Sorgu:
Draco Malfoy:Yani benimi mi katil olduğumu düşünüyosunuz!Hepinizim amk,ben katil falan değilim ama eğer bende ölürsem gerekirse ruhum gelip sizi öldürür ben Hermione'yi öldürmedim benim onu öldürmem imkansız birşey ben onu seviyordum neden evlenmek istediğim kızı öldüreyim ki?
Lana:Çünkü Ron Wesley ile çıkıyordu seni farketmemiş olması onu öldürmene sebep olmuş olabilir ve en iyi kara büyüleri yapabilecek tek aile senin ailen Draco onu sen öldürdün bunu biliyoruz suçunu kabul et.
Draco Malfoy:Ben Hermione'yi seviyorum ona asla zarar vermemm
Lana:o zaman neden ona senden nefret ediyorum diye bağırdın herkesin ortasında ?
Draco Malfoy: Farkındamısın Hermione ölmedi o sadece kayıp ve ben onu bulacağım neden o ölmüş gibi davranışlar sergiliyorsunuz?
Lana:Draco Hermione 8 haftadır bulunamadı buda öldüğünü gösterir.
Draco Malfoy:Seni gereksiz kadın o ölmedi hepinizin ben amk yeter artık yeter Hermiome ölmedi bunu anlayın.
Draco Malfoy:Ben ona zarar vermedim aslada vermem ben onu çok seviyordum onu her nekadar üzsemde onu çok seviyordum ve evet bilmediğin şeyler var Lana ama bunların hiç birinde onu öldürme ihtimalim yok.
Lana:Draco sarhoştun o geceyi hatırlamıyorsun Hermione'ye zarar vermiş olabilirsin onun odasında Malfoy kara büyüsü kokusu vardı .
Draco:evet kara büyü yapıldı ama onu Hermione'ye yapmadım.
Draco:O mevzu karışık bir mevzu.
Draco:artık gidiyorum ben beni burada daha fazla tutamazsınız deliliniz bile yok.
Draco'nun ayağa kalkmasıyla Lana "hiç bir yere gitmiyorsun görev yerindeki memura hakareten tutuklusun."diyerek Draco'nun koluna kelepçeyi taktı.
Sizce Draco mu katil?
*Draco neyi saklıyor olabilir?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sırlar(Dramione)✓Tamamlandı
FanfictionBir cinayet 13 şüpheli Harry Potter sevenler bu hikayeye bayılacaksınız.