Hlavně tvrdě!!!

455 5 0
                                    

Byla středa.....Volala mi Naty,zvedla jsem to a ona mi do telefonu celá happy povídá : Tery,víš,...v sobotu slavím ty osmnáctiny a tak mě napadlo,nechceš přijít? Já se jen tak pro sebe ušklíbla a že teda přijdu. Když jsme dotelefonovali , šla jsem po dřevěných schodech dolů do kuchyně kde stála máma u plotny ..... Mami,volala mi Naty a pozvala mě na její osmnáctiny a já bych strašně chtěla jít. Máma se zamračila a dlouze popřemýšlela,pak se usmála a konečně mi odpověděla : Tery, víš že mám o tebe strašný strach.... ale, když už ti je 17 nebudu ti nic zakazovat....běž si ale slib mi že na sebe daš pozor...! S hlubokým nádechem jsem jí do oči řekla to své "SLIBUJU" . Ve čtvrtek odpoledne jsem zašla do obchodu s oblečením a koupila Natyně tričko a dva náramky. V pátek večer jsem si připravila věci co si vezmu na sebe , nejspíše si vezmu černé triko s bílím nápisem SWAG , džínové kraťasy a červené VANSKY. Když jsem měla vše přichystané šla jsem spát. Byla sobota ráno a já se šla nasnídat,vzala jsem si chleba s nutelou a k tomu teplé mléko. Odpoledne jsem si šla koupit do New Yorkru nějaké normální sexy spodní prádlo,člověk neví co se můžeš stát. Pak jsem prošla město a zašla do Mc Donaldu , dala jsem si kuřecí křidélka s chilly omáčkou a k tomu Coca Colu. Když jsem dorazila domů bylo půl 6 večer. Šla jsem do koupelny a opravdu výrazně si namalovala oči a nanesla slabě Make up. Pak jsem si vyčistila zuby a namalovala si rty leskem. Poté co jsem byla s obličejem hotova jsem na sebe hodila prádlo a šla si učesat ty svoje blond vlasy dlouhé až pod zadek. Bylo 19:48 a máma mě odvezla k Natyně se slovy : Opravdu na sebe dej pozor a pij s mírou. Otočila jsem se na ni a povídám důvěryhodně : Neboj. Zabouchla jsem dveře a odešla do Natyny bytu. Vešla jsem dovnitř a uviděla tu spoustu lidí,bylo tam cca 40-50 lidí,převážně kluci. Předala jsem Natyně dárek a vzala si ze stolu flašku s pivem. Asi po sedmém pivě už jsem se motala. Přišel ke mně fakt moc sexy kluk s kterým byla opravdu sranda. Pařili jsme spolu asi 45min. pak jsme se začali líbat,po chvíli mě vzal za ruku a odvedl do jednoho z pokojů Natyny rodičů. Začal mě svlékat,když mi vslékl podprsenku začal mi olizovat bradavky,bylo to strašně vzrušující. Sjel jazykem dolů ke kraťasům a sundal je,sundal mi i kalhotky. Postupně jsem začínala vlhnout. Když jsme byli obá nazí začal mi lízat klitoris,bylo to boží. Pak do mně vnikl svím asi 19ti centimetrovím penisem a já šíleně sténala. Křičel pri tom : Kundo pojď! Kurva ty jsi dračice. Přidala jsem se : Jo pojď! Už je skoro tam! Přitlač! On pak vyndal tu svojí kládu a postříkal mi prsa. Ráno jsme se probudili a já se šla osprchovat protože jsem všude po sobě měla jeho semeno. Pak jsem se oblékla a šla ho vzbudit. On vstal,sedl si na postel a dal ruce do klína,šíleně zařval! : Kurwa já s tebou spal? Koukla jsem se na něj a povídám mu : Jo , bylo to tvrdý,oboum se to v noci líbilo. On se zvednul se slovy : Zapomeň na to ty děvko! Byl to úlet. A odešel.... to ráno jsem ho viděla naposledy. Asi týden mě to trápilo ale pak už mi to bylo jedno. Takhle jsem si neužila ani nepamatuju. Pak jsem začla chodit víc na DISCO a to co se dělo u Natyny s tím klukem,myslím že se jmenoval Miloš se děje teď každou noc a je to boží. Pro někoho jsem děvka ale to mě je jedno,já si jen užívám krásný tvrdý a nezávazný sex!

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Nov 28, 2014 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Fuck me BABY!Kde žijí příběhy. Začni objevovat