Nyújtózkodni akartam de valamiben megakadt a kezem pontosabban valakiben... Jasonban... Jason Brownban a fiúk csapata vezérébe!! Ahogy ránéztem elcsodálkoztam rajta... Annyira édesen aludt sosem láttam még ilyen nyugodtnak mint most.
-Jó reggelt-kellt fel és elmosolyodott. Ahww az a mosoly! ÚRISTEN MITCSINÁLOK ÉN VAGYOK A VEZÉR NEM CSINÁLHATOK ILYET!!
-Jó reggelt...Vagy inkább jó utat?-kérdeztem és elkezdtem összeszedni a cuccait.
-Naa...Mi a baj baba? Mond hogy nem volt jó az este.
-Te engem ne babázzál oké?! Lehet haza fele menni!! Kettő külön maffia vezérek vagyunk nem csinálhatjuk ezt!!-Ordibáltam vele már nem érdekelt hogy a lányok meghallják, mindenki hibázhat.
-Oké oké. Nyugi haza megyek. De azért ami az este történt bekell fejeznünk.-Mondta az ajtóban és megvillantotta a perverz mosolyát. Undorító. Rácsaptam az ajtót és a hátamat neki döntöttem.
-Molly! Mit keresett ő itt?!-Jöttek le a lányok.
-Gyertek üljünk le és elmesélem.-Leültünk a kanapéra és belekezdtem.-Szóval ő is ott volt a buliban. Én úgy berugtam hogy azt sem tudtam hogy kivagyok. Valamikor haza jöttünk és elkezdtük falni egymást ajkát. Elkezdtük levenni egymásról a ruhát és emlékszem hogy én akartam hogy feküdjünk le de ő azt mondta hogy én ezt nem szeretném és csak az alkohol beszél belőlem és igaza volt. Szóval a végén nem feküdtünk le csak csókolóztunk.-Daráltam le az egészet és már elkezdtem sírni hogy miért tettem ezt és miért nem figyeltem?!
-Semmi baj. Mindenki hibázik.-mondta Melissa és megölelt.
-Szerintem sem baj. Hiszem részeg voltál azt sem tudtad fiú vagy lány vagy.-fogta meg a kezem bíztatóan Michelle.
-Még hogy nem baj?! Majdnem lefeküdtél az elenfelünkel!!-akadt ki Lauren.
-igen tudom és sajnálom nem tudtam mitcsinálok de nem történt meg.-itt már szó szerint zokogtam. Nem érdekelt Lauren válasza felszaladtam a szobámba és eldőltem az ágyamon. A mellettem lévő párnán megéreztem Jason illatát. Hogy lehet ilyen jó illata?! Na ezt már nem Molly. Ezt most hagyd abba! Bele merültem a zene világába de meghallottam hogy valaki kopog.
-Gyere!-vettem le a hangerőt. Lauren jött be könnyes szemel.
-Sajnálom hogy így letámadtalak. Mindenki hibázik valamit valaki kisebbet valaki nagyobbat. Nem csináltál semmit mert ha nem lettél volna részeg nem teszed meg.-Ennél a résznél elvigyorodtam.-Mond hogy nem tennéd meg józanon?!-Kérdezte.
-Nyugi nem tenném meg. Egyébként nagyon aranyos volt ez tőled. Gyere ide.-Oda jött hozzám és megöleltük egymást.-Mit csinálunk ma?-Kérdeztem.
-Fú nem tudom...Megvan! Menjünk el motorozni meg a lőtérre is kimehetnénk olyan regén voltunk.
-Ú ez nagyon jó ötlet! Gyere szóljunk a lányoknak.-Lementünk a nappaliba mivel ott voltak Melissáék.
-Lányok! Ma megyünk a lőtérre és motorozni! Szóval a fegyver szoba sok idő után újra kinyitja kapuit. Mármint az ajtóját.-Nevettünk fel.
-Dejó! Akkor menjünk készülni.-Indult el mindenki a szobájába.
Mollyi ruhája:Laurené:
Melissáé:
és Michellé:
Mindenkinek öntöttünk inni és kiválasztott mindeki magának egy fegyvert. Elindultunk a motorjainkal kb 10 perc múlva meg is érkezdtünk a lőtérre. Olyan fél óra után elindultunk csak úgy motorozni. Bementünk a mekibe is mert megéheztünk. A lányok nem látták amit én láttam...
BINABASA MO ANG
Maffia Szerelmesei
AdventureMolly egy maffia vezér imád motorozni és lő térre járni a csapatával. Egy nap elmennek egy koncertre ahol ott van a fiúkból álló maffia csapat amiről ők nem tudnak. Másnap Molly a saját ágyában kel de nem egyedül hanem egy fiúval. -Hát tudod...-Kezd...