deel 7

54 0 3
                                    


{Jouw pov}

Nu had ik geen keuze om met hem mee te gaan. Wat als hij Sven of Mam wat aan doet? Ik wou dat risico niet nemen. Bovendien was ik te moe om weer ruzie te zoeken, Dus ik liet hem mij gewoon dragen, terwijl hij het bos loopt.

20 minuten time skip--------

{LJ's POV}

Ik keek naar haar van uit mijn ooghoek. Ze staarde recht vooruit. Ze was al een tijdje gestopt met huilen. Ik vraag me af hoe ze op de andere zou reageren. Laat ik het zeggen zo dat ze haar er op kan gaan voorbereiden. ''(Y/n) Je moet weten dat ik niet alleen woon''. Ze bleef recht vooruit kijken. En gaf me een grote zucht

''En waarom zou dat mij boeien?''

'' Omdat als je je gedraagt je veel langer leeft.''

Ze rolde haar ogen. Ze veelste niet bang. Ik moet haar een beetje bang maken. Gewoon om te laten zien wie hier de baas is. Ik stopte met lopen, en liet haar op de grond vallen. ''Luister prinses  Ik kon jou en Sven doden. Maar ik besloot dat niet te doen. Wil je terug dan kunnen jullie weer van plaats ruilen?'' Ze schudde snel haar hoofd van nee. Dit deed me glimlagen.

''Nu gaan we naar hui, jij zult leuk mee spelen,  Tenzij ik het anders zeg. Ben ik duidelijk?'' Ze knikte simpel.  Ik stak me hand uit die ze aarzelend aan nam. Mijn glimlach werd nog breder. Terwijl ik haar hand vast houde liepen we naar de mansion. ''Good girl.''  Persies de juiste hoeveelheid angst kan verbazingwekkende dingen doen.

{Your POV}

God deze gast is onvoorspelbaar. De ene minuut is hij de meest gestoorde clown en het andere moment is hij Happy-go-lucky. Ik kan hem niet uitstaan. Ik kan niet wachten tot-. Opeens werd ik uit mijn concentratie gehaald door dat Jack opeens uit het niets stopte, en viel op mijn kont. ''Hey waarom st-. Ik kapte me zin of toen ik opeens een groot landhuis voor me zag.

You Don't Scare Me  (Laughing Jack X Reader)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu