- Nespal -

647 27 18
                                    

Marcus

Ráno po téhle dokonalé noci jsem se probudil vedle Tinuse, který stále spal. Něco nebylo v pořádku.

Nespal.

Zrychleně dýchal, potil se. Sáhl jsem mu na čelo a zjistil, že je hrozně horký.

„Bože ty tele! Proč jsi mě nevzbudil!" zařval jsem a začal volat sanitku. Tohle nebylo normální projevení nemoci..

-----------------

„Gunnarsen?" někdo mě zavolal.

„To jsem já."

„Mohu vám tedy říct o stavu vašeho eeh. Bratra?"

„Bože. Vyklopte to."

„Takže. Kde začít. Nedávám vám za vinu, že jste si nevšiml že panu Martinusovi léky nezabírají ale mohl jste to zku-"

„Říkal, že je mu dobře!"

„Ať si říká co chce a neskákejte mi do řeči. Ano?"

Kývl jsem. Ten chlap mi leze na nervy..

„Nu. Prostě léky nezabrali a z jeho zápalu plic vylezl nehezký zánět. Průdušky to odnášejí zatím nejvíce. Nebo jak bych ti řekl. Na zánět to vypadá ale jsou tu i jiné příznaky. Vašeho bratra si tu necháme na pozorování a testy. Souhlasíte?"

„Ano. A jaké jsou ty jiné příznaky?"

„Rakovina ale v klidu. Tu má v dnešní době každý."

„A vy mi to říkáte jen tak?! Jakoby rakovina byla obyčejná rýma! Ano. Vdnes i době ji má každý ale ne každý má to štěstí a nezemře na ni! Bože vzpamatujte se! Jestli vás ta práce nebaví tak se zbalte a táhněte!" řval jsem a po dokončení jsem do něj drbnul a šel k Tinimu.

Slyšel jsem ostatní jak říkají věci typu že mám pravdu a že se diví že mám na tohle koule. Trochu i to zvedlo ego ale teď mám plnou hlavu Tinuse.

Ležel na posteli. Rudý jelikož měl horečku. Mokrý jelikož se potil. S úsměvem na tváři jelikož jsem ho oslovil sluníčko moje.

„Jak je ti?" sedl jsem si k němu a políbil ho na čelo přičemž jsem ho držel za ruku.

„Skvěle když jsi se mnou."

A kdybych tu nebyl?"

„Tak nejhůř co to jde." zašeptal a třesoucí se rukou mi prohrábl vlasy. Ví, že to od něj miluju.

Díval jsem se na něj a zkoumal celý jeho obličej dokud do pokoje nevletěl ten namachrovanej blb.

„Ustupte a běžte zpět do čekárny. Jedeme na vyšetření." Přikázal, a já Tiniho políbil do sporných vlasů než ho stihli odvést pryč..

Kraťoučkaa

Brácho, vypršel ti čas {M&M incest} Kde žijí příběhy. Začni objevovat