NA EUN'UN ANLATIMINDAN
Sabah kalktığımda kendimi her zamanki gibi yerde buldum.OFF bu yatış şeklim nasıl hiç bir kız gibi yatamıyorum.Neyse bugün ilk iş günümdü çok mutluydum neyse hazırlanayım geç kalmak istemem.
Geç kalıcam koş Naeun koş.Ahh kafam bu ne sert bir omuz böyle"Yahh biraz dikkat etsene"diye bağırdım. Kafamı kaldırdım ve adamın üstüne dökülen kahveye baktım" asıl siz özür dileyin işime geç kaldım"dedi bu nasıl bir biyolojik insan"özür dilerim bayım ama bende işime geç kalıyorum"diye bağırdım
hemen ordan bi taksiye atlayarak yeni iş yerime gittim.Yapacağım iş bi tasarımcılıktı.
SMTOWN da ünlülerin kostümlerini düzenliyecektim
Bu işi küçüklüğümden beri hayal ediyodum zaten bu işide çocukluk arkadaşım kai önerdi.
Bende hiç düşünmeden evet dedim.İş yerine girdikten sonra hemen müdürün odasına yöneldim.İşte o an geldi çattı.Kalbim güm güm atîyodu.Müdür kapısının önüne geldim ve derin nefes alarak kapîyı çalîp içeri girdim.İçeri girdimdiğimde çok şaşkınlık içindeydim.
"M-merhaba ben yeni çalışan Son Na eun" adam kafasını kaldırdı ve bana şaşkımlık içerisinde baktı"sen!?"dedi ve içimden dua etsin müdürdü yoksa ona tekme tokat dalacağım."evet ben"dedim kendimi göstererek ama bana bakmıyordu bile uyuz adam."evet kahve olayını ve çarpışma olayını affediyorum özür dilemesen de şimdi exo grubun'un kostümlerini tasarlayacksın sadece 1 haftan var" ne 12 kişiye 1 hafta mı!? neyse sen buraya girdiğine dua et ve Kai de o gruptan en azından arkadaşınlasın.
Ben hiç birşey demeden çıktım ve hemen Kai'nin yanına gittim.Yaşadığım olayı anlattım.Kai hemen gülmeye başladı ve bana şöyle dedi"Sen,Taemin'in öyle olduğuna bakma."Onun ismi Taemin mi!?" diye bağırdım.Kai bana şaşkınlık içinde baktı ve Kai"Noldu ne var ki bunda bu kadar heyecanlanacak" dedi ben de ona döndüm"tanıdık geldi biraz" dedim sonra"neyse hadi diğer üyeleride görelim"dedim Kai beni çalışma odalarına götürdü içeride 11 kişi vardı ahh çok fazla neyse ben işe başlayayım artık biyolojik müdür bana 1 hafta verdi.Ben ne yapacağım neyse bir gup üyelerini tanıyalım.
Herkes bana dik dik bakıyordu ahh burda lider Suho vardı ona hastayım nasıl bir lider o neyse ciddi ol Na eun....
"Merhaba biz exo bizi tanıyosundur herhalde"dedi suho bende hayır anlamında başımı salladım"sadece kai"dedim seni de taıyorum Suho deseydim rezil olurdum o ayrı üyeler bana şaşkın şaşkın bakıyorlardı ben daha ne yapabilirim sizi tanımıyosam Kai güldü"Na eun ve ben çocukluktan beri arkadaşız o öyle bizim gibi ünlüleri sevmez yani aramızdan en çok beni seviyor" yoo ben Suho'yu seviyorum o daha tatlı ama Kai de çocukluk arkadaşım.
"tamam o zaman ben Exo'nun lideri Suho"dedi tebessüm ederek
"ben chanyeol"
"Baekhyun"resmen gülüşü kare şeklinde
"Luhan ve bir erkeğim"hahha aynı kıza benziyordu ama tatlıydı
"Tao"
"D.o"kalp şeklinde gülüyor inanamıyorum!!
"chen"
"sehun"
"Xiumin"
"Lay"dedi ve güldü resmen gamzesi belediye kanalizasyonu gibi derindi
"kris"dedi ıyhh egoist gibi birşey bu.
"ehh artık bende Kai"dedi ve gülmeye başladı.
bende tebessüm ettim"bende Naeun"dedim hepsi bana bakıyordu adını chanyeol olarak bildiğim çocuk"Baekhyun bizim tasarımcılarımız bu kadar güzel miydi?"deyince baya utanmıştım"sanmıyorum"dedi Baekhyun da "Yaah utandırmayın arkadaşımı"dedi Kai ve beni arkasına aldı
Ohh çok yoruldum kafamda 6 kişiye yapacağım kostümler hazırdı.Kai de bana yardım edecekti bu konuda."Kai"dedim utangaç bir sesle"Efendim"dedi arkasını hızla dòndü kai'nin bu huyu harikaydı hemen ciddi olurdu ama gerçek hayatta salağın tekiydi"sen beni ezik gibi mi görüyosun"dedim anlamamış bir biçimde baktı"N-nasıl?"dedi."yani artık çok fazla ünlüsün ve be-"
"Na eun saçmalama ben seni küçük gòremem ister dünyanın en ünlü insanî olıyım ama senin kalbin ve görünüşün beni geçer"dedi sözümü keserek utandım bayaa ve bir tane daha sıcaklık ne Kai bana sarılıyor muydu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUZEY YILDIZIM
General FictionGözlerime baktığına senin gözlerindeki parıldayan yıldızı görebiliyorum ama sen beni neden sevmemekte kararlısın?