Doktor!

3 0 0
                                    

Ami 19 yaşlarında yarı insan yarı kurt olan bir kızdı. Ami Chara ve aşık olduğu Cloak adlı oğlan ile çok iyi arkadaştı... Chara Ami'nin evinde kalıyordu...

 bir gün Ami ile Chara yine evdeydiler Chara Ami'ye                                                                                                -ami... SEN BENİM EN İYİ ARKADAŞIMSIN                                                                                                                   Diye bağırdı daha sonra kapı çaldı Ami kapıya bakmaya gitti Ami giderken Chara arkasından birşeyin dokunduğunu farketti ve arkasını dönerken biri onun ellerini tuttu ve şöyle dedi.                   -ya sen ya o... ama kendini seçersen aynı son yani...ölüm.

Chara bir iç çekti ve üzülerek;                                                                                                                                           -o-onu ö-öl-öldür                                                                                                                                                                   dedi.Arkasındaki mor saçlı kız ona''iyi seçim tatlım''dedi. Chara o mor saçlı kız ile konuşurken ami'nin yerde yattığını gördü ama ona doğru gidemedi sanki her şey donmuştu mor saçlı kız Ami'nin yanına gitti ve Ami gözlerini açıp ''noldu bana'' dedi. Sonra o kızı gördü arkasında duruyordu Chara haraket etmiyordu ama ağlıyordu. Sonra arkasındaki kız Ami'ye vurdu... bir süre sonra kız onları koltuğa yatırdı Chara ağlıyordu ama bir süre sonra ağlaması kesildi ayağa kalkıp ''seni herzaman seveceğim''dedi.

bir süre sonra Chara gitti Aminin gözü çok kötü kanıyordu birden etraf karardı ve o mor saçlı kız geldi bu sefer zaman sanki durmuştu kız şöyle dedi ''neymiş... seni herzaman sevecekmiş'' sonrada ekledi ''şimdi seni dünyaya göndereceğim ama üçünüz birbirinizi bulup tanımalısınız''    Ami baygın olduğu için birşey duyamıyordu o sırada kızın yanına bi çocuk ışinlandı ve kız ''clock'' diye bağırdı bu Ami'nin aşık olduğu çocuktu daha sonra mor saçlı kız ''şimdi seni ve Chara yı dinleyelim'' dedi.

sadace onlar konuşa biliyordu bu gelecekte olması gereken bi anıydı tabi, Chara ve Clock şöyle diyordu;

-Ami yi hatırlıyomusun

-evet

-o sana aşıktı ama-

o sırada mor saçlı kız herşey gibi onları durdurdu ve ''şimdi bunlarıda ayıralım '' dedi. Bi anda etraf düzeldi ve ikiside bayıldı tekrar heryer karardı ve ''devam edelim'' dedi mor saçlı kız...

hepsinin hafızasını silmişti ailelerini hatırlıyorlardı ama arkadaşlıklarını hatırlamıyorlardı aynı şekilde birbirlerinide tanımıyolardı.

kız Cloackı Antalya'ya Chara'yı Rusya'ya Ami'yi ise Paris'e ışınladı.

bu olaydan 2 ay sonra Ami Carl ve Hailey adlı iki yarı insan yarı şeytanla tanıştı Ami onlarla tanıştığı ilk zamanda onları bi insan öldürürken görmüş ve onlara katılmıştı Carl genellikle konuşmazdı Haileyin minik ama öldürücü bir bıçağı vardı ve çok güzeldi.

Ami ve Hailey konuşurken yanlarına drew ve alexandra geldi Ami drew'e onu takip etmesini söledi drew gidiyorken alexanra onun arkasındna koştu ama hailey onu tuttu ve bıcağını gösterdi 

Ami Drew'i bir yere götürdü ve sonra bir balta çıkardı Drew ağlamaya başladı Ami tam vuracakken polis sesini duydu ve kaçtı Hailey ve Carlı gördü onlar tutuklanmıştı Hailey ve Carl hapise gidince Chara da oradayı ama onu tanımıyorları  Chara işkence ediliyordu heryeri kan içindeydi....

Ami içinden ''bende hapise atılamam'' dedi yürümeye başladı ve yerde bir kağıt gördü ''bu benim kurtuluşum olabilir'' dedi.


''Antalyanın numarası''

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

''Antalyanın numarası''

daha sonra ami kursa gitti

peter''da kimse gelmedi'' sarı saçlı ''ben burdayım'' daha sonra o kız ile pter öpüştüler  sırada ami geldi ve birden peter şaşırdı ami ''ben buraya kayıt için gelmiştim sizigördü-'' derken birden peter ona sarıldı yanındaki kız kıskandı o haftada ilk gelen kişiydi ondan başka biri gelmemişti sarı saçlı kız petere kendine doru çekti ve ''hadi bahem'' dedi ve yine öpüştüler sonra Ami kayıt oldu ve üstünü giydi...

Peter yanına geldi ve kulaklarını okşadı Ami aynı bi kedi gibi ses çıkarıyordu bir süre sonra peter yere düştü ve eminin gözünü gördü gözündki bandajı çıkardı gözü kanıyordu Peter şaşırdı Ami yere düştü ve ağlamaya başladı daha sonra Peter onu kucağına alarak Doktor Cloak'a götürdü Cloak şarkı söylüyordu.

-sen ve ben ikimiz gidelim gel desem...*

Peter;

-Doktor!

...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 03, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

farkWhere stories live. Discover now