İskandinavlar ve Keltlerdeki bir diğer lider, Cernunnos. Cernunnos, Odin ile özdeşleştirilen ve Cernunnos olarak bilinen Keltlerin bereket ve tarım tanrısı Cernunnos, "Boynuzlu Tanrı" olarak bilinmektedir. "Hurne The Hunter" (Boynuzlu Avcı), "Green Man" (Yeşil Adam) gibi isimlerle de bilinmektedir.
Üstteki resimde Cernunnos'un boynuzları arasında yıldızı görebilirsiniz. Yine resmin doğusunda ve batısında hayat ağacı olarak simgelenmiş bir figür bulunmaktadır.
Cern, "boynuz" demektir. Zülkarneyn'in "karn"ı ile aynı anlama gelmektedir. İskandinav ülkelerinde birçok yere "Karn" ismi verilmiştir. Bu bölgelerin birçoğu, adını CERN-UN-NOS'tan almıştır.
Cernunnos, bereket dağıtan, doğa ve tarım tanrısı olarak bilinmektedir. Doğaya bereket ve yeşillik getirmesi, "Green Man" (Yeşil Adam) lakabını almasına sebep olmuştur. (Bu arada el hıdr-hızır da yeşil adam demektir.) Hayvanlar ile doğada iç içe yaşamış, etrafına bereket saçmıştır. Elinde bereket saçan torbası, onun Noel Baba ile eş tutulmasına sebeptir.
Kimi metinler, Cernunnos ile Odin'in aynı liderler olabileceği görüşünü savunurlar. Çünkü Odin de aynı sembollerle anlatılır ve o da Thule tanrısıdır.
Cernunnos'u betimleyen sembole baktığımızda boynuzların arasında batan yıldız sembolünü görmekteyiz. İskandinav mitoslarının Tyla ile bağını ve mitoslarda yer alan Cernunnos'u betimleyen boynuzun içinde batan yıldız sembolü ile karşımıza çıkmaktadır. Böylelikle Quetzalcoatl ile Tula (Thule) ilişkisi, İskandinav mitolojisinde Ultima Thule-Odim bağı olarak karşımıza çıkmaktadır. Nitekim Hitler'in Thule'sinde Odin figürlerini SS subaylarının üniformalarında kullanıldığını görüyoruz.
Evet. CERN ile KARN, aynı anlama gelmektedir. Atlas deneyinin yapıldığı CERN Consil Europeen pour la Recherche Nucleira'nın (Avrupa Nükleer Araştırma Konseyi) baş harflerinden oluşsa bile bu baş harflerin kasıtlı bulunarak verildiği âşikârdırç Zülkarneyn'in yaptığı kara delik, CERN'de yapılmaktadır.
Zül, malik ve sahip anlamına gelir. Karn, zaman, boynuz ve nesil manalarına gelmektedir. Eyn ise bunun tesniyesidir. Zülkarneyn'in gerçek manası, İki zaman ya da iki nesil sahibi demektir. Zaten ismi bir lakaptır. Zamanda yaptığı yolculuktan dolayı bu lakabı almış olabileceğine inanılmaktadır. Yani iki zaman sahibi.
Gelecekten geçmişe yapmış olduğu yolculuklar, güneşin doğduğu yere, battığı yere ve sed inşasına kadar uzanır. Bu durumda akıllarımızda oluşacak sorular şunlardır:
1. Geçmişte yapılan karadelik sayesinde Yecüc ve Mecüc, geleceğe mi ötelenmiştir?
2. Kurân, gelecekte yapılacak olan deneyi bunun sonucunda dünyayı istiladan kurtaracak sistemi mi anlatıyor?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Araştırma ve Makaleler 1
Não FicçãoLütfen Dikkat! Araştırma ve Makeleleri okumadan önce iyice düşünün. Sizi önceden uyarıyor ve dünya görüşünüzün temelli değişeceğini söylüyorum. Aynı konuda okuyacağınız diğer eserler size yavan gelecek ve sadece onun tiryakisi olacaksınız. Çünkü bu...