Merhaba ! Ben Ateş
20 kasım çarşamba akşamı Alsancak sahilin de hafif tatlı rüzgarlar eserken elim de telefon ile hep bir kişinin fotoğrafını tekrar tekrar açıp bakıyordum ve ne zamandır yazmak istiyordum -ama çok utangaç olduğum için çekiniyordum- ama aklımda bir şey çok netti benim bu kız ile tanışmam gerekiyor çünkü ilk defa böyle duygular hissediyordum her fotoğrafına baktığım da içim de kelebekler uçuşuyordu ama ilk adımı da atamayacağım biliyordum çünkü çok utanıyordum utandığım için de vazgeçme durumuna kadar gelmiştim Alsancak izbana doğru giderken Batuhan diye bir arkadaşım hadi fotoğraf çekilelim diye diye başımın etini yiyordu ben de dayanamayıp hadi çekilelim madem dedim ve yüzüm asık bir şekil de poz verdiğim resmî Snapchat de puan yaptığı kişilere atmış ve attıktan 5 dakika sonra biri "yanındaki kıvırcık tatlıymış" diye mesaj atmış Batuhan arkadaşım da o kişiye İnstagram adresimi vermiş o kişi ben bu çocuk ile zaten takipleşiyormuşum yazmıştı bunu yazması beni çok meraklandırmıştı ama internet paketim olmadığı için bakamamıştım en hızlı bir şekil de eve gitmek için elimden gelen her şeyi yapmıştım ve eve vardığım da o kişinin fotoğrafına her vaktim de baktığım Ayşe olduğunu öğrendim o kadar çok mutlu olmuştum ki heyecandan dona kalmıştım sanki rüya da gibiydim ama bu sefer yazacaktım utangaçlığımı geçip selam yazdım maalesef ki insanlar ile çok fazla konuşmadığım için nasıl sohbet açacağımı bilmiyordum 20 dakika konuştuktan sonra ben tıkandım ve yazamadım yine en başa dönmüştüm 3 gün yazmayıp resimlerine bakmaya devam ediyordum tekrardan ne yapabilirim diye düşünürken snapchet den ekleyip göndermeli snapler atmak gelmişti aklıma o kadar masum sevmiştim ki takipleşmek için bile izin istemiştim Ayşe de olur demişti ve o günden sonra birbirimize göndermeli snapler atmaya başladık ama ikimizin de bundan haberi yoktu 2 3 gün böyle devam ettikten sonra Ayşe dudaklarım çok küçük diye snap atmıştı ve bende bunu sohbete çevirmek için ruj sürüp fotoğraf atmıştım benim dudaklarım daha güzel diye o gün sohbet sohbeti açmıştı 6 saat boyunca konuşmuştuk ve benim rujlu fotoğrafımı telefonuna Wallpaper yapmıştı bende bunu fırsat olarak bilip bende onun fotoğrafını Wallpaper yapmıştım o gün akşamı biz flört olmuştuk ve ben hâlâ bu duruma inanamıyordum sanki hayat bana ilk defa gülmüştü ...