Vierzehnte

17 5 0
                                    

D: Anonim bak beni anlamalısın. O psikolojim bozuk yıllarda kaybettim kendimi. Şimdi benden gerçek yada iyi bir insanı beklemen saçmalık olmaz mı?

D:Yavaş yavaş her şeyden soyutlayacağım kendimi önce o işe yaramaz arkadaşlarımdan kurulacağım önce sonra o kızları siktir edicem.

D: Hayatımı düzene sokmaya çalışacağım söz veriyorum sana.

(08.15)

D: Yazmayacak mısın bana sana vazgeçersin demiştim

(17.34)

A:Neden böyle düşünüyorsun seni bırakmam dedim. Vazgeçmiyorum ki sadece dün sinir olduğum için girmedim bu kadar.
Şuan biraz işim var yazacağım sana

D: bende tek sinemaya gidiyorum film başlayacak şimdi. Yazarım bende.

Mesajı okur okumaz arkamı önümü kontrol ettim. Benim sevdiğim filmi oda seviyordu. Birlikte ilk filmimiz olacak.

Didem döndü fısıldayarak
"Birine mi baktın" dedi

"Yo hayır ya tanıdık var mı diye baktım" dedim ve film başladı.

Çok komik yerleri vardı. Baya güldüm. Didem arada lavobaya gitmiş benimde bacaklarım uyuşmuştu bir kalkayım dedim.

Pat biri vurdu yeri boyladık.

"Önüne baksana ya kocaman kızı görmüyor musun* diye cırladım.

" Kocaman kız mı sen mi güldüm gerçekten" dedi ve yürüdü salak sarışın.

"Özür dileseydin bari salak sarışın" diye bağırdım.

"He he" diyerek çıktı. Yerdeydim hala.

Didemle aynı anda dorukta yanımdaydı. Biri bir kolumdan diğeri diğer kolumdan kaldırdı.

"Kızım seninle bir kere düzgün karşılaşalım. Ya kendine zararsız yada bana."

"Çok haklısın gerçekten ben Asya "diyerek elimi uzattım.

" Bende doruk memnun oldum demek isterdim ama pek olamıyorum. Karşılaştığımız durumlardan" diyerek güldü.

Bende güldüm ve teşekkür edip oturdum. Filmimi izlemeye devam ettim.

Didem olayı anlamadı "ne karşılaşması ya" diye fısıldadı.

"Ya sen benimle gelmezsen her yere Didem Hanım böyle her şeyi kaçırırsın. Filmi izle filmi."

Film bitince mutluydum çünkü komedi türünü bilim kurguyla uyarlanması çok iyiydi.

Film çıkışı acıktığımı farkettim sürüklemeye başladım Didemi.

Yemeğe hayır diyen kimseyi görmemişimdir.

Canım burger istemiştiii ve hemen aldık yemeğe koyulduk. Doruğu çıkışta görmemiştim. Telefonuma mesaj geldi. Baktım.

D: İşin bitti mi?

A: Bitti bitti. Sen benimle konuşmak mı istedin. He özledin mi beni

D: Hehe kesin özledim benimki bitmişti seninde bitti mi diye sorduk Allah Allah.

A: Aman be bir kere de yalan söyle. Yemek yiyordum hevesim kaçtı. Hıh

Gerçekten de öyleydi. İştahım kaçtı. Salak doruk. Didem "kime yazıyorsun kızım sevgili yaptın da haberim mi yok?" dedi.

"Didem ben kim sevgililik kim ikimiz çok ayrı kelimeleriz bir arada kullanmak için ayrıyız yani. "

"Hadi yiyelim de eve gidelim size gidelim mi Asya. Takılırız biraz tüm gün beraber oluruz. "

*Olurr alemlere akarız". Dedim ve gülmeye başladık.

Eve geldiğimizde annem eski fotoğrafları çıkarmış onlara bakıyor. Ben lise yılları hariç hiçbirşey hatırlamıyorum. Annem falan normal diyor ama bilmiyorum.

Yanına oturdum ve bende bakmaya başladım.

"Anne tipime bak ne tombulmuşum."

"Ya Asya seni böyle hayal edemiyorum." Diyerek güldü.

"Anne bu kim" dedim.

Yanımda kumral bir çocuk vardı zayıf birşey ben ise yanında şişko kısa birşeyim.

"Hatırlamıyor musun Asya o senin en yakın arkadaşındı. Bizde ailesiyle arkadaştık. Çok tatlıydınız ikiniz"

(Fotoğrafı böyle hayal edebilirsiniz)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Fotoğrafı böyle hayal edebilirsiniz)

"Hep birlikteydiniz." diyerek ekledi

Kimdi ki bu ve ben neden hatırlamıyorum.

Asla Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin