─────────· · ✦ • • ─────────
" hoseok hyung , kau ada tak nampak aku punya baju kemeja . " jerit jimin . Dia tercari-cari bajunya .
" mana aku tahu , kau pakai jelah mana -mana . Janji baju jangan tak pakai sudahlah ! " jawab hoseok lalu beredar dari situ .
" banyaklah kau , semua pakai baju warna kelabu aku jelah ganjil ? "
" baju kau dekat bilik aku , tadi terbawak sekali . " jungkook jalan melepasi jimin . Lengannya di lipat sampai paras siku .
" smart tho kau . Tapi nanti taehyung lagi smart bhai ! " kembang hidung biskut nie ! Tiba-tiba bahunya dilanggar menyebabkan ia kedut sediki .
" yah ! Beomgyu . Kau iron balik baju aku ! " jungkook tarik dia kebelakang semula .
" sikit je pun . Tupun nak beria . Bukan kau yang kahwin ! " beomgyu teruskan perjalanannya . Jungkook ikutnya sambil jerit .
" tak kisahlah jepun ke , korea ke , malaysia sekali pun aku tetap nak kau gosok balik baju aku . Beomgyu ! "
Semua hanya menggelengkan kepalanya . Hanya mampu mendiamkan diri bila mereka nie bergaduh .
── ✧《✩》✧ ──
" puan ! Um , boleh saya masuk ? " azra memakai dress yang diberi oleh taehyung . Nasiblah dia kena hadapa semua nie .
" masuk lah . " pintu dibuka . Azra pandang ada seseorang disebelah aisha . Tangan mereka penuh dengan barang-barang make-up .
" nie kawan saya, mia. Kitaorg nak make-upkan puan azra . " katanya dengan sopan . Azra hanya mampu angguk sahaja . Niat nak tolak tapi , nanti diaorang yang kena marah .
Ingat lagi ayat taehyung semalam .
" kalau korang berdua tak siapkan dia sebelum pukul 8 malam , bilik bawah tu menanti . "
Azra menghela nafas . Aisha dan Mia , berdiri bersebelahan dengan azra .
Setengah jam berlalu , siaplah makeup azra . Tampak cantik sangat dipantulan cermin . Tak perlu make-up beria ! Cukup macam nie sudahlah .
" puan nampak cantik sangat ! Kalau tuan taehyung tengok mesti dia akan teruja dan suka , bukan ? " Mia menyimpan semula barang tadi . Azra tersenyum tipis .
" um , Mia . Puan azra nie pun sama je nasib macam kita ! Tapi dia kira untung sebab dengan tuan taehyung . " balas aisha sayu , azra mengecilkan matanya .
YOU ARE READING
【ɢᴜᴄᴄɪ : ᴋɪᴍ ᴛᴀᴇʜYᴜɴɢ】
Fanfiction『 ARIANA AZRA 』 membunuh ? Slave ? Perkara biasa bagi dirinya . Diakan mafia ! ______ ❝ i guess i will make you scream my name babywife ❞ ❝ youre mine and only mine !❞ .. ❝ hidup aku musnah semua disebabkan kau , kim taehyung. ❞ Status : slow-upda...