capitolul 1

367 24 6
                                    

O alta zi... o alta casa... o alta tara... azi era ultima zi petrecuta in vechiul meu oras .... mama a fost promovata asa ca toti ne mutam in Australia .....

-Elena! mai repede,nu vrei sa pierdem avionul...

-Vin acum mama ! tip cat pot de tare ca sa ma auda.... mai aveam cateva lucruri de pus in bagaj... atunci ochii mei au cazut pe poza inramata de pe birou .... era cadoul de la prietenii mei in semn de ramas bun...

Am coborat scarile si mi-am gasit parintii pregatiti de plecare.

-Esti gata?ma intreaba tata nerabdator.

-Sigur. cea mai mare minciuna pe care am spus-o vreodata ....

Am inchis usa casei apoi m-am urcat in masina neagra in care parintii mei indesau bagajele.

-O sa imi lipsesti ... soptesc spre casa goala care a ramas .Mi-am indesat castile in urechi .Masina a pornit indreptandu-se spre aeroport.

Mi-am scos castile din urechi cand am auzit motorul oprindu-se.Parul meu castaniu,tuns pana la umeri era ciufulit .Probabil ca trebuia sa pastrez peria de par in geanta.... Mi-am luat bagajul si am pornit spre avion.Dupa cam 15 minute de stat avionul a pornit.Puteam vedea totul de la inaltime.Orasul in care am copilarit,prietenii mei ,toate lucruruile care s-au intamplat aici... Lasam totul in urma...

-Hey . Spune mama spre mine

-Hey ... am zambit usor

-Stiu ca iti este greu acum insa vei vedea ca te vei acomoda.Am zambit usor spre mama si am inchis ochii apoi am adormit

Strange LoveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum