41.BÖLÜM

2.2K 174 146
                                    


Selamlar yine ben, kitabı unutmadım tabi ki :')

~

Jennie

Lay ile vedalaştıktan sonra arabama atlayıp çalıştırdım, daha doğrusu çalıştırmaya çalıştım.

Benzinin bittiğini haber veren sesi duyunca ellerimi saçlarıma sokup başımı direksiyona yasladım.

Bugün çok garip geçiyor..

Cam tıklatılınca başımı direksiyondan kaldırdım, lay bana bakıyordu..

Camı indirdim" bir sorun mu var jennie?"

-Benzinim bitmiş.

-İstersen gideceğin yere ben bırakayım.

Telefonum ardı ardına titrediğinde hemen elime aldım, bir sürü mesaj ve arama gelmiş.

Neler oluyor??

Kimden:chaeyoung
Mesaj: Aç şu lanet telefonu!

Lay'e döndüm" her şey için teşekkür ederim ama taksiyle gitsem daha iyi olur"

Başını hafifçe eğip yanımdan gitti.

~

Seokjin

Başımı jungkook'un göğsünden kaldırıp burnumu sildim.

-Zırlaman bittiyse ne olduğunu anlatacak mısın??

Tae nefes nefese yanımıza gelince ona odaklandım" geçen gösterdiğin kız varya"

-Ee

Tae" işte o kız"

Kook"ee o kız"

Susup tip tip suratımıza baktı" bölmeyin"

-Sana 3 tane kız gösterdim tae, hangisinden bahsediyorsun?

Karşımıza oturup dedikodu pozisyonu aldı" psikopat dediğin, karşı masada bir adamla yemek yerken gördüm"

Jungkook" kahvelerini de ben götürdüm, ne var bunda"

Tae" samimi görünüyorlardı"

-Bunu söylemek için tuvalete gidip gelmeyi mi bekledin.

Jungkook kıkırdadı" üstelik fermuarını kapatmayı unutmuşsun"

Tae panikle fermuarını kapatırken jungkook'a baktım" oraya mı dikkat ettin"

Kızarırken masadan kalktı" patron görmesin oturduğumu" diyip masadan uzaklaştı.

Tae" çocuğu neden utandırıyorsun jin"

Omuz silktim" neyse ya, benim kardeşim dayak yiyip hastanelik olsun sevgilisi elin adamları ile sürtsün" ayağa kalktım.

Tae"nereye"

-Tekrardan hastaneye gideceğim, jennie oradaysa ona söyleyecek iki çift lafım var.

Sırtını koltuğa yasladı" yine ağlaya ağlaya kaçma hastaneden, tamam mı? Lisa ölmüş gibi ağlayıp orada ki insanlarıda üzme"

-İstersen sende gel.

-Kalabalık etmeyelim.

Başımı olumlu anlamda sallayıp kafeden çıktım.

~

Lisa'nın olduğu kata çıkıp koridora baktım, bıraktığım gibi duruyorlar.

Jennie'yi köşede ağlarken görünce göz devirdim, samimi gelmiyor.

Change~JenlisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin