7. Sklamanie

158 21 5
                                    

FRIGGA

,,Naozaj ju nevidíš?" Pýtala som sa Heimdalla posledný krát.

,, Je mi to ľúto. Ani ja tomu nerozumiem."
Odpovedal smutne. Pohľad som sklopila k zemi.

O Rosalind som sa veľmi bála. Nemá skúsenosti, nevie čo robiť.

,, A čo Loki so Sif?" Dúfala som že mi povie lepšie správy.

,, Hľadajú. Vidím ich ako hľadajú." Odpovedal.

,, To znamená že na Kreeskej planéte byť Rosalind nemôže. Vidíš všetkých väzňov?"
Rozmýšľala som nahlas.

,, Áno. Všetky celi sú plné. Ako obvykle. Máte pravdu keby tam bola videl by som ju." Hovoril s očami upretými na hviezdy.

,, Takže musí byť na Chromice 1!" Potešila som sa.

,, Heimdall pošli Sif s Lokim znamenie a za desať minút otvor Byfröst. Potrebujú čas na to aby sa dostali z Kreeských väzníc." Rozkázala som.

Heimdall namiesto odpovede otočil mečom do opačnej strany ako zvyčajne a zatlačil ho ešte nižšie.

Za chvíľu ho vrátil do pôvodnej polohy. Verila som že ho Sif alebo Loki uvidí. Keby nie tak by to nedopadlo veľmi dobre.

Heimdall musí byť pripravený na otváranie Byfröstu na planéte obývanej Kree. Keby nejaký Kree prenikli na Ázgard tak by následky neboli dva krát príjemné.

LOKI

Dobre, možno som nemal na Sif tak vyskočiť. Nebolo to odo mňa veľmi príjemné Sif si ešte stále masírovala krk.
Zrejme ju to bolelo.

Ale vyprovokovala ma! Ako si môže myslieť že ja mám prsty v Rosinom zmizení!? Načo by mi to bolo?

Nemám ju tak hrozne rád ale je to moja sestra. Rovnako ako Thór. Až na to že je ešte mladšia.

Povie Sif že som ju skoro uškrtil? Určite.

Ako ma viedla tými nekonečnými chodbami za mučivého ticha, tak som rozmýšľal.

Našiel ju Thór? Čo ak nie?

Pri každej okenici tejto úbohej stavby som sa pozeral či Heimdall nevyslal signál.

Sif robila to isté ale rovnako bezvýsledne.
Zrazu sa jej zreničky rozžiarili šťastím.

,, Loki, Heimdall poslal signál!" Vyhŕkla a dala sa do behu.

Naozaj, vonku som uvidel prúd svetla zostupujúci na strechu väznice.

Chvíľu som iba tak zízal keď mi došlo že máme iba desať minút a Sif je na míle ďaleko.

Rozbehol som sa za ňou.

Heimdall vyslal signál to znamená že Thór Rosalind našiel.

Bol som plný nadšenia. Dobehol som Sif.

,, Sme ešte ďaleko?" Pýtal som sa za behu.

Namiesto odpovede ukázala rukou na jednu z chodieb.

,, Prejdeme túto chodbu, potom zahneme do prava, zase dlhá chodba, potom pri ďalšej križovatke vídeme hore po schodoch kde je veľa strážcov takže tam nás to trocha spomalí. Potom sa vydáme do ľava prebehneme asi najdlhšiu chodbu čo tu je a sme vonku!"
Vysvetlila Sif dosť rýchlo takže som to nestihol veľmi zaregistrovať.

Aby to nevyzeralo hlúpo tak som prikývol.

THÓR

Už hľadám hodiny a nič!
Chcel som sa vzdať ale nemohol som sa zmieriť s tým že je Ros preč.

Lost Dream (Fanfiction for Asgard)✅Donde viven las historias. Descúbrelo ahora