─────────· · ✦ • • ─────────
" morning sweatheart ! " suara itu membuatkan bulu roma azra naik . Dia hanya membelakangi taehyung .
Air matanya mengalir sedikit , demi sedkikit .
Taehyung bangun lalu mengambil tuala dan lilitkan dipinggangnya . Sebelum dia masuk ke dalam bilik air dia cium dahi azra dan beredar .
Azra pandang kebelakang sekilas . Kelibat taehyung takde , azra menghela nafas lega . Mukanya sembab akibat menangis satu hari .
Azra teringat badannya jadi mangsa kepada taehyung , lelaki tidak berhati perut !
Flashback
"Our first night , sweatheart . "
Ayat itu membuatkan seluruh tubuh azra terketar-ketar . Taehyung pula semakin lama semakin dekat dengannya .
Mata azra dipejam kuat , tangannya pula cuba sedaya upaya menolak badan sasa taehyung , tapi apakan daya . Kudrat seorang wanita .
" saya tak bersedia lagi , tolonglah jangan buat macam nie . " pinta azra . Taehyung buat tak endah lalu menjalankan 'aktiviti' nya .
" dah lama aku tunggu waktu nie , kau fikir aku akan lepaskan kau ke ? No way baby . "
" lepaslah , taehyung ! " azra tolak badan taehyung dengan sekuat hati . Muka taehyung mula berang . Dia ambil tali lalu ikat kedua belah tangan azra dikatil .
Sila ikat dia balik gaiss!!
" a-apa , jangan please . "
" dah kau melawan . now , layan aku sebagai seorang suami . "
Dimalam itu suluruh tubuh azra telah jadi miliknya . Hanya tuhan sahaja yang tahu betapa sakitnya dia pada waktu itu .
End flashback
" tak payah nak nangis sangat , kau tu isteri aku suka hati aku lah nak buat apa pun ! " taehyung keluar dari bilik air dengan rambutnya yang basah .
Okay author naughty ehy hahaha
" tapi awak buat tanpa kerelaan saya ! " suara azra ditinggikan . Taehyung duduk disebelahnya lalu belai rambut azra dengan lembut .
" kau tu milik aku . Jadi , seluruh badan kau pun milik aku . " azra tepis tangannya .
" nanti turun bawah makan , aku pergi kerja dulu . Bye sweatheart . " taehyung cium dahi azra lalu pergi dari situ .
" kenapa awak kahwin dengan saya . " soalan dituju oleh azra . Taehyung buat tak tahu dan sambung perjalanannya . Azra menangis sekali lagi .
── ✧《✩》✧ ──
Taehyung jalan memasuki ruangan kerjanya. Acah macam kerja halal pulak .
" hui , pengantin baru . Macam mana malam pertama . " taehyung tersenyum sinis . Dia pegang pistol ditangannya .
" kau buat ke tae , dia budak lagi tu . Kau rosakkan masa depan dia . " seokjin berkerut dahi . Walaupun dia sama sekutu dengan taehyung , takde lah dia sanggup rosakkan masa depan orang .
" dia isteri aku suka hati akulah , dahlah jangan cerita pasal nie . Hal rumah tangga aku, aku punya hal lah ! " berangnya . Kalau taehyung mengamuk jangan ditegur .
" dah-dah , nak sangat tahu macam mana rasanya pergi cari perempuan dekat club tu . " kata yeonjun .
" taknak , diaorang semua dah takde dara , takde rasa apa . "
Hoi pervert .
── ✧《✩》✧ ──
" puan , jemputlah makan . " aisha sediakan pelbagai makanan . Orang makan seorang je .
" takpe lah , takde selera . Lagipun kenapa saya perlu makan , baik mati je . Takde lah duduk dekat neraka nie . " balas azra , dia menjeling dekat seluruh rumah tersebut .
Baginya , rumah itu takde syurga . Hanya neraka .
" jangan cakap macam tu , kitaorang faham perasaan puan azra . " aisha duduk disebelah azra . Dia rasa selesa kalau ada azra dekat rumah itu .
" um , dah lama saya nak tanya . Kenapa taehyung culik saya . Kenapa kamu semua takut dengan dia ? "
" puan tak tahu ke kerja tuan taehyung apa ? " soal aisha . Azra hanya sekadar geleng kepala .
" nampaknya , 'dia' telah menjalankan operasi merompak lalu membunuh orang awam yang berada didalam bank , xxx . Terdapat 21 mangsa jadi korbannya . Adakah diaorang semua musuh ataupun sengaja dibunuh ? Kita akan kupaskan selepas ini . "
" jangan kata tu taehyunglah . "
ToBe
Continue
Vote and comments
💜
YOU ARE READING
【ɢᴜᴄᴄɪ : ᴋɪᴍ ᴛᴀᴇʜYᴜɴɢ】
Fanfic『 ARIANA AZRA 』 membunuh ? Slave ? Perkara biasa bagi dirinya . Diakan mafia ! ______ ❝ i guess i will make you scream my name babywife ❞ ❝ youre mine and only mine !❞ .. ❝ hidup aku musnah semua disebabkan kau , kim taehyung. ❞ Status : slow-upda...