Jungkook Pov.A repülőn ülve bambultam ki az ablakon miközben szerelmem kezét fogtam, aki éppen Arával játszott valami bugyuta, de a kislány számára érdekes játékot.
A légi jármű nagy része a mi vendégeinkkel volt tele és mind - mind azért utaztak ennyire messze velünk, hogy megnézzék a csodálatos és emlékezetes esküvőnket.
Nem voltak sokan, csak azok jöttek akik ténylegesen hozzánk tartozók vagy barátaink voltak. Jimin és Jin fognak segédkezni a hajkészítésben és az öltözködésben, még Namjoon és Chan az ételekért felelős, Baekhyun a gyerekekre fog vigyázni, Yoongi pedig a zenét fogja majd szolgáltatni az esküvő alatt és az azt követő bulin is.
Minden már készen állt. A helyszín egészen különleges, mint a mi kapcsolatunk is. Taehyung még régebben, egy beszélgetésünk során elárulta hogy nagyon szereti az óceán sós vízének illatát. Így, mivel Ausztrália egy gyönyörű ország és engedélyezett a melegházasság, és adott a lélegzetelállító óceánparti esküvő, úgy gondoltam szerelmem elképesztően boldog lenne ha ott tartanánk.
Picit nehéz volt úgy megoldani hogy ne jöjjön rá hová is tartunk, de sok szervezéssel sikerült. A repülőtéren bekötöttük a szemét, ahol Namjoon és Jin vezetgették. Most pedig kikapcsoltattam a kis monitort, ami a háttámlákon volt, hogy Taehyung még véletlenül se láthassa merre tarunk. Sokat kellett telefonálgatnom, de a repülőtársaság már hozzá volt szokva az efféle furcsa kérésekhez, szóval nem lepődtek meg rajta.
- Gukkie sok idő még? - bújt nyakamhoz szerelmem, mikor Ara álomra hajtotta a kis fejecskéjét.
Taehyung csodálatos apuka és elképesztően várjuk hogy Bogum is a világra jöjjön. Tae hasa már egészen nagy, de még négy hónapja vissza volt. Ara is nagyon izgatott a kistesója miatt és sokszor megy oda szerelmemhez hogy hallgatózhasson a hasánál.
- Egy óra már csak, szerelmem - simítottam végig makulátlan fehér bőrén. - Annyira boldog vagyok és úgy várom hogy az enyém lehess teljesen. Nagyon izgatott vagyok - suttogtam Tae puha, édeskés ajkaira, amit be is harapott zavarában picit.
- Egészen biztos vagyok benne, hogy bármit is szerveztél az úgy lesz jó ahogy van - csókolt meg lágyan és hajamba túrva falta ajkaim.
- Nem úgy szól a szabály hogy esküvő előtt ilyet nem lehet? - szólt előre vigyorogva Yoongi és elkezdett kalimpálni kettőnk között, hogy szétválasszon minket.
- Hogy te mekkora egy köcsög vagy - nevettem el magam hátranézve, most már nem csak főnökömként említett személyre. Suga a legjobb barátom lett és elképesztően hálás voltam neki mindenért amiben csak mellettem volt. Az esküvő szervezésében is nagyon sokat segített, hogy a legtökéletesebb legyen.
- Csak figyelek rátok nehogy valami kis buja dolgot műveljetek - vigyorgott főlényesen, majd hátra dőlt.
Nagyon unatkozhatott mert Jimin és Taemin is aludt, így nem csoda hogy volt ideje a mi szerelmeskedésünkre.
Taemin egyre jobban hasonlított Jiminre. Már most nagyon sok kislány oda volt érte a birtokon, de az ő figyelmét csak is a négy évvel idősebb Kai kötötte le. Kai alfa volt így nem csoda hogy elcsavarta a kis omega fejét, aki állandóan az erősebb mellett legyeskedett és egyszer én is szemtanúja voltam, ahogy édesen kérleli egy apró kis pusziért az idősebbet, aki csak elmosolyodva megsimogatta a pici fiú fejét és magára hagyta. Kai rendes srác volt, és ha úgy is alakul hogy Taemin őt választja párjaként, nem fog rosszul járni vele az biztos.
A reptérre érkezésünk után taxik jöttek értünk, amik szépen felvoltak díszítve ahogy megterveztem. Tae szerencsére még mindig nem jött rá milyen országban is vagyunk pontosan, de elkezdett találgatni amiben szerepelt a helyszín ahol jelenleg voltunk. Okos fiú, nem lepődöm meg rajta.
YOU ARE READING
Singularity •Vkook•
RomanceJungkook a kemény bérgyilkos Alfa soha nem gondolta volna hogy, a megbízást amit azon a bizonyos estén fog kapni így megváltoztatja az életét. • Legszívesebben most azonnal én magam tisztítottam volna meg, hogy még véletlenül se maradjon semmi nyom...