Satan

246 23 51
                                    


Age : 16+ SAHAJA
[Jangan baca tengah malam]

- -


😈🌻

kecik-kecik da pandai eh..

" belajarlah apa yang ada kat dunia manusia

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


" belajarlah apa yang ada kat dunia manusia. Balik kalau da tau semuanya, Jangan saja jatuh cinta pada manusia ! Faham ? "

Mereka bersembilan, keluar dari neraka dan pergi ke dunia manusia sebagai manusia biasa.

"aku bencilah dengan penjaga neraka tu, kalau boleh aku nak sepak muka hensem dia tu"

"oi, kau ingat dia tak dengar ke, ni haa dia kat sebelah aku je. Dia cakap nak ikut sekejap nak hantar kita sampai kat dunia tu pastu balik"

"ni ke dunia manusia ? Asal semua pakai baju putih sia ??? Rasa macam kat syurga pulak... Masa aku masuk diam-diam kat syurga hari tu, kepala aku kena ketuk dengan mamat bidadari.. Dahla muka dia tu silau sangat.. Kalau tak silau, da lama aku balas ketukan dia hari tu"

"dah Jom cari rumah, Aku nak beli lauk lagi, nak masak lagi, nak cari bf lagi... Aik ?  Aku ada salah cakap ke tadi ??  Emmm haa... Eh ? Emm haa.. Eh ? "

"eyyy, mana adek canggih kita? Dia je tu yang boleh buat... Emm.. Pasput dan icu semua tu.. Ehh betul ke sebutan tu?"

"betullah tu sebutan nya , mana hakak kita?  Dia kan dah hafal dunia manusia ni.. Mesti dia tau rumah mana yang bagus untuk princess king demon macam kita !? KAN. :-P"

"woi tengok... Mamat hensem la. Tapi dah ada girlfriend... Dan girlfriend dia tak cantik"

"jangan lupa kau tu masih sekolah.. Pacaran tidak baik untuk kamu. Kalau kamu pacaran, kamo akan merasai rasa yang sangatlah sakit di masa muda.. So pacaran itu ngak baik"

"Aku je ke yang normal ? Mungkin aku jelah yang sesuai dan boleh jadi heroin kat sini.. Kan ? .. Hehehheheh"

"semua tak normal rupanya.. Baik aku kerja balik, boleh juga belanja my bf kan huhuhuhu"

👀😈

: NEXT > rules

TAG +5

mokiejiji kwon_junhui Ffiqah_Bae2 itszjaesung itshadow- _bloombloom_ ChoiSoobin93 yuyujin_ ROTIKASSIM


TDOAK • AF + OPENWhere stories live. Discover now