4 szó... 4 szó amit le írja a az egész életemet, angyal bőrbe bújt démon. Igen az vagyok Én. Asher Harper egy átlagosnak egyáltalán nem mondható közép sulis. Okos nooos nem igazán vagyok inkább intelligens... Nem ugyan az? Mindegy a lényeg, hogy kb 3-4-es az átlagom de az IQ az 120 nem, nem egy hülye netes tesztről szereztem az infót hanem rendes IQ tesztről és egyedül Én tudok róla, igen lefizettem az embereket, hogy kamu tesztet küldjenek úgy mindenkinek. De nem csak ez az egyetlen dolog ami engem úgymond kitűntet, rettenet két színű tudok lenni és vagyok is plusz úgy hazudok mint a vízfolyás és senki se veszi észre... Hehehe...
Épp az utcán sétáltam egy szál pulóverben és térd nadrágban. Télen. 6 fokban. Igen, 120 IQ... De Én legalább fel tudok vágni egy hagymát normális. Ja és említettem, hogy este van? Ma 9 órám volt és még szakkörön is maradnom kellett volna csak leléptem mivel az utolsó 2 órám tesi volt. Igen rettenet le vagyok izzadva és igen még mindig térd nadrág van rajtam. Olyan megfázásom lesz jövő hétre, plusz még a rendes nadrágom is felfogom venni mielőtt bemegyek majd a házba és a kabátomat is. Utálok suliba járni, tudjátok Én vagyok az a furcsa gyerek a hátsó padban aki valamiért ijesztő és inkább kerülöd ja és fel se tűnne senkinek se a hiányom... Ha már a hiányomról van szó... Hol a francba vagyok?!
Megálltam és levettem a fejemről a fülest meg a kapucni is lejött de rögtön vissza húztam. Balra majd jobbra néztem és pördültem egyet a tengelyem körül, egy sötét sikátorban vagyok ahol csak 2 út van, egy előre és egy hátra. Megfordultam és elindultam arra amerre jártam. Felnéztem és megláttam egy utca nevet és ház számot. Gyorsan felírtam a telefonomba és elküldtem vagy 3 netes ismerősömnek is. Jobb félni mint megijedni természetesen semmi választ nem kaptam tudták, hogy ha ilyen van akkor jobb ha nem írnak max fél óra múlva. Sietősre fogtam a lépést de megálltam pontosabban inkább behúztam a kézi féket mert egy sötét alakot láttam a sikátor végén. Egy kuka mögött bújkált. Hátra néztem és ott is volt egy ember. Remek. Befordultam jobbra egy mellék utcába. Lépteket hallottam magam mögül. Gyorsítottam a lépteimen és Ők is gyorsítottak majd balszerencsémre zsákutcába futottam. Megálltam és megfordultam 2 izomaggyal találtam szembe magam. Oké most állj és gondoljatok bele a helyzetbe. Egy fekete ruhában lévő kb 160cmes gyerek 2 izomaggyal szemben akik minimum 2 méteresek! Semmi esélyem! Oké Ash gondolkozz... Gondolkozz! Akkor van mázlim ha csak meg akarnak erőszakolni és meg is fognak akkor a többieknek még tudok egy utolsó helyzet jelentést küldeni ha pedig el akarnak rabolni akkor csak szét szedem és kiveszem a kártyát vagyis azt a chip izét, tudjátok amiben nyomkövető cucc van már fejből tudom, hogy hogyan kell csinálni. A zsebemben elkezdtem szét szedni a telefonomat és persze hátrálni amikor egy lövés hangját halottam a két izomagy mögül. Mind a ketten hátra fordultak és így rá látásom nyílt a fickóra aki lőtt. Tipikus maffiózónak nézett ki. Fekete ruhák, egy nagy kalap és pisztoly a kezében a fejét lassan felemelte és mintha vörösek lettek volna a szemei amik még világítottak is de ez csak a képzeletem szüleménye... Remélem... Lassan közelebb jött és megállt a kettő izomagy között. Na ennyit a menekülésről és, hogy CSAK megerőszakolnak.
-Fiúk, megmondtam, hogy csinos hölgyeket nem szabad megerőszakolni -A hangja hideg volt majd közelebb jött hozzám Én pedig felnéztem rá. Vagy 180cm magas lehetett szóval épp, hogy a tökét megtudnám fejelni a két izomagynak meg a térdkalácsát de szerintem Ők meg se éreznék a világító szeműnek meg biztos van védelme a pöcsénél. Oké most legyél okos Ash... Váááááárjunk ... Most komolyan le hölgyezett? A köcsögje... A szemembe nézett és nem tévedtem tényleg vörös volt a szeme és olyan íriszei voltak mint egy macskának biztos csak kontak lencse, ugye? De attól függetlenül Én nem vagyok lány! Lassan benyúlt a kapucnim alá és le akarta húzni de előtte hátra fordult az izomagyokhoz -Olyan módon ahogy ti csináljátok -Lehúzta a kapucnimat és meghúzta a hajam -Megmutatom, hogy hogyan kell! -Egy kicsit engedett a szorításon ezt kihasználva már futottam is előre, egy kevés hajam éreztem, hogy kihúzta de kit érdekel a lényeg, hogy épségben megmeneküljek. Futottam tovább és ahogy kiértem az utcából majdnem neki mentem a szemben lévő falnak de szerencsére csak előtte mentem el. Halottam ahogy kiált valamit a vörös szemű és ahogy a két izomagy fut utánam. Egyáltalán nem vagyok jó tesiből és futni se tudok de baszki most az életemről van szó! Kiértem az utcából és egy pillanatra vissza fordultam de amit ott láttam attól lesokkoltam, de úgy szó szerint. A vörös szemű középen állt két fekete szárnnyal és szarvakkal a két izomagy meg nos szint úgy... olyanok voltak mint a démonok, sőt Ők azok is! Futottam tovább de az egyik elém teleportált pár méterre így ismét vész fékeztem és hátra fordultam de ott a másik izomagy állt középen meg a vörös szemű. Ismét bekerítettek, fasza. Gyorsan találj ki valamit Ash! Lassan közeledtek és ekkor megláttam a legelső dolgot ami hasznos lehet, a villamos!
-Menekülünk kis asszony?-A vörös szemű szinte már itt volt előttem de a két izomagy egy jó méterre még. Elindultam az egyik irányba mire mind a kettő izomagyú démon szerű lény izé arra mire Én a lehető leggyorsabb módon elkezdtem ismét futni most nem néztem hátra csak futottam egyenesen a pont beérkező villamosra ahol az első 4-es helyek közé bevágódtam. De úgy szó szerint csak feküdtem és lihegtem. Körülbelül 2mp múlva elindult a villamos is elindult. Szerencsémre nem tudták elérni. Az első dolgom az volt, hogy elmentem egy biztonságos helyre ami most éppenséggel egy boltot jelentett felhívtam a szüleim, hogy jöjjenek értem mert na késő van és félek ami rohadtul nem igaz, ami azt illeti vonz a veszély de az a fajta amelyikben elrabolnak, hogy utána napi szintem megerőszakoljanak egyáltalán nem! Vettem egy sütit a boltban majd kimentem a bolt elé ahol a szüleim vártak és haza mentünk kocsival.
YOU ARE READING
Főnix fiú
VampireAsher egy átlagosnak nem mondható tinédzser. A 120as IQjával, a remek helyzet megoldó képességével és szinte tökéletes színészi képességeivel bármit meg tud szerezni és bárkit át tud vágni... Bárkit? És ha az ellenség nem ebbe a világba való?