"Siyahtan daha koyu bir renk var mıdır ki?"
"Öyle insanlar tanıdım ki Deniz... Kalplerindeki kötülüğü bundan daha iyi tanımlayacak bir renk olamaz."
***************
UYARILAR
Madde kullanımı, şiddet, argo/küfür, cinsellik, gerilim, korku ve LGBT ögeleri içerir.
Rahatsız edici temalarla işlenmiştir.
Klostrofobi, Niktofobi ve Koulrofobiyi tetikleyebilir.
16 yaş altındakilerin okuması önerilmez.
Betimlenen mekanlar, karakterler ve olaylar tamamen hayal ürünüdür."Her kitap bir yolculuktur." lafına inanmaya başlamam, kitaplara derin bir aşkla bağlanmamı da mümkün kıldığında kelimelerin gücünün şu hayatta değişmesi gereken her şeyi değiştirebildiğine de şahit olmama olanak sağladı. Bir kitap her daim doğruyu söyler, belki de kitap okumadığımızdan geliyor başımıza ne geliyorsa.
Biraz Kızıl Biraz Mavi ile başlayan resmi yazarlık serüvenim, liseli yıllarımda karaladığım pek çok projeye gölge getirdi. Zira daha önce hiçbir topluluğun karşısında yazdıklarımı sergileme fırsatım olmamıştı.
Muhteşem bir yazar olduğumu söyleyemem, zira ne o kadar bilgiye sahibim ne de hayal gücüne... Ama insan elinden gelenin en iyisini yapmaya çalıştığı zaman geriye kalanlar teferruat olup çıkıyor.
Yıllarca kendi kendime yazdım, çizdim, karaladım. O zamanlar hiçbir anlamı olmayan ve deneme olarak nitelendirilmekten öteye geçemeyen yazılara siz olunca kitap diyorlar; eh madem öyle o halde bir önceki kitabın devamı olarak yazacağım Siyahtan Koyu için kendinizi hazırlayın, şimdiden kütüphanelerinize ekleyin. Lakin BKBM kitabımı henüz okumadıysanız buradan çıkıp geri dönün ve önce ilk kitabı bitirin. Yoksa bazı şeyler havada kalacaktır.
Üşeniyorum, hiç geri dönemem diyenlere link: https://w.tt/2PEwXCE
Kitabın başlığında çocukluğumdan beri hayran olduğum Şebnem Ferah'ın pek anlamlı şarkısı Koyu'dan esinlendim. Dolayısıyla bu şarkının kitabın resmi şarkısı olarak kullanılması da pek tabii doğal olur diye düşündüm. Size hoşunuza gidebilecek bir fragman da hazırladım. Bu sefer daha profesyonel ve daha titiz bir çalışma yapacağımdan emin olmanız adına ufak bir ipucu olarak aşağıya bırakıyorum.
Kim kimdir?
Azra Kaya: Ceren Moray
Deniz Demir: Demet Evgar
Zerrin Şahin: Nergis Öztürk
Heves Delibal: Selen Seyven
Derya Bozbayır: Simel Keçicioğlu
Bade Güngör: Sevda Dalgıç
Hasret Şengül: Ayça Damgacı
Yonca Koç: Efsane Odağ
Ayşegül Bilgiç: Ayşe Melike Çerçi
Ecem Erçetin: Bendeniz
Alev Cengaver: Gonca Vuslateri
Selim Karaduman: Engin Öztürk
Emre Ahlat: Serhat Teoman
Ruhi Turantürk: Okan Yalabık
Rashad Axworthy: Rodrigo Bentancur
Vladimir Pisarev: Stanley Tucci
Roman Kulkov: Karem Aalgaisy
Konstantin Semak: Roneo SantosEgoiste bak kendini hikayeye eklemiş demeyin hemen. Ecem karakterini canlandıracak birini çok düşündüm. Baktım bulamıyorum ben de kendimi yazdım gitti. 😂
Malum, isim benzerliği ayrıca why the fuck not?İÇERİK BİLGİSİ
Hapishaneden kaçıp Rusya'ya sığınan dokuz eski arkadaş nasıl bir yaşam sürüyor? Kötü günler tamamen geride mi kaldı, yoksa daha yeni mi başlıyor? Cevapları Siyahtan Koyu'da arayacağız.
Üçüncü şahıs görüşünden yazılmıştır.
Her karakterin kendine has özellikleri, diğerleriyle ilişkileri vardır.
Sadece AzDen kurgusu değildir, diğerlerinin de ilişkileri ele alınmıştır.
Gerilim, korku, macera ve gizem sınıflarına girebilir.Bölücüler
Bölümlerde sizleri yüreklendirmek adına birkaç divider (bölücü) tasarladım. Umarım bazı unutkan arkadaşlarımız bu bölücüleri gördüklerinde oy vermediklerini hatırlayıp yıldıza basarlar... Öteki türlü halimiz yaman. :D
Oy hatırlatması
Yorum versiyonu
Hikayenin sonunda bunu görüyorsan, muhakkak yorum kısmına bıraktığım bilgilendirme notunu kontrol et ve anlamını bilmediğin sözcükleri keşfet
Eh, bize de böylesi yakışır herhalde. Avlu Fandom olarak her şeyin en güzelini hak ediyoruz. Hikaye boyunca hiç sıkılmamanız, kendinize bir şeyler katabilmeniz dileği ile...
29.02.2020
BangNTall
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siyahtan Koyu
Fanfiction"Kalbim saf iyilikle beslendiği sürece dışım varsın, siyahtan koyu gözüksün." Bir parça kızıl, bir tutam mavi: Onlar büyük bir planla hapishaneden kaçmış iki kadın da olsa, birbirlerinin kalplerinde hala birer mahkumlar. Azra ve Deniz kaçak olarak y...