Gyerek korod!
Kos - A szüleid hősök voltak. Egy nap gonosztevők támadtak egy városra. A szüleid értek ki elsőként, sokáig harcoltak a gonoszok ellen, de mind a ketten csúnya és halálos sebet kaptak. Sajna bele haltak a sebesüléseikbe így a nagymamádhoz kerültél. Amikor 10 éves lettél a nagyid egy betegségben meghalt, ezért az árva házba kerültél, ahonnan egy Inko Midoriya nevű nő befogadott. A U.A.- be a felvételi során kerültél be.
Bika - Mindig is jó gyerek voltál. Az osztályodban mindig te voltál a legokosabb, a barátaid mindig fel néztek rád, és nem csak a magasságon miatt! Mindig a te segítségedet kérték, mindig meg lehetett bízni benned. A szüleid mindig dicsértek. A U.A.- be ajánlás útján kerültélbe.
Ikrek - Mindenki utált, senkit nem szerettél magadon kívül. A U.A.- be a felvételi során kerültél be.
Rák - Nem emlékszel semmire a gyerek korodból. (SORRY! NINCS ÖTLET!)
Oroszlán - Sok barátod volt, de kevés igazi. A U.A.- be ajánlás útján kerültél be.
Szűz - Nem jött össze semmi, de mindig találtál ki utat.
Mérleg - Sok mindenki utált. Emiatt nem voltak barátaid. (Hello darkness my old friend....)
Skorpió - Mindig mindenben a jót keresztes. A szüleidet nem ismerted, ahogy megszülelttél, a szüleid az árva háznak adott, 10 évesen került be egy új gyerek (kos), ő lett a legjobb barátod. A U.A.- be fel-
vételivel kerültél be.Nyilas - Három barátod volt. Az óvodában ismerketél meg Deku-val, és Bakugou-val. Dekuék csaplakoztak a hármasotokhoz, vagy inkább ti hozzátok. A három barátod Jiro, Tsuyu és Mina. A U.A.- be ajánlás során kerültél be.
Bak - Sok barátod volt, de nem tudtad el dönteni, hogy melyikük az igaziak, mert híres voltál a gyerekek körében.
Vízöntő - Kalandos kis gyerek korod volt. A szüleidel be utaztad az egész világot. És ezért most mindent úgy ismesz mint a tenyeredet! Ezért a U.A.- be ajánlás során kerültél be.
Halak - A gonosztevők közt nevelkedttél. Amikor meg lett a képességed, 13 évesen te is beálltál melléjük segíteni. A U.A.- be a felvételi során kerültél be.