●La școală trebuia să susținem un test la Lb. Română și nu puteam să învăț nimic deoarece eram supărată din cauza despărțirii de el.
Stăteam in bancă si mă chinuiam să învăț ceva ...dar degeaba ,a venit un coleg si
m- a întrebat ce fac , i-am spus ca încerc sa învăț ...că nu-mi intră în cap nimic. Colegul meu a plecat si eu m-am pus la marginea băncii si mă străduiam de geaba ...(El❤)a venit la mine se uita si mă mângâia pe cap iar eu l-am respins ,voiam să mă ridic și să plec dar el m-a prins de mână si apoi s-a așezat lângă mine si ma întrebat ce am și de ce nu vorbesc cu el, iar eu nu i-am răspuns ...apoi ma stresat cu întrebări, dar eu nu am zis absolut nimic...am plecat la baie si m-am privit in oglindă ...eram nervoasă pentru că nu puteam să învăț și supărată pe situația asta dintre noi.. am zâmbit și am stropit oglinda cu apa si am plecat la clasă...pe hol m-am întâlnit cu 2 colege care m-au întrebat ce am pățit ...dacă e vorba de (El❤) si le- am spus ca nu ...e doar.... că nu am putut să învăț (adevarul e că... nu era așa ,eram supărată că încă îl mai iubeam dar orgoliul era prea mare) ,in spatele nostru erau doi colegi și noi am schimbat subiectul imediat ...
●După ne-am dus spre clasă ...și el m-a luat de mână,mi-a spus să merg cu el ...și nu accepta niciun refuz și n-am avut ce face...am plecat împreună .
●Am stat și mi-a vorbit ...a spus că mă iubeste mult și nu poate trece peste ignorarea asta și că nu ne întoarcem la școală până nu îi spun și eu ce am de spus ...într-un final i-am spus și după eram puțin supărată,el ma privit în ochi și ma sărutat .După aceea ma luat de mână și ne îndreptăm spre școală, deodata el îmi spune: ,,Să nu ne mai certăm/despărțim niciodată ,indiferent ce avem în suflet să vorbim unul cu altul si să clarificăm situația "
Eu i-am spus ca : ,,Da,sunt de acord" si după i-am zâmbit ☺️ ,iar el ma sărutat din nou .
●Am ajuns la școală de mână și nu îmi mai dădea drumul ,mă pupa mereu și era foarte, foarte fericit ...și eu eram fericită că pot să-l fac pe el așa de bucuros .
Și app... când am intrat in clasă de mână toata lumea era uimită si blocată de faptul că noi eram din nou împreună 💑 💕💓
●De atunci înainte eram mereu împreună oriunde mergeam (cu prietenii, cu familia) și chiar când eram foarte obosiți ieșeam împreună și uitam de tot si de toate... 📸 💑 💞
Îl iubeam din toata inima si nu puteam să-mi închipui viața fără el....❤💛💚💙💜Povestea va continua✒💬