(Rey)
Bylo to už 5 let co Ben zmizel, neznámo kde. Přitom se už 4 roky ví o tom, že Poe byl zrádce. Zjistili to ze záznamů z kamer, které ukradli jeho komplicové, aby se to nezjistilo, ale vojáci je čirou náhodou našli při jednom zásahu proti pašeráckým gangům.
A já hloupá Bena vyhodila.
Ani jsem ho nevyslechla.
Chybí mi.
A našemu synovi taky.
Šli jsme s Benem ze školky k nám domů, když v tom zastavil a smutně se na mě podíval. "Co se děje Bene?" Zeptala jsem se ho jemně. "Mami. Proč mají ostatní děti tátu a já ne?" Nevěděla jsem, jak mu na to mám odpovědět, tak jsem řekla. "Víš Bene. Je to pro mě těžké ale..." Něco mě vyrušilo. Cítila jsem něco, co jsem už dlouho necítila. Ihned jsem věděla, kdo to byl. "Pořád stejně hezká." Řekl mechanicky upravený hlas. Ihned jsem se od Bena zvedl a otočila se. Opravdu tam stál. Neudržela jsem se a objala ho. "Už zase máš na sobě tu helmu?" Škádlila jsem ho. "Mami. Kdo to je?" Ozval se malí Ben. "Ty jsi ale vyrostl." Řekl Ben, sundal si helmu a kleknul si. Usmál se na našeho syna. "Tati?" Řekl malý Ben a objal ho. Do čí mi vběhli slzy. Po tolika letech jsme zase spolu.
Přišli jsme k nám domů. Všichni jsme byli šťastní. "Vůbec se to tady nezměnilo." Řekl Ben. "Tati. Jak se jmenuješ?"- Ben Solo."- Takže se jmenujeme stejně? To je sranda. Ale jak na nás bude maminka volat, aby jsme se nepletli?"- Pokud to mamince nebude vadit, tak mi může říkat Kylo." Řekl a podíval se na mě a pousmál se. "Kylo? To jako ten Kylo Ren, o kterém mi maminka vypráví příběhy před spaním?" Zeptal se Ben. "Vážně ti o mě vyprávěla?"- Ano vyprávěla jsem mu o tobě a klidně ti budu říkat Kylo, ale doufám, že jsi..."- Neboj se. Celý ten čas jsem zasvětil studiu síly na Mortis." Řekl a mě spadnul kámen ze srdce. "Už nás nikdo a nic nerozdělí. A pokud se něco občanům republiky nebude líbit, tak vím kam můžeme kdykoliv jít. V neznámých oblastech se momentálně vyznám jen já. A to je naše výhoda." Řekl 'Kylo'.
***
Bohužel se na Bena Sola (Kylo Rena) po nějaké době začala zase nabalovat špína, kterou na něj házeli ostatní a hlavně vlivní lidé. Když se stalo něco zlého mohl za to on. A tak se radši se svojí rodinou ukryl do neznámých oblastí, kde je nikdo nehledal, protože jediný, kdo měl mapu, byl Ben Solo. A tak tam vyčkávají, když bude galaxie znovu ohrožena, aby pomohli a zase obnovili mír.
A co se týče Bena Sola mladšího, tak toho společně s dalšími začali učit jeho rodiče. Nový řád síly znovu povstal a jeho budoucností se stal mladý Ben Solo a jeho spolužáci vedení Rey a Benem 'Kylem' Solovími.
Rose a Finn si adoptovali dvojčátka a nyní se o ně láskyplně starají ve svém bytě na Coruscantu. Také si založili vlastní firmu na doručování různých zásilek. Jejich hlavním kurýrem se stal Chewbacca.
Znovuzrozená republika funguje mnohem lépe, než všechny předešlé. Žádnou hrozbu nebere nadarmo a také se lépe stará o své občany. Zkrátka nastalo období míru a prosperity, jak v to všichni celou dobu doufali. Ale nesmíme zapomenout, že temnota je stále na pozoru. Nikdy nevíte, kdy udeří. Každý má svou světlou i temnou stránku, ale někteří se nechají temnotou ovládnout a začnou lačnit po moci. Tito lidé jsou schopni všeho např.: První řád. Ale kdyby se historie opakovala, je tady Nový řád síly...
ČTEŠ
Nový řád síly
FanfictionBen Solo přežil a Rey to teprve zjistí. Kdo jí tuhle radostnou zprávu řekne? Jak to že Ben přežil? Ben si sestaví nový meč a chystá se začít hledat Rey. Ta se za ním už ale vydala. Jak to s nimi dopadne? Jak dlouho jim bude trvat než se najdou? Spol...