السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ♥️
إزيكم عاملين إيه♥️عموماً مش هطول عليكم من العنوان أظنكم عارفين هتكلم عن إيه...
دلوقتي لما أنزل غلاف كل مره، يمكن يعجب حد فيكم...
و يكون عاوزه يستخدمه لروايته.....
و ده شيء يسعدني جداً...
بس أنا حاطه شروط....
و أرجوا ان حد مش يعتبر ده غرور...
بالعكس تماماً...
أنا من الحركه ديه بحاول أخلّي الشخص يتجنب ان يقال/يتقال عليه سارق او مقلد....
عشان يمكن التوفيق من ربنا يساعد حد من الي هيأخذ غلاف من عندي، في حين انه فيه شخص زيه معاه نفس الغلاف بالضبط....
و لكن ربنا لسه مش وفقه، فيمكن حد من متابعين الرواية او القصة الي ربنا وفقه يشوف الغلاف فيتهمه بأنه سارق/ة
فتجنباً لذلك أنا مش هسمح إلا لشخص واحد كل مره، و بشروط...
و الشروط كالأتي:
1-أن تعرض عليا فكره القصة أو الرواية حتى أرى إن كانت مناسبة للغلاف، حتى لاتظلم الرواية، فمن الممكن أن تكون الفكره رائعة و الغلاف سيظلمها...
2-أرى أسلوب الكتابه، أو يكون الشخص منزل فصل أو اتنين للرواية و هشوف فيها أسلوبه...
3-أعرف هل المحتوى سيكون المحتوى لائقاً للكتابة(و عشان مش نستعبط أنا قصدي إن محتوى القصة أو الرواية جنسي و غير لائق لتقرأه بقية الأعمار، بالنسبة للرعب عادي مش ممانعه بس مش يكون فيه مقاطعه جنسية)
4-أن تذكر بعد كتابتك لوصف روايتك عند الوصف أن الغلاف من تصميمي
5-مش يعلن لحد عن إنه الشخص إلى حصل على الغلاف إلا لما أنا أعلن الأول....
6-أي عمل قادم للشخص مش ينسب الغلاف الخاص به ليا إذا كان غلاف منحط(و لا أقصد ذلك غلاف لشخص مبتدأ بل أقصد بذلك الغلاف الخاص بالروايات الجنسية و الروايات إلى دايماً بعنوان أحببت معذبي...أحببت خاطفي... أحببت*****🤭)
7-لما يجي يطلب الغلاف مش يكون طالب من شخص تاني كمان غيري عشان مش يأخذ و الغلاف و في الآخر مش يستخدمه، عشان كده هو بضيع فرص على ناس تانية.
8-عدم الاستهبال و محاولة مسح و إنكار ان الغلاف من تصميمي...
9-أقل مده تستخدم فيها الغلاف هي اسبوعين، يعني مش تستخدمه يوم واحد و تغيره، و لكن تقدر تطول بيه عادي....
______________________________يتم إرسال تقرير عن قصصكم على الخاص...
و حالياً ديه بس الشروط يمكن أعمل عليها تعديلات في حين حصل حاجه و يمكن لاء....
أرجوا أن تعجبكم التصميمات و أن تكون علاقتنا جيدة جميعاً....
بالمناسبة سيتم ذكر بجانب عنوان كل غلاف إن كانت أخذت أم لا و سأذكر اسم حساب من أخذ الغلاف....
و إن حصل عطل في الواتباد و لم أستطع نشر الأغلفة فسأنشرها إما على الانستجرام أو الفيسبوك.
و عليكم أن تعرفوا أن أغلفة رواياتي لن يتم وضعها هنا بل سيتم وضعها إما على كتاب أخبار ودردشة، أو على صفحتي على الإنستجرام و سيتم نشر إسم صفحتي قريباً حتى تعرفوا....
و الأهم سيتم الإعلان عن صاحب كل غلاف بعد أسبوع من عرض الطلبات على الحصول على الغلاف..
و تقريباً اليوم الذي سعلن فيه عن الاسم و الذي ستنزل فيه الأغلفة هو يوم الخميس...أرجوا لكم يوم سعيد♥️
أنت تقرأ
تصاميم
Randomأعرف جيداً أن من شكل الغلاف عقلك سيخبرك أن تصاميمها سخيفة و مجرد هراء... و لكن لما لا تحاول و ترى... قد تحبها.. أهلا بك في كتابي المتواضع... الذي أفضل أن أسميه ورشة محاولاتي للتصميم... إسمٌ سخيف أليس كذلك... _______________________________________...