1. BÖLÜM: İlk Bakışma

160 11 2
                                    

Odama girdiğimde ışıkları açmak yerine yatağıma sarıldım. Özlemiştim, çok özlemiştim. Ailemi görmeyeli bir hafta olmuştu ama bana bir yıl gibi gelmişti. İçimde çok büyük bi yalnızlık var. Kurtulamıyorum birine bi şey anlatsam, güvenim kırılıcakmış gibi hissediyorum.

Zeyno'nun mızmızlanışını duyar gibi oldum sanırım gelmişlerdi Sıla bi anda odanın içine girdi bi an korkmuştum. Oda arkadaşlarımı seviyordum tabi ama ufak tefek anlaşmazlıklar oluyordu ama ben uysal biri olduğum için sorun yaşamıyorduk. Zeyno, Sılaya göre daha saçma huyları vardı, Sıla da Zeynoya göre çok kafaya takan biri onun için bazen gerçekten üzülüyorum. Zeyno
'Birazdan yemeğe inelim'
diye bağırdı.

Yemekte klasik kurufasülye pilav vardı. Yemeğimi boşaltmaya giderken gözüm masada oturan kafasına kapşonunu geçirmiş çocuğa kaydı ilk defa görüyordum onu burda yeni gelmiş olmalıydı ama çok etkileyici görünüyordu. Bir an kafasını kaldırdı ve kısa bi süre bakıştık bakışlarını üzerimden çektiğinde bi an afallamıştım gözleri çok güzeldi, gözleri ne orman yeşili kadar koyu, ne bi ela rengi kadar açıktı, gözleri öylesine derin bakmıştı ki sanki... Derken arkadan Zeynonun bana çarpmasıyla rüyadan uyanmış gibi oldum.

Hemen Zeynoların peşine gittim. Yemekleri boşalttıktan sonra orada mı diye baktığımda yoktu nereye kaybolmuştu bilmiyordum. Odaya çıkarken kızlara çocuğu tarif ettim. Kızlar abarttığımı düşünüyorlardı ama o gerçekten çok yakışıklıydı.

Odaya geldiğimde kulaklıklarımı alıp Billie Eilish dinlemeye başladım ve gözlerim yavaş yavaş kapanmaya başladı.

Sabah uyandığımda siyah sweetimi ve altımada siyah mom Jeanimi giyinmiştim çantamı alıp okula doğru yürümeye başladım. Bugün okulun ilk günüydü okul çok sessizdi sınıfa girdiğimde hoca çoktan derse girmişti boş bulduğum sıraya bi kızın yanına oturdum önümde de Zeynoyla Sıla vardı. Yanımdaki kız oldukça güzeldi esmer, uzun boylu, kumraldı sessizce selam verdim, gülümseyerek selam verdi iyi birine benziyordu.

Tenefüs zili çaldığında Zeynoyla Sıla kantine indi beni de çağımışlardı ama gelmiyeceğimi söylemiştim. Yanımda ki kıza
"Yeni geldin galiba daha önce seni okulda görmemiştim"

kız tatlılıkla

"Evet babamın işi yüzünden İstanbul 'dan geldik. Bu arada ben Tuğçe"

ahh tabi ya kıza kendimi tanıtmayı unutmuştum.

"Ben de Deniz . Tanıştığıma memnun oldum"

yüzünde ki gülümsemesiyle'Bende' dedi. Ders zili çalmıştı son saatti, bugün ilk gün olmasına rağmen yorulmuştum.

Yatağımda uzanırken Tuğçe' nin instagramdan istek attığını gördüm geri takip yaptım ve kabul etmesini bekledim isteğimi kabul ettiğnde profiline göz attım kız gerçekten çok güzeldi, aşağılara indim ve kısa bir şok geçirdim. O, yemekhanede gördüğüm çocuktu, bi an sevgili olduklarını düşünmüştüm ama altına durum olarak 'iyi ki doğdun canım abim' yazmıştı kısa bi şok daha geçirmiştim bugün tanıştığım kız onun kız kardeşiymiş. Abisini fotoğrafa etiketlemiştir diye baktım ama yoktu etiketlememişti. Sayfadan çıkmıştım yatağımda uzanıyordum onu düşünmeye başladım ismi neydi acaba? yarın Tuğçe'ye bununla ilgili sorular soracaktım.

---

Arkdaşlar 5.bölüm de bi açıklama
yaptım!!! okumanızı diliyorum.
(4.bölümü atlamadan lütfen!!)

AnlasanaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin