Tüm şehit ailelerinin başı sağolsun.. 🙏🖤
İyi Okumalar..
Unutulacak Dünler
Yaşanılacak Günler
Var.
Öyle günler var.
İnan.
Yalanmış,
ziyanmış
Hayat..
deyip Gitme.-35-
"Günaydın.." dedi Azer, Karaca gözlerini açmaya başlarken. Kolunu yatağın üstüne yaslayıp oturarak yaklaşık bir saattir Karaca'yı izliyordu.
"Günaydın.." dedi Karaca'da gülümseyerek. Gözlerini yavaşça ovarak Azer'e döndü. Bir iki dakika baktıktan sonra kollarını sardığı anda Azer'i yanına çekip başını göğsüne koyarak uyumaya devam etti.
"Senin için pek günaydın değil bakıyorum da gülüm.." Azer bunu söylerken Karaca'nın saçlarıyla oynayıp aynı zamanda öpücük konduruyordu başına.
"Gitmek zorunda olduğumu unuttun sanırım." Dedi huzursuzca Karaca.
"Zorunda değilsin. Zaten ben seni dün geceden sonra nasıl bırakacağımı düşünüyorum bir saattir." Dedi Azer derin nefes alarak.
"Yüzleşmem gerek bizimkilerle. Kaçmak için bir yolum kalmadı artık." Karaca bunu söyledikten sonra derin bir nefes aldı.
▪▪▪
Yılmaz ne zaman uyuduğunu bilmeden kalktığı uykusundan daha yeni yeni kendine gelerek, yaktığı şöminenin ateşini izlemeye koyulmuştu.
Azer ve Karaca yalnız kalsın diye eski eve getirmişti Duygu'yu. Daha doğrusu konuşmak istemişti ama mümkün olmamıştı.
Sıkıntı ile oflayarak ayağa kalkmış evin içinde aklındaki sorularla dönüp durmaya başladı Yılmaz. Dün Duygu'nun yanında gördüğü adam moralini tamamen yerle bir etmiş, Duygu'nun sevdiğim var konuşmasını kendisinden uzak dursun diye söyledi diyerek kendi kendini avuturken gerçek olduğu acı olarak vurmuştu yüzüne.
Daha fazla kendini tutamayarak yukarıya çıkıp durdu bir süre. Kapıyı açacak iken duyduğu konuşma sesiyle durdu.
Duygu uykusundan mesaj sesi ile uyanmış ekranda okuduğu yazılara cevap vermeden kapamıştı telefonu ama tekrardan çalarak kendisini rahatsız edince açtı.
"Ne var? Ne! Ne ?! Gittin diye sevindim kurtuldum dedim döndün yine ne ?!"
"Geliyorum seni almaya konuşacağız." Dedi Mete arabayı sürerken bir yandan.
"Gelme! Biz Karaca ile döneceğiz sonuçta istemiyoruz."
"Tamam işte onuda alır döneriz. Hem o herifler size ne yaptı da bu hâle geldiniz bilmiyorum ama kendinize gelin artık. Siz Çukur'un kızlarısınız unutmayın."
"Çukur'un kadınlarıyız! Ve unutmuyoruz.. Gelmiyoruzda."
"Sen reşit olalı kaç ay oldu ? Kadın olan Karaca sen kızsın daha." Dedi alayla Mete.
"Sabah sabah ya! Hele bir gel seni parçalarım! Duydun mu?! Gelmeyeceğiz şimdi !" Dedi Duygu tüm siniriyle.
"Sen bana kıyamazsın. Boşuna konuşup nefesini tüketme güzelim." Dedi Mete gülerek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Aşk Masalı "Azer&Karaca"
FanfictionÇukur dizisinde, Azer & Karaca aşkına ithafen yazılacak hayali sahneler ve bölümlerde yayımlanan sahnelerin kendi hayal gücüm ile desteklenerek yazılacak kısa hayran kurgu hikayedir. Destekleyenlere teşekkürler ve şimdiden iyi okumalar dilerim.. ins...