Alissa se trezește mai bine-dispusă ca niciodată și se duce sa își facă o baie calda și lunga, apoi își începe machiajul care este unul simplu ce consta in fond de ten, pudra, rimel și gloss. Se îmbracă cu o pereche de blugi albaștrii simpli, o cămașă alba, palton albastru, își ia ghetuțele cu toc gri și geanta și pleacă la mașina.
Ajunsă in curtea liceului se întâlnește cu prietenii săi și începe festivitatea. Tot timpul l-a căutat cu privirea de Adam, dar nici urma de el. La încheierea festivității toți elevii trebuie sa meargă sa vorbească cu tutorele despre noul an școlar și sa semneze unele foi. Alissa se duce in sala de sport și îl așteaptă pe Adam. Văzând ca nu apare ia o minge de baschet și începe sa arunce la cos, pana când este luată in brațe pe la spate și sărutată pe gât.-Te-am căutat peste tot. Unde ai fost ?
-Am avut putina treaba cu directorul iubito, îmi pare rau! Abia așteptăm sa te văd. Mi-a fost foarte dor de tine!
-M-ai văzut aseară. Haide sa semnez ce trebuie și sa plecam sa petrecem cât mai mult timp impreuna.
-Și a trecut atât de mult timp. Haide la mine in birou.
Intra in birou și încuie usa, uitându-se la ea cu multă dragoste.
-Știi, iubito, mereu mi te-am imaginat peste biroul asta gemandu-mi numele.
-Hai sa îți îndeplinim visele atunci.
Începe sa îl sărute tandru, acesta punând-o pe birou fără a întrerupe Sărutul și dezbrăcând-o ușor. Intra in ea,aceasta începând sa geamă ușor și șoptindu-i cât de mult îl iubeste. Începe sa facă mișcări alerte amândoi având orgasm simultan. Aceștia se îmbracă și semnează actele ieșind din sala de sport. Elevii se uitau la ei ciudat, iar Alissa se simțea incomod. Pleacă separat de Adam cu mașinile și se întâlnesc acasă unde Carina ii aștepta.-Voi știți ca se vorbește despre voi in liceu ?
-Buna surioara. Ce anume se vorbește despre noi ?
-Ca sunteți impreuna și ca o șantajezi pe Alissa sa fie cu tine.
-De unde au pornit toate zvonurile astea ?
-Am o presupunere. O mai știi pe Elisa, fata care a fost îndrăgostită de tine timp de doi ani ? Cred ca ea a dat zvonul.
-O sa discut cu ea mâine. Și dacă nu voi rezolva nimic, ii voi chema părinții la liceu.
-Iubitule nu vreau sa îți fac probleme... ma gândesc ca ar fi bine sa luam o pauza pana se duc zvonurile.
-Alissa ai înnebunit ?! Cum sa luam pauza ? Ești logodnica mea, nimeni nu ma poate lua de lângă tine. La liceu vom fi mai distanți. Nu te mai îngrijora, te rog.
-Alissa, Adam are dreptate nu trebuie sa luați o pauza din cauza unui zvon, doar fiți mai precauți. O sa stau cât mai mult pe lângă voi ca sa nu se mai trezească suspiciuni.
-Te iubesc, iubitule. Și pe tine Carina, ești cea mai buna prietena și viitoare cumnata pe care as fi putut-o avea.
-Acum ca am trecut peste asta, lăsați pe mine problemele și voi relaxati-va. Vreți sa ne uitam la un film ? Iubito dormi la noi in seara asta ?
-Da, alegeți voi filmul porumbeilor și eu ma duc sa fac popcorn.
-Iubire, mama este acasă și nu am mai petrecut timp cu ea de ceva vreme. Sper ca nu te superi.
-Cum sa ma supăr pe frumoasa mea ? După film mâncam ceva, de data asta eu gătesc și fugi acasă.
-Te iubesc!
-Te iubesc enorm!
Carina a ales un film psihologic și i-a captivat pe toți, apoi a urmat o masa delicioasa făcut de Adam care a fost acompaniata de o dezbatere a filmului.
Alissa pleacă cu greu de lângă iubitul ei și cea mai buna prietena spre casa.
Acasă sta cu mama ei la discuții, apoi își face toaleta de seara, adormind imediat.Dimineața, se îmbracă intr un trening de catifea albastru cu o pereche de bocanci negrii și un sacou de aceeași culoare, își lasă parul desfăcut și pleacă spre liceu. In curtea liceului se întâlnește cu Carter ce o îmbrățiseaza strâns.
-Hei străino, nu te-am mai văzut de ceva vreme.
-Hei, am fost plecata cu Carina de cele mai multe ori vara asta și cu domnul Demetrius.
-Demetrius ?
-Da, este fratele Carinei și m-au invitat ai pe mine cu ei când plecau pe undeva. Este chiar de treaba inafara orelor. Partea buna a fost ca el pleca mai mereu seara și ne lasă singure, deci n-am avut norocul sa petrec timp cu el.
-Chiar voiam sa te întreb ca se aud zvonuri...
-Nu, nu sunt adevărate. Mi-a spus Carina ieri ce se aude și am rămas uimita. Cineva sigur ma urăște de vrea sa îmi facă rau.
-Cine te-ar putea urî pe tine ? Poate nu tu ești problema. Poate domnului Demetrius vrea sa ii facă rau și tu ai căzut la mijloc. Te ajut eu sa scapi de aceste zvonuri.
-Cum ?
-Așa. Spune și o ia de talie intrând cu ea in liceu. Toată lumea se uita la ei uimita, deoarece credeau zvonurile care chiar erau adevărate, dar asta nu trebuie sa se afle.
-Ma simt ciudat cu toate aceste priviri pe mine.
-Pana mâine vor dispărea îți promit.
-Mulțumesc, Carter, dar nu trebuia sa faci asta pentru mine.
-Este plăcerea mea, impiedicato.
-Hei, nu mi-ai mai spus de mult așa idiotule.
-Mergem la ore ?
-Da.
-După orele normale mai ai ore cu Demetrius ?
-Da. De ce ?
-Voiam sa te Invit la cafea.
-As fi venit, dar nu pot lipsi. Cu alta ocazie, cu mare plăcere.
Orele trec și se duce in sala de sport unde Adam era foarte nervos.
-Ce este cu aceasta apropiere dintre tine și Carter ?
-Ma ajuta sa scap de zvonuri iubitule ce te enervezi așa? Nu mi-a făcut absolut nimic. Știi ca doar pe tine te iubesc. Am și un inel sa demonstreze asta.
-Iartă-ma iubito, știi ca sunt nebun după tine. Am discutat cu părinții Elisei, deoarece ea nu este de găsit și au spus ca vor discuta cu ea acasă.
-Sper sa se rezolve totul...
-Se vor rezolva iubito. Doar ți-am promis. Te iubesc mult.
-Te iubesc, Adam.
-Mai ai ceva de făcut iubito ?
-Va trebui sa ma întâlnesc cu Carina și ceilalți la pizzerie. Te-as fi invitat și pe tine ca ei știu de noi, dar nu vreau sa ne vadă și altcineva...
-Înțeleg iubito, ne vedem când vii cu Carina mai târziu.
-De fapt, nu pot veni, deoarece mama ma așteaptă acasă a spus ca are o surpriza.
-Îmi va fi dor de tine pana mâine iubito.
-Vei rezista, Adam ești băiat mare.
-Lasă glumele și Vino și săruta-ma.
După un sărut lung plin de iubire cei doi pleacă pe drumurile lor.
CITEȘTI
Viața Alissei Keys
RomansAlissa , în vârsta de 17 ani , trăia împreuna cu tatăl ei deoarece, părinți erau divortati. Ei nu erau bogați, dar aveau sa se întrețină si sa-i plăteasca Alissei scoala. Intr-o zi , când tatal Alissei venea de la munca cu mașina , un tir a intr...