14

2.3K 175 13
                                    

"Další" Jimin s tím slovem neměl nejlepší zkušenosti. Ale tentokrát nestál vystrašený v zdánlivě nekonečné řadě spolu se spoustou dalších omeg zadržující slzy.

Seděl v příjemné čekárně s meruňkovými stěnami na pohodlném křesílku potaženém bílou koženkou. A navíc vedle něj seděl ten nejmilejší alfa, kterého kdy viděl.

Yoongi byl oblečený v černém, přiléhavém obleku šitém na míru, který dokonale obtahoval jeho skvělou, štíhlou postavu.

Jimin si vedle něj v na jeho tělo příliš velikém, bílém triku a černých džínách, které musely být stažené koženým páskem se zlatou sponou, aby z něj nespadly a nohavicemi natřikrát ohrnutými, jako nevkusný výrůstek ulice. Přestože nepochyboval, že i toto oblečení muselo být dražší, než si dokázal představit.

"Nemusíš se bát, pan Wong je beta, k tomu můj dobrý přítel, dostaneš tu nejlepší péči" alfa majetnicky objal omegu kolem ramen, přestože v čekárně nesedělo moc lidí a alfa tu byla krom Yoongiho jen jedna.

Jenže po té, co s Jiminem šel těch pár metrů z parkoviště do budovy, kde měl doktor Wang ordinaci, nechtěl nikoho nechat se k černovláskovi jen přiblížit.

Byli na poměrně frekventované ulici a bylo jasné, že cestou potkají spoustu lidí. Jenže Yoongi si neuvědomil jednu podstatnou informaci. Ne každá alfa byla zvyklá na pach neoznačené omegy.

Pohledy, co se na ně upřely hned po otevření dveří auta, vyděsily nejen Jimina. Jenže ten spoléhal na to, že alfa po jeho boku ví přesně co dělá a ví jak ho ochránit.

Jenže tu jistotu ztratil, když byl násilím vytržen z jeho místa vedle Yoongiho. "Yoongi!" vykřikl vystrašený omega, když se u jeho krku ocitly zuby cizí alfy.

Jmenovaný si droboučké tělíčko rychle přitáhl ke své hrudi a na drzou alfu zhluboka a hlasitě zavrčel. Ten komu ale skutečně nadával byl on sám.

Netušil, jak jen mohl být tak hloupý a zapomínat na tak podstatné informace. Většina alf se s neoznačenými omega i setkávala jen na aukcích, před kterými dostaly drogy na utlumení jejich hormonů.

Naštěstí si ostatní alfy uvědomovali, že Jimin si rozhodně jen tak sám nevyrazil na procházku a z Yoongiho přímo sálala autorita, takže raději vyklidili pole.

"Další" Yoongi chytil Jimina kolem pasu, jemně ho vytáhl na nohy a vedl ho do dveří, ve kterých na ně čekal postarší, mile vypadající doktor.

Krátké, šedé vlasy měl sčesané tak, aby mu nepadaly do milých očí. Na zlomeném nose, pod kterým se mu formoval lehký úsměv.

Přes jeho tělo měl přehozený klasický, bílý doktorský plášť a kolem krku stetoskop. Celkově na Jimina nepůsobil vůbec špatně.

"Pane Mine" lehce se poklonil alfě, když kolem něj procházeli a usmál se na Jimina způsobem, kterým se každý usměje na roztomilé štěňátko.

"Doktore Wangu" pozdravil i Yoongi "Potřeboval bych, aby jste se prohlédl tady Jimina a předepsal mu nějaké léky. Vím, že nejsme objednání, ale spěchá to" alfa něžně pohladil omegu po tváři.

Yoongi zašátral ve všitých kapsách svého obleku a vytáhl bílý, složený papír. "Jiminova zdravotní karta" vysvětlil, když papír předal doktorovi.

Ten jen chápavě přikývl, posunul si brýle na nose a začetl se do řádků, kterým by neučený rozuměl jen stěží. Jen co však přečetl úvodní řádky, téměř vystrašeně se podíval na Yoongiho, jako by se ujišťoval, že je to pravda.

"Jde nám o čas, doktore" povzdechl si alfa a víc na sebe natiskl trochu rozklepaného omegu, který se k němu vděčně přivinul.

Jimin nechápal, proč je na něj Yoongi tak hodný. I kdyby mu ho bylo líto, tak takto se přeci nemohla alfa k omeze chovat. I když z čeho on mohl soudit, když alfy, které potkával byli tak násilné.

Muž v plášti tedy jen přikývl a chytil Jiminovu drobnou ruku a pomalu, jakoby se bál, aby mu to alfa vůbec dovolil, ho odtáhl od Yoongiho.

"Podle papírů jsi byl u doktora naposledy před několika měsíci, což je s tvým stavem naprosto nerozumné, takže udělám základní prohlídku" vysvětlil omeze, aby se na to psychicky připravil bylo-li by to třeba.

"Tak dobře, sundej si tričko" řekl muž v bílém klidným hlasem. Jenže alfa okamžitě chytil Jimina za límec, stáhl ho z doktorovi dosahu a zavrčel.

"Pane Mine, potřebuji si poslechnout tep a dech. Je to normální postup" muž znovu natáhl k omeze ruku, ale tentokrát se neodvážil na něj bez dovolení alfy sáhnout.

"Já... Pardon" Yoongi dal omeze pusu do vlasů a 'vrátil' Jimina zpět doktorovi. Malý černovlásek se sebou nechával manipulovat jako zvířátko u veterináře.

Přetáhl si velké triko přes hlavu a odhalil tak své hubené tělo s pár jizvami po trestech. V alfě při tom pohledu vřela krev. Jak mu mohl někdo takto ublížit.

Omega se zachvěl, když na své hrudi ucítil chladnou destičku stetoskopu. "Zhluboka dýchej" pokyn okamžitě splnil.

Byl neuvěřitelně nervózní, přestože věděl, že na jeho stavu nic nemění, i kdyby ho Yoongi vzal k těm nejlepším doktorům na světě.

"Lehni si tady , ano? Musím ti odebrat krev" doktor ukázal na lehátko a jemně k němu Jimina popostrčil.

Ten již samozřejmě odběry krve podstupoval, jen u toho byl většinou v polovičním bezvědomí a rozhodně na něj nikdo nepoužil čistou jehlu, kterou teď muž vybaloval z plastového obalu.

Omega si tedy poslušně lehl na lůžko a čekal, co se s ním rozhodnou udělat. Doktor mu kolem ruky obmotal škrtidlo a nahmatal žílu.

"Nemusíš se bát, neudělám ti ani modřinu" beta se povzbudivě usmál a zapíchl jehlu do loketní jamky. Jimin zatnul dlaň v pěst a přivrel oči, ale bylo vidět, že doktor s injekcemi opravdu umí a bylo to cítit, jakoby se píchl o jehlu.

"Dobře, to je zatím vše" zalepil omeze ránu po vpichu a projistotu mu jeho hubenou ručku ještě obvázal bílím obinadlem, jak jinak než čistým a novým.

"Normálně bych měl rozbor krve hotový až za dva týdny... Ale chápu, že to opravdu chvátá, takže si počkejte v čekárně" doktor kývl na Yoongiho, který pomohl Jiminovi se opět nasoukat do bílého trika.

Omega se snažil neposlouchat. Každé slovo mu jen připomínalo, jak málo času mu zbývá. Počítal nanejvýš měsíc. Třicet proradých dnů. Málo na to si zbytek života náležitě užít a moc na to jen tak čekat na smrt.

Po dlooooooouhé době jsem zpět

Aaaa.... Došly mi slova....

Nemám tušení, co bych vám k tomu mohla napsat a přijde mi hloupé pořád jen opakovat "Snad se vám kapitola líbila"

No takže zas někdy

BloodyPrincess

Heart Boom/Yoonmin A/B/OKde žijí příběhy. Začni objevovat