebep oldu.Yüzümde aptal bir sırıtışla son hazırlıkları yapıp Görkemin odasına doğru yol aldım...
Yazamayan bir ben.
Kısa oldu ama buralar boş kalmasın diye attım.
Sizleri seviyorum 💜❣
İyi okumalar 🍂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK ve NEFRET (B×B)
RomantikEşcinsel konulu hikaye rahatsız olan gelmesin... 06.12.2019-02.04.2020