6. Následky

170 24 1
                                    

SIF

Paráda! Takže som skončila na Kreeskej planéte a aby to nestačilo som tu s najväčším klamárom akého poznám.

Kreeské väznice sú naozaj dobre zabezpečené. Nie laserom alebo ťažkými zámkami ale dlhými a nekonečnými chodbami ktoré majú veľa križovatiek a rázcestí.

Veľmi ľahko sa dá stratiť.
Aj keby im väzni utiekli tak nevedia ako sa s tadiaľ dostať.

Pomaly sme sa vplýžili do väznice. No...skôr ja som sa plýžila. Loki si zobral podobu jedného zo strážcov. Nečakaná výhoda!

Dobre priznávam aspoň ma má kto kryť.

Prišli sme ku chodbe kde bolo najviac ciel.
A keďže veľa ciel veľa strážcov. Preto som vyslala Lokiho aby to tam prezrel.

,, Prezri všetky cely, potom sa vrát a žiadne podrazy!" Zavelila som.

,, Rozkaz kapitán!" Povedal ironicky.

Na chvíľu sa mi stratil z očí. Čakala som asi tridsať minút kým sa mu uráčilo vrátiť sa. Už som si začínala myslieť že ma tu nechal.

,, To ti trvalo! Čakám tu už pol hodinu!"
Zhučala som ho.

,, Ahá! Tak prepáč že sa snažím!" Odvrkol mi.

,, Našiel si ju aspoň!?" Ignorovala som ho.

,, Nemyslíš si že keby som ju našiel tak by som ju aj priviedol!?" Odpovedal podráždene.

,, Prezrel si ich všetky?" Podozrievala som ho.

,, Nie! Vôbec som ju nehľadal! Iba som si urobil exkurziu po Kreeských väzniciach! Nie som mľandravý! Nebola tam!"
Povedal zvýšeným hlasom.

Naša hádka zase nemala dobrý koniec. Za chvíľu sme počuli zvuk dupotajúcich nôh.

,, Čo sa to tu deje!?" Zahučal Kreeský strážca.

Chcela som sa skryť za Lokiho keď ma zrazu podstrčil do predu a naznačil aby som bola kľudná.

Ako predsa môžem byť kľudná keď tu predomnou stojí Kreeský bojovník ktorý keď ma uzrie tak som o hlavu kradšia?

Ale ten Kree nebol vôbec prekvapený ani zúrivý že má vidí.

Prečo ma neprebodáva svojou kopiou?
Prečo ma neprebodáva aspoň pohľadom?

,, Iba väzni sa zase hádajú." Povedal Loki ľadovím hlasom.

,, Utíšte ich!" Rozkázal a odkráčal preč.

Až potom som si všimla moju pokožku. Bola modrá! Ja som bola modrá!

O chvíľu som pochopila že mi Loki venoval Kreeskú podobu.

,, Prečo si mi nedal podobu jedného z Kree už pred tým!?"

,, Lebo by bola pravdepodobnosť že ťa niekto spozná!"

,, To iste! Lepšie bolo ryskovať to že má vrhnú do žalára!"

,, Lenže z tadiaľ by som ťa dostal ale keby nejaký Kree uvidel svoju podobizňou ako si vykračuje po chodbách väznice tak by bol určite pokojný!"

,, Ale to je veľmi, veľmi, veľmi nízka šanca!"

,, Ako chceš! Ja sa môžem na teba kľudne vykašľať!"

,, Práve to! Nemôžeš! Lebo potom by sa to Ódin dozvedel!"

,, Naozaj!? A od kadiaľ? Od teba? Iste veď to je jediné čo vieš! Donášať na ostatných!" Zasyčal.

Lost Dream (Fanfiction for Asgard)✅Où les histoires vivent. Découvrez maintenant