Κεφάλαιο 3

37 5 0
                                    

Συνέχεια...
  Pov Άλεξ
Κλασσικά όπως συνηθίζω σηκώθηκα πάρα τέταρτο. Πήγα να πάρω καφέ πριν πάω σχολείο. Οι πρώτες 3 ώρες πέρασαν χαλαρά κάνοντας πλάκα. Στο διάλειμμα κατέβηκα κάτω και βρήκα την αδερφή μου με την Κωνσταντίνα να κάθονται σε ένα παγκάκι και τις πλησίασα. Μίλησα λίγο μαζί τους και σε κάποια φάση έρχεται ο φίλος μ ο Ιάσονας. Καλό παιδί νταξει κάνουμε παρέα εδώ και 2-2,5 χρόνια αλλά είναι λίγο παρτάκιας και απότομος. Ξαφνιάστηκα που τον είδα. Τον χαιρέτησα και τον σύστησα στην αδερφή μου και την κολλητή της. Κάτι όμως που με έστειλε ηταν την ώρα που συστήνοταν η Κωνσταντίνα με τον Ιάσονα λέει ότι γνωρίζονται.ΑΠΟ ΠΟΥ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΙ?!!! Που τον γνώρισε??? Από ότι φαίνεται ούτε η αδελφή μου ήξερε τπτ γτ της έπεσε και αυτηνης το σαγόνι. Και αυτός συμφωνεί ότι την ξέρει. Μετα όμως συστηθηκαν. Γιατί? αφού ηδη γνωρίζονταν. Πετάει η Κωνσταντίνα τότε <<το αγόρι με την μηχανή >>τώρα αυτό τι ήταν??? Αχχχ τα νεύρα μου😤🤯Την κοιτάω επίμονα  ζητώντας της εξηγήσεις. Μου έκανε νόημα ότι θα μου  εξηγήσει. Το προσπερνάω  και πάμε λίγο πιο πέρα να μιλήσουμε με τον Ιάσονα. Αυτό μου έλειπε τώρα να νταντευω και τα μικρά μην μπλέξουν πουθενά.Ο φίλος μ, μου λέει τον λόγο της παρουσίας του εδώ και συνεχίζουμε  να μιλάμε για μαλακιες. Χτυπάει το κουδούνι για μέσα. Φεύγει και αυτός για μάθημα. Τον πάω πολύ και κάνουμε αρκετή παρέα. Χωρίς να χάσω χρόνο, γυρνάω πίσω στα κορίτσια, δεν έχουν μετακινηθεί μόνο τους μίλησε ο Γιώργος. Έχουν γυμναστική μάλλον και γω κενό.
Α-Λοιπόν; Την ρωτάω. Με κοιτάει γεμάτη απορία και μου απευθύνει το λόγο.
Κ-Τι λοιπόν;
Α-Νόμιζες ότι θα την γλιτώσεις; Για λέγε!!! Της αποκρινομαι με αλαζονικό ύφος. Μου εξήγησε τι παιζόταν μεταξύ τους και ευτυχώς δεν γνωρίζονταν. Απλά προηγήθηκε ένα  σύντομο περιστατικό με την μηχανή του Ιάσονα. Αμάν δηλαδή αυτή η κοπέλα!!! Οι μηχανές θα την φάνε. Αν γινόταν θα είχε δικιά της. Δεν είναι κακό το ότι της αρέσουν αλλά είναι τόσο κολλημένη που μπορεί να μην της βγει σε καλό. Την προειδοποίησα να μην παίρνει αέρα και τους ξεκαθάρισα ότι εκτός από την δικιά μου δεν ανεβαίνουν πουθενά για κανένα λόγο. Και ως συνήθως μου την είπε. ΓΑΜΩΤΟ! Είναι τόσο ξεροκεφαλη μερικές φορές. Συνεχώς είναι πνεύμα αντιλογίας. Τσακωνόμαστε συχνά αλλά στο τέλος αλλά στο τέλος με ακούει πάρολο που δεν το παραδέχεται! Της είπα ότι σκέφτηκα εκείνη την ώρα. Η αληθείς αυτή είναι αφού στο τέλος πάντα κάνει ότι της λέω πάρα της αντιρρήσεις της. Της είπα επίσης ότι και αυτή ανήκει στο σπίτι μου. Αφού μέχρι το καλοκαίρι περισσότερο την έβλεπε το σπίτι μας πάρα το δικό της. Αρχίσε να τα παίρνει και ξέρω ότι όταν της επιβάλλονται εκνευρίζεται. Δεν το κάνω για να της σπάσω τα νεύρα... Καλά ίσως μερικές φορές αλλά την νοιάζομαι, και στην αδερφή μου τα ίδια κάνω. Για να την καλμαρω την καλοπιασα αλλά άδικος κόπος γιατί δεν με άφησε να την πάρω αγκαλιά. Πετάχτηκε η αδερφή μου και μας χώρισε διώχνοντας με. Λίγα δευτερόλεπτα αργότερα ήρθε να με φωνάξει ο Διονύσης ένας συμμαθητής μου από την παρέα. Μου είπε ότι μας θέλει ο γυμναστής, λογικά για τους αγώνες ποδοσφαίρου. Αφού χαιρέτισε τα κορίτσια ρώτησε τι πάθανε. Του έκοψα αμέσως την φορά και του είπα να φύγουμε. Γύρισα και τους είπα ότι την γλύτωσαν για την ώρα. Και φύγαμε. Με την πρώτη ευκαιρία πήγα να δω αν ξεθυμωσε ο κουραμπιές. Αυτό είναι το παρατσούκλι που της έβγαλα μετα από εν άκρως αστείο γεγονός  κάποιων Χριστουγέννων μαζί με την σδερφη μου. Πότε δεν μου θυμωνη και συνήθως οι καβγάδες μας είναι της στιγμής.
   Pov Ιάσονα
Ξεκίνησα την μέρα μ οπως κάνω πάντα σηκώθηκα ένα 15 λεπτό πριν φύγω  για να ντυθώ. Πήρα τα κλειδιά μ και κατέβηκα τα σκαλιά της πολυκατοικίας. Άνοιξα την εξώπορτα και βγήκα έξω. Καθώς πλησίασα την μηχανη μου, μου ήρθε στο μυαλό η κοπέλα από  χθες. Δεν ξέρω για ποιο λόγο, απλά την θυμήθηκα. Από το λίγο που την είχα παρατηρήσει, δεν φαινόταν συνηθισμένη. Εννοώ  φαινόταν διαφορετικη. Το σκουλαρίκι το ντύσιμο, ο τρόπος που μου μίλησε ενώ ούτε καν με ήξερε μιλούσε τόσο άνετα. Αντιθέτως τα κορίτσια της ηλικίας της αν τους μιλούσε κάποιος σαν εμένα θα τους κοβόταν η μιλιά ή θα άνοιγαν τα πόδια τους. Μαλακίες...
Το υπεραναλυω το θέμα. Μια απλή γκόμενά ήταν. Μπορεί και να το έκανε επίτηδες για να μου κεντρίσει την προσοχή. Βασικά τα κατάφερε. Έφτασα στο σχολείο και μπήκα μέσα. Στο 2ο διαλλειμα κατέβηκα κάτω ε. Εκεί βρήκα τον Αλεξ ένα παιδί που κάνουμε αρκετή παρέα εδώ και καιρό. Καθόταν με δύο κορίτσι. Τον χαιρετησα με την γνωστή αγορίστικη χειραψία και ανταπέδωσε. Αρχικά είπαμε τα τυπικά και με γνώρισε στις κοπέλες. Καθώς σκαναρω βιαστικά, μια από αυτές ειναι το κορίτσι που κοιτούσε την μηχανή μου. Η άλλη κοπέλα ήταν η αδελφή του Αλεξ. Δανάη νμζ μου συστήθηκε.  Γύρισα προς το μέρος της, περιμένοντας να μου συστηθεί, λέει ότι γνωριζόμαστε ήδη. Οκκκ... Δεν περίμενα να το πει. Είπε στην φίλη τηςκατι για το αγόρι με την μηχανή. Μάλλον θα της είπε για το χθεσινό περιστατικό. Κάτι όμως που δεν εξηγεί την ίδια  έκφραση με τον αδερφό της. Συμφώνησα μαζί της ότι γνωριζόμαστε. Απολογήθηκε στον Αλεξ λέγοντας του ότι θα του εξηγήσει μετά.Τελικα μου είπε το όνομα της, Κωνσταντίνα. Έπεσα μέσα στο στυλακι της, εξακολουθούσε να είναι άνετη. Της συστήθηκα και γω με ένα άχρωμο τόνο στην φωνή μου. Στη συνέχεια πήγαμε λίγο πιο πέρα με τον φίλο μ για  να τον ενημερώσω για την άφιξη μου εδώ και μετά μιλήσαμε για άσχετα πράγματα. Όσο μιλούσαμε τους έριχνα κλέφτες ματιές. Σε κάποια φάση τους πλησίασε ένα παιδί της δευτέρας  νομίζω Γιώργο τον λένε. Την τρόμαξε και αυτή έκανε ότι θύμωσε. Αυτός της έκανε κεφαλοκλειδωμα και την φίλησε στο μάγουλο. Λογικά τα χουνε. Ο Γιώργος όμως έχει πάει με το μισό σχολείο. Τι φάση? Σαν της άλλες θα νε και αυτή. Από την άλλη δεν ξέρω να έχει αδερφή. Πάει χάλασε και αυτός.. Μετά από λίγο πήγα για μάθημα.
    Χαλοου  φίλοι μ!!! Χαου μπου γιου μπου?? Χαίρομαι αν είστε καλά αν πάλι δεν είστε δεν χαίρομαι. Σορρυ που άργησα να ανεβάσω αλλά σμρ θα γραψω 2 κεφάλαια μάλλον. Για πείτε εντυπώσεις. Πρώτη επίσημη γνωριμία. Πως σας φάνηκαν οι πρωταγωνιστές μας? Με ποιον κάνετε σιπ?
Και κάτι άλλο θα θέλατε καστ? Η μία περιγραφή όλων των ηρώων? Αν και πιστεύω ότι είναι καλύτερο να φαντάζεστε τους χαρακτήρες μόνοι σας και να μην σας περιορίζω. Αυτά από με να μπαι καραμελιτσες 🍬🍬

~Dangerous woman~Donde viven las historias. Descúbrelo ahora