36.rész (A buli)

1.9K 126 65
                                    

Ez a rész a gyerekekről fog szólni leginkább :)


Külsőszemszögből

Ara finom, édeskés vattacukor illata teljesen körbelengette a fürdőszobát, ahol éppen az első bulijára készülődött, amit születésnapja miatt rendezett. Ma lett tizennyolc éves, a nem rég még apró kislány.  Ara gyönyörű nővé cseperedett és mind a két apukája hihetetlen büszke volt rá. Nagyon szép volt. Bőre fehér volt, amit ellensúlyozott sötét haja, ajkai rózsaszínen csillogtak és Jungkooktól örökölt pisze orra is édesen festett vékonyka arcán. Nem csak kinézete miatt voltak rá szülei büszkék. Annak ellenére hogy kiskorában nem a legjobb gyerek volt, most még is egy kisangyal lett belőle és ahol csak lehetett mindig a legjobbat hozta ki magából. 

- Kicipeled még ma a nagy feneked onnan, vagy egész nap bent fogsz lebzselni? - kiabált be nővérének Bogum.

Bogum öt évvel volt fiatalabb Aránál, de ő ezzel nem törődve beszélt sokszor testvéréhez eléggé tiszteletlenül. A fiú, aki a két férfi másik szemefénye volt, hihetetlen intelligenciával rendelkezett és már ennyi idősen olyan szavakat használt néha, amit apukái csak tátott szájjal tudtak lereagálni.

A fiatal kiskamaszt elviszik szülei egy kis kiruccanásra holnapig, hogy Arának adhassanak egy kis teret és ne zavarják a bulizó fiatalokat. Taehyung és Jungkook figyelmes volt, ezért tisztában voltak azzal, hogy lányuk nem örülne neki ha otthon tartózkodnának az ünneplés során.

Bogum hosszabb barna hajába túrva dőlt a falnak. Nem érkezett válasz a kérdésére, ami igencsak feldühítette az alfa fiút.

- Na mi van veled? Őrzöd a nővéred? - kérdezte kuncogva Jungkook fiát, akinek dús sötét hajába belesimított.

Jungkook szerint Bogum sokkal inkább hasonlított Taehyungra, még Ara rá. Bogum viselkedésre és kinézetre is teljesen olyan volt mint Taehyung. Félénk fiú volt, de a családon belül nem fogta vissza a magát és igencsak kimutatta foga fehérjét. Szép arca egy az egyben az Omega szülőére emlékeztette Jungkookot és ezért is gyönyörűnek tartotta a pici fiút, akinek vonásai erősebbek voltak Taehyungénál alfa mivolta miatt.

- Nem jön ki. Egésznap ott lesz bent? - morogta a fiatal mérgesen nézve fel apukájára, aki csak nevetve ölelte meg a hozzá képest alacsony fiút. - Pisilnem kell Papa. Szólj már neki kérlek - nyöszörögte toporogva.

- Bogum. Tudod jól hogy az alsószinten is van egy mosdó. Miért nem azt használod? - kérdezte apukája hihetetlen türelemmel és kedvesen mosolygott le rá szép, barna szemeibe nézve.

- Nem merek lemenni. Itt van Taemin - harapta be félénken alsó ajkát, mire Jungkook mindentudóan elmosolyodott.

- Csak nem? - kérdezte vigyorogva az idősebb alfa.

- Papaaa - húzta el a szót és vörösödve fordította el a fejét.

Szerencséjére pont ekkor nyílt a fürdő ajtaja, amin azonnal be is slisszant, így nővérét majdnem felborította, de mire mondott volna valamit öccsének, az ajtó hirtelen csapódott be háta mögött.

- Ennek meg mi baja? - nézett nagy szemekkel Ara vigyorgó apjára, aki csak picit megrázta a fejét.

- Azt hiszem az öcséd kinézte magának Taemint- kuncogott fel újra Jungkook, majd elindult le a lépcsőn így Ara követte őt.

- De Papa. Bogumnak nem lehet esélye Taeminnél, hiszen ő Kaival van. Meg amúgy is nagy a korkülönbség köztük - gondolkozott el a szép Omega lány.

- Még fiatalok. Bármi megtörténhet - nézett egy pillanatra hátra Arára Jungkook, aki csak fejét ingatva lépett be apja után a konyhába.

Singularity •Vkook•Where stories live. Discover now