Opět jsem se probudila s příšernou kocovinou jak to už bývá v neděli ráno. Příště dám na moji nelepší kamarádku už od dětství Emmu. Vždy mi říká ať si dám těch panáků polovinu a pak do toho nějak vlítnu. Na příští párty u Joshe si dám majzla. ,,Uhm, už dost sebelitování a pouček které stejně nedodržím." Zabručela jsem si pro sebe. Vyhoupla jsem se na nohy a málem zase skočila dole. Naštěstí jsem se chytila židle a ta to odnesla místo mě. Až jsem si byla jistá, že se dokážu doplazit ke dveřím, vykročila jsem. Pak jsem otevřela dveře a to mě málem jsem hodila šavli. Stál tam můj nevlastní 16 letý bratr Max. Ó, můj bože, jak já ho nesnáším. Nedokázala jsem si odpustit zakoulení očima. To mu ovšem neuniklo a hned spustil: ,, Kde jsi byla sestřičko?" On si vyloženě vychutnával to, že mě vidí trpět. ,,Moc dobře to víš. Takže nezáviď, že si nedokázal proklouznout skrz rodiče. Taky se neopovažuj žalovat, jinak jim povím kde schováváš x-box." S úsměškem jsem ho počastovala vulgárním gestem a proklouzla jsem kolem něj jako bych se včera nehecla, že vypiji štafetu. Nedala jsem mu čas na odpověď a už jsem se snažila slézt dolů ze schodů. Vypadalo to jako by se zombie snažil slézt ze schodů. Slezla jsem poslední schod, pak jsem se vydala do kuchyně kde na mě už čekali tousty od mamky. ,, Hej, Cla..." než to stihl doříct přerušila jsem ho ,, Na stole je vzkaz, kde stojí, že si máš uklidit pokoj. Nejspíš od mámy. Tak šup, šup." Uculila jsem se na Maxe. Ten se jen zamračil a šel.
Potom co jsem dojedla lívance jsem šla do pokoje. Vypila jsem půl litru coca-coly a trochu se to zlepšilo. Převlékla jsem se do riflí, do černého trička a na to jsem hodila mikinu. Strčila jsem mobil a sluchátka do kapsy a sešla jsem schody. Dole jsem na sebe hodila bundu a nazula boty a vyšla jsem ven. Dnes ani není moc velká zima, tak cajk. Vyšla jsem po kamenité cestě od našeho domu a vydala se směrem k mostu, kde jsme měli často sraz s partou. Teď jsem si domluvila sraz jen s Emmou. Ta už tam jako vždy čekala a já měla opět spoždění. ,, Ahoj. Na to že jsi včera kalila vypadáš super." Uchechtla se Emma a já si úsměv taky neodpustila. ,, To si piš." Přátelsky jsem ji bouchla do ramene.
Poté co jsme si povídaly do večera jsem přišla domů uplně utahaná a hupla jsem do sprchy a udělala takovou mojí večerní rutinu. Rovnou ze sprchy jsem v pyžamu šla do kuchyně pro nějaké sousto, protože jsem úplně šilhala hlady. Narvala jsem si do pusy vše co se mi vešlo a pádila jsem nahoru do pokoje než mě někdo uvidí. Musel by si o mě myslet že jsem křeček. Hupla jsem do postele a vzala jsem s sebou notebook a zapla spotify do té doby, než jsem našla nějaký normální film.
Tak tenhle film byl asi jeden z nejlepších co jsem viděla a že jich nebylo nejmíň. Už se těším až udělají 3. díl. Odložila jsem notebook ale spotify jsem nechala puštěné. Vzala jsem si batoh a koukla jsem co máme za úkoly. Zase ta prokletá čeština a matika.
Poté co jsem si udělala všechny úkoly jsem si nachystala i učení na pondělí. Přešla jsem ke stolku s líčením a začala se odličovat.
Trvalo to jen chvíli, protože si dávám jen řasenku a občas rtěnku. Ale fakt jen občas, protože mě nikdy neminuly ty věci co se tíče trapasů, že mám celou červenou sklénku. Zvedla jsem se ze židle a šla si lehnout. Nastavila jsem si budík a za chvíli jsem usla.
ČTEŠ
Než jsem tě poznala
Storie d'amoreToto je příběh 17leté Clare před tím než poznala jednoho nejmenovaného kluka... Tak se bavte ! :D ♥️