Sellam!
Naber?
Yeni bir kurgu ile karşınızdayım umarım beğenirsiniz.
Bu aralar dinlemeyi en çok sevdiğiniz şarkı nedir ?
Oy ve yorumu unutmayalım.
İyi okumalar!
İzel Hera'dan
"İzel,bana elbise dikecek misin? Ona göre kıyafet bakacağım." Gözlerimi devirdim.
"Tabii ki dikeceğim şapşal. Ne zamana?"
"Baloya bir ay kaldı."
"Peki,aklınızda herhangi bir model var mı Balın Hanım?"
"İki gün içinde size aklımdaki kıyafeti söylerim İzel Hanım." Gülüştük.
Ben İzel Hera Çağlar. Yirmi iki yaşında pek büyük olmayan ama tatlı bir butiğe sahip stilistim.
Üniversitede moda okudum ve kıyafet tasarlayıp dikiyorum.Çarşamba,cuma ve cumartesi geceleri bar-kafe tarzı bir yerde şarkı söylüyorum. Ayrıca ikizim var.
Mira Balın Çağlar. Kendisi tıp okuyor ve bir ay sonra mezun olacak.
Evet,ikiz olarak çok farklı karakterlerdeyiz.
Ben sanatsal bir kişiliğim.Balın mantıklı.Sanırım bu yüzden birbirimizi tamamlıyoruz.
İzmir'de ikimiz beraber iki oda bir salonluk şirin bir dairede yaşıyoruz. Ailemiz sağ olsun bu evi bize almıştı ve kira ile uğraşmıyorduk.
Ben evin maddi kısmıyla ilgilenirken ev işleri Balın'dan sorulurdu.
"Bugün butiği geç açacaksın galiba?"
"Pazar günü açmamam gerekir ama sizin kampüsten kıyafet isteyen biri gelir belki. Ben çıkıyorum Mira'cığım. Öpüldün." Kahvaltı masasından kalkıp siyah taytım ile üzerime uzun ve bol bir sweat geçirdim.
Mayıs ayının sonlarındaydık ama bende kansızlık sorunu vardı.
Hala üşüyordum. Bu haziran ayının ortasına kadar devam edecekti.
Evimden on beş dakika uzaklıktaki butiğime yürüyerek vardım. Kilidini açıp kıyafetleri düzenledim.
Buradaki kıyafetlerin hepsinin çizimi bana aitti. Çizimi bittikten sonra bir tane örneği kendim dikiyor,çok bilinmeyen bir giyim fabrikası ise benim için çoğaltıyordu.
Yaşadağım semtte bilinen bir markaydım. Çünkü özgündüm.Defile yapmak istiyordum. Hedefim buydu ama şu an sadece çiziyordum.
Kıyafetleri düzeltip arka tarafa geçtim. Dükkan büyük olmasa da arka tarafında olan mini dairesi benim için büyük bir avantajdı.Balın'ın mezuniyeti için kıyafet düşünmeye başladım.
Altı yılın sonunda balosunda mükemmel bir elbiseyi hak etmişti bence.
"Merhaba?" Önümdeki bilgisayarda kamera kayıtları vardı. Böylece çizim yaparken ön tarafı görebiliyordum.
Bir müşteri gelmişti. Odadan çıkıp ön tarafa geçtim.
"Merhaba,nasıl yardımcı olabilirim?" Kız gülümsedi.
"Benim mezuniyet balom var bir ay sonra. Kıyafet istiyorum. Buranın özgünlüğünü bildiğim için kimseyle pişti olmamak adına geldim." Güldüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İki Aşk Hikayesi -Tamamlandı-
Short Storyg×g değildir:) "Sana bir teşekkür hediyesi vermek istiyorum." "Hayır hiç gerek yok." Güldüm. "Seveceğine eminim." "Tamam nedir?" Tekrar gülüp gözlerine baktım. Galiba seviyordum. Hızlanan kalbime bakılırsa baya seviyordum. Hiç kimseye güvenmeyen b...